משה קליין
-
@1122 משה קליין מככב באירועים ספרדים וליטאים!!!
אני בכלל לא חושבת שחסידים מביאים אותו לאירועים,-יש להם מספיק זמרים "משלהם"-לא? -
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......@כ-פ אמר במשה קליין:
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......חסידיים בכלל לא שומעים אותו הוא נורא מודרני ולא מכירה מהחוג שלי משהוא שמכיר אותו או שומע אותו בכלל
-
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ...... -
וואווו, אז מה אתם שומעים?? הייתי בטוחה שמשה קליין הוא המקפיץ של החסידים,
אז אתם לא שומעים שום זמר שלא שר בהברה אשכנזית??
(לא בזלזול חלילה) -
@כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!@קשה-לחשוב אמר במשה קליין:
@כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם
-
@קשה-לחשוב אמר במשה קליין:
@כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי?? -
@קשה-לחשוב אמר במשה קליין:
@כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם
-
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי??@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי??האמת שזה מאוד תלוי כל אחד והשמרנות שלו או משהו כזה ובגדול אנחנו שומעים מה שיותר חסידי או שבסגנון חסידי
כמובן שיש את החסידים היותר פתוחים שישמעו יותר סגנונות זה מאוד אינדיבידואלי. -
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי??האמת שזה מאוד תלוי כל אחד והשמרנות שלו או משהו כזה ובגדול אנחנו שומעים מה שיותר חסידי או שבסגנון חסידי
כמובן שיש את החסידים היותר פתוחים שישמעו יותר סגנונות זה מאוד אינדיבידואלי.@ברוריה וואוו כל הכבוד, באמת, אני ממש מעריכה,
זה הכי טוב

-
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי??@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי??יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......
-
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי??יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......
@כ-פ
ועדיין יש מספיק חסידים ששומעים את קליין והלאה מכאן...
כמוני למשל... -
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי??יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......
@כ-פ אמר במשה קליין:
יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......
מה ההבדל בינהם? סורי על הבורות...


-
@כ-פ אמר במשה קליין:
יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......
מה ההבדל בינהם? סורי על הבורות...


@פונץ-בננה חסידים - בּוּרִיךְ אַתּוּ השם (ברוך אתה השם) והליטאים - בּוֹרוּךְ אָתוֹ.
מסתבר שיש לי טעויות, החסידים יצחקו עלי.
-
@פונץ-בננה חסידים - בּוּרִיךְ אַתּוּ השם (ברוך אתה השם) והליטאים - בּוֹרוּךְ אָתוֹ.
מסתבר שיש לי טעויות, החסידים יצחקו עלי.
@כ-פ אני כבר צחקתי

לא כזה בגדיל, כמעט אותו דבר.... -
@כ-פ אני כבר צחקתי

לא כזה בגדיל, כמעט אותו דבר....@פונץ-בננה תני לי לנחש - את ספרדיה?
כי יש הבדל מאוד משמעותי. מי שבפנים, יבין..........

-
@פונץ-בננה חסידים - בּוּרִיךְ אַתּוּ השם (ברוך אתה השם) והליטאים - בּוֹרוּךְ אָתוֹ.
מסתבר שיש לי טעויות, החסידים יצחקו עלי.
-
חברים קבלו דבר מפחיד!!!
משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
264,738 צפיות 14 במאי 2023
לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
53,031 צפיות 14 במאי 2023
לא יאמן!!!! -
-
@פונץ-בננה תני לי לנחש - את ספרדיה?
כי יש הבדל מאוד משמעותי. מי שבפנים, יבין..........

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות