דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה קליין

משה קליין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.8k פוסטים 252 כותבים 313.0k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונתן פי יונתן פ

    @ortal צודקת !!
    חשבתי על זה ליפני שהעלתי!!
    באמת בלי השוואות

    ortalO מנותק
    ortalO מנותק
    ortal
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
    #1316

    @יונתן-פ *צודקת וכן גם אני חשבתי להעלות את זה כמה פעמים אבל באמת חשבתי על זה פעמיים והבנתי שלא ייתן לנו כלום להשוות ביניהם שניהם טובים וכל אחד עושה עבודה טובה בזכות עצמו וזה בסדר גמור שלאחד יש יותר צפיות מהשני כי בסופו של יום הכל עניין של תקופות וגם לכל אחד יש טעם וריח משלו ויכול להיות שיר שאני ישממע כל היום ומישהו אחר בכלל לא יכיר את השיר הזה ועובדה שיש שירים של קובי עם יותר צפיות ממשה.

    כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
    כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
    😍Love everyone all the time🥰

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • יונתן פי יונתן פ

      חברים קבלו דבר מפחיד!!!
      משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
      264,738 צפיות 14 במאי 2023
      לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
      53,031 צפיות 14 במאי 2023
      לא יאמן!!!!

      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1317

      @יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.

      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

      ortalO 11221 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • כ.פ.כ כ.פ.

        @יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.

        ortalO מנותק
        ortalO מנותק
        ortal
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1318

        @כ-פ גם נכון!

        כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
        כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
        😍Love everyone all the time🥰

        רות נהריר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ortalO ortal

          @כ-פ גם נכון!

          רות נהריר מנותק
          רות נהריר מנותק
          רות נהרי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1319

          @ortal סליחה אבל צריך להודות באמת , משה זמר מוכשר של משתווה להמון זמרים במגזר!!! אין מה לעשות...

          ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רות נהריר רות נהרי

            @ortal סליחה אבל צריך להודות באמת , משה זמר מוכשר של משתווה להמון זמרים במגזר!!! אין מה לעשות...

            ortalO מנותק
            ortalO מנותק
            ortal
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
            #1320

            @רות-נהרי אני לא מתווכחת על טעם וריח! אמרתי את זה כבר אלף פעמים ואם צריך אני אגיד עוד פעם כל אחד והטעם וריח שלו!!!

            כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
            כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
            😍Love everyone all the time🥰

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • כ.פ.כ כ.פ.

              @יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.

              11221 מנותק
              11221 מנותק
              1122
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1321

              @כ-פ בגלל שגימיק לא תמיד תופס מיד
              יכול להיות שעוד שנה שנתיים הוא יהיה אחד הטובים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חצי הכוס המלאהח מנותק
                חצי הכוס המלאהח מנותק
                חצי הכוס המלאה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1322

                אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                11221 כ.פ.כ מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                  אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                  (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                  11221 מנותק
                  11221 מנותק
                  1122
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1323

                  @חצי-הכוס-המלאה נכון.
                  משה מוציא כל תקופה שיר בסגנון אחר וככה הוא משיג את כולם
                  ההבדלים בין: ככלות הכל- נס- לנסות- להיות שלם
                  כל הסגנונות מקשיבים לו
                  לקובי יש די סגנון קבוע כזה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                    אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                    (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1324

                    @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                    אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                    (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                    חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                    אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                    11221 ברוריהב ק חסידייה אוטנטיתח 4 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                      אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                      (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                      חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                      אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                      11221 מנותק
                      11221 מנותק
                      1122
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1325

                      @כ-פ לא בטוח שממש 'שומעים', אבל באירועים הוא חד משמעית מככב

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 11221 1122

                        @כ-פ לא בטוח שממש 'שומעים', אבל באירועים הוא חד משמעית מככב

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איללוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1326

                        @1122 משה קליין מככב באירועים ספרדים וליטאים!!!
                        אני בכלל לא חושבת שחסידים מביאים אותו לאירועים,-יש להם מספיק זמרים "משלהם"-לא?

                        "אין בן אדם רע-
                        יש בן אדם שרע לו!!!"

                        11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א איללוש

                          @1122 משה קליין מככב באירועים ספרדים וליטאים!!!
                          אני בכלל לא חושבת שחסידים מביאים אותו לאירועים,-יש להם מספיק זמרים "משלהם"-לא?

                          11221 מנותק
                          11221 מנותק
                          1122
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                          #1327

                          @איללוש ברור שיש, ואני לא מדברת על חסידי תולדות אהרן וחסידיות סגורות אחרות
                          אבל יש כאלה שירצו זמר חתונות שיגוון טיפה, אז לוקחים אותו
                          או ששני הצדדים לא מאותו חסידות או שאחד חסיד ואחד לא וכאלה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כ.פ.כ כ.פ.

                            @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                            אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                            (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                            חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                            אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                            #1328

                            @כ-פ אמר במשה קליין:

                            @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                            אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                            (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                            חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                            אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                            חסידיים בכלל לא שומעים אותו הוא נורא מודרני ולא מכירה מהחוג שלי משהוא שמכיר אותו או שומע אותו בכלל

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • כ.פ.כ כ.פ.

                              @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                              אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                              (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                              חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                              אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קשה לחשוב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1329

                              @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
                              אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

                              ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חצי הכוס המלאהח מנותק
                                חצי הכוס המלאהח מנותק
                                חצי הכוס המלאה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1330

                                וואווו, אז מה אתם שומעים?? הייתי בטוחה שמשה קליין הוא המקפיץ של החסידים,
                                אז אתם לא שומעים שום זמר שלא שר בהברה אשכנזית??
                                (לא בזלזול חלילה)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ק קשה לחשוב

                                  @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
                                  אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1331

                                  @קשה-לחשוב אמר במשה קליין:

                                  @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
                                  אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

                                  ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  חצי הכוס המלאהח הראל 1ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ברוריהב ברוריה

                                    @קשה-לחשוב אמר במשה קליין:

                                    @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
                                    אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

                                    ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם

                                    חצי הכוס המלאהח מנותק
                                    חצי הכוס המלאהח מנותק
                                    חצי הכוס המלאה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1332

                                    @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                                    אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                                    אתם שומעים רק חסידי??

                                    ברוריהב כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ברוריהב ברוריה

                                      @קשה-לחשוב אמר במשה קליין:

                                      @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
                                      אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

                                      ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם

                                      הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1333

                                      @ברוריה אני מכיר חסידים והם שומעים זמרים לטאים אולי לא מבאים אותם לחתונות אבל זה משהו אחר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                        @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                                        אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                                        אתם שומעים רק חסידי??

                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                        #1334

                                        @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                                        @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                                        אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                                        אתם שומעים רק חסידי??

                                        האמת שזה מאוד תלוי כל אחד והשמרנות שלו או משהו כזה ובגדול אנחנו שומעים מה שיותר חסידי או שבסגנון חסידי
                                        כמובן שיש את החסידים היותר פתוחים שישמעו יותר סגנונות זה מאוד אינדיבידואלי.

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                                          @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                                          אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                                          אתם שומעים רק חסידי??

                                          האמת שזה מאוד תלוי כל אחד והשמרנות שלו או משהו כזה ובגדול אנחנו שומעים מה שיותר חסידי או שבסגנון חסידי
                                          כמובן שיש את החסידים היותר פתוחים שישמעו יותר סגנונות זה מאוד אינדיבידואלי.

                                          חצי הכוס המלאהח מנותק
                                          חצי הכוס המלאהח מנותק
                                          חצי הכוס המלאה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1335

                                          @ברוריה וואוו כל הכבוד, באמת, אני ממש מעריכה,
                                          זה הכי טוב😊 😊

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול