דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה קליין

משה קליין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.8k פוסטים 252 כותבים 313.0k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ כ.פ.

    @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

    אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
    (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

    חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
    אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

    ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
    #1328

    @כ-פ אמר במשה קליין:

    @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

    אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
    (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

    חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
    אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

    חסידיים בכלל לא שומעים אותו הוא נורא מודרני ולא מכירה מהחוג שלי משהוא שמכיר אותו או שומע אותו בכלל

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

      אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
      (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

      חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
      אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

      ק מנותק
      ק מנותק
      קשה לחשוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1329

      @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
      אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חצי הכוס המלאהח מנותק
        חצי הכוס המלאהח מנותק
        חצי הכוס המלאה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1330

        וואווו, אז מה אתם שומעים?? הייתי בטוחה שמשה קליין הוא המקפיץ של החסידים,
        אז אתם לא שומעים שום זמר שלא שר בהברה אשכנזית??
        (לא בזלזול חלילה)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ק קשה לחשוב

          @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
          אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

          ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1331

          @קשה-לחשוב אמר במשה קליין:

          @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
          אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

          ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם

          שירה מעומק הנשמה

          חצי הכוס המלאהח הראל 1ה 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • ברוריהב ברוריה

            @קשה-לחשוב אמר במשה קליין:

            @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
            אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

            ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם

            חצי הכוס המלאהח מנותק
            חצי הכוס המלאהח מנותק
            חצי הכוס המלאה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1332

            @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
            אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
            אתם שומעים רק חסידי??

            ברוריהב כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              @קשה-לחשוב אמר במשה קליין:

              @כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
              אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!

              ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם

              הראל 1ה מנותק
              הראל 1ה מנותק
              הראל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1333

              @ברוריה אני מכיר חסידים והם שומעים זמרים לטאים אולי לא מבאים אותם לחתונות אבל זה משהו אחר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                אתם שומעים רק חסידי??

                ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                #1334

                @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                אתם שומעים רק חסידי??

                האמת שזה מאוד תלוי כל אחד והשמרנות שלו או משהו כזה ובגדול אנחנו שומעים מה שיותר חסידי או שבסגנון חסידי
                כמובן שיש את החסידים היותר פתוחים שישמעו יותר סגנונות זה מאוד אינדיבידואלי.

                שירה מעומק הנשמה

                חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ברוריהב ברוריה

                  @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                  @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                  אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                  אתם שומעים רק חסידי??

                  האמת שזה מאוד תלוי כל אחד והשמרנות שלו או משהו כזה ובגדול אנחנו שומעים מה שיותר חסידי או שבסגנון חסידי
                  כמובן שיש את החסידים היותר פתוחים שישמעו יותר סגנונות זה מאוד אינדיבידואלי.

                  חצי הכוס המלאהח מנותק
                  חצי הכוס המלאהח מנותק
                  חצי הכוס המלאה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1335

                  @ברוריה וואוו כל הכבוד, באמת, אני ממש מעריכה,
                  זה הכי טוב😊 😊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                    @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                    אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                    אתם שומעים רק חסידי??

                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1336

                    @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                    @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                    אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                    אתם שומעים רק חסידי??

                    יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......

                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                    ארי רוזנבלטא פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                      @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                      אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                      אתם שומעים רק חסידי??

                      יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......

                      ארי רוזנבלטא מנותק
                      ארי רוזנבלטא מנותק
                      ארי רוזנבלט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1337

                      @כ-פ
                      ועדיין יש מספיק חסידים ששומעים את קליין והלאה מכאן...
                      כמוני למשל...

                      חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • כ.פ.כ כ.פ.

                        @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                        @ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
                        אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
                        אתם שומעים רק חסידי??

                        יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......

                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1338

                        @כ-פ אמר במשה קליין:

                        יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......

                        מה ההבדל בינהם? סורי על הבורות...🤔😅

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          @כ-פ אמר במשה קליין:

                          יש חסידי שזה חסידי אוטנטי, סתומרת עם הברה חסידית. ויש חסידי שנקרא 'מוזיקה חסידית' - בהברה ליטאית - לשון הקודש.......

                          מה ההבדל בינהם? סורי על הבורות...🤔😅

                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1339

                          @פונץ-בננה חסידים - בּוּרִיךְ אַתּוּ השם (ברוך אתה השם) והליטאים - בּוֹרוּךְ אָתוֹ.
                          מסתבר שיש לי טעויות, החסידים יצחקו עלי. 😄

                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                          פונץ' בננהפ 11221 2 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • כ.פ.כ כ.פ.

                            @פונץ-בננה חסידים - בּוּרִיךְ אַתּוּ השם (ברוך אתה השם) והליטאים - בּוֹרוּךְ אָתוֹ.
                            מסתבר שיש לי טעויות, החסידים יצחקו עלי. 😄

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1340

                            @כ-פ אני כבר צחקתי 😄
                            לא כזה בגדיל, כמעט אותו דבר....

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              @כ-פ אני כבר צחקתי 😄
                              לא כזה בגדיל, כמעט אותו דבר....

                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1341

                              @פונץ-בננה תני לי לנחש - את ספרדיה?
                              כי יש הבדל מאוד משמעותי. מי שבפנים, יבין.......... 😉 😉

                              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • כ.פ.כ כ.פ.

                                @פונץ-בננה חסידים - בּוּרִיךְ אַתּוּ השם (ברוך אתה השם) והליטאים - בּוֹרוּךְ אָתוֹ.
                                מסתבר שיש לי טעויות, החסידים יצחקו עלי. 😄

                                11221 מנותק
                                11221 מנותק
                                1122
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1342

                                @כ-פ בחבד אומרים כמו בהבהרה הליטאית, ולכן גם שומעים שירים ליטאים
                                אבל בחתונות ההתנהלות שונה לגמרי ולכן מעדיפים זמר חבדי רגיל שכבר מכיר את כל הדברים...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יונתן פי יונתן פ

                                  חברים קבלו דבר מפחיד!!!
                                  משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
                                  264,738 צפיות 14 במאי 2023
                                  לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
                                  53,031 צפיות 14 במאי 2023
                                  לא יאמן!!!!

                                  11221 מנותק
                                  11221 מנותק
                                  1122
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1343

                                  @יונתן-פ אמר במשה קליין:

                                  חברים קבלו דבר מפחיד!!!
                                  משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
                                  264,738 צפיות 14 במאי 2023
                                  לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
                                  53,031 צפיות 14 במאי 2023
                                  לא יאמן!!!!

                                  אגב השיר עלה למעל 300,000 צפיות

                                  לינוי 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • 11221 1122

                                    @יונתן-פ אמר במשה קליין:

                                    חברים קבלו דבר מפחיד!!!
                                    משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
                                    264,738 צפיות 14 במאי 2023
                                    לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
                                    53,031 צפיות 14 במאי 2023
                                    לא יאמן!!!!

                                    אגב השיר עלה למעל 300,000 צפיות

                                    לינוי 0ל מנותק
                                    לינוי 0ל מנותק
                                    לינוי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1344

                                    @1122 וואוו ברור!! זה שיר ממש יפה לטעמי!😊

                                    בריאות, שמחה, הצלחה בחיים, פרנסה בשפע, זה מה שחשוב!!🤗
                                    פשוט להודות על כל הטוב שה' שולח לנו תמיד!😊

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כ.פ.כ כ.פ.

                                      @פונץ-בננה תני לי לנחש - את ספרדיה?
                                      כי יש הבדל מאוד משמעותי. מי שבפנים, יבין.......... 😉 😉

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דינה 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1345

                                      @כ-פ
                                      לגמרי, ממש שקוף.......

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילה הזמרתא מנותק
                                        אילה הזמרתא מנותק
                                        אילה הזמרת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1346

                                        המלחין שלמה בן דיין ומשה קליין משמחים בחתונה.mp4
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/ad92f167935aa0e142b596bf7ce4cb11a0***f9fd9b/view

                                        "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כ.פ.כ כ.פ.

                                          @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                                          אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                                          (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                                          חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                                          אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1347

                                          @כ-פ שומעים גם שומעים.....

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול