קניית קלידים ?!?
-
@Anonymous123123 אתה יכול לשים על USB ולנגן דרך הUSB
אני נותן לחברי @למדן להסביר כי נראה לי שהוא מבין יותר טוב ממני... אבל בעיקרון אתה צודק
לגבי השיר שערי שמיים אם תוכל להזכיר לי במוצ"ש אני יעלה את זה או שאני יעלה את זה מסודר לערוץ יוטיוב שלי "מוזיקה יהודית" (ראה פרופיל שלי)@חכם_בלילה
שבוע טוב ,
אשמח לקבל את השיר . -
@חכם_בלילה
שבוע טוב ,
אשמח לקבל את השיר .@Anonymous123123
שבוע טוב
תודה שהזכרת לי
אני יבדוק אם יש לי את זה במחשב השני...
אם לא אני יקלט לך או היום או מחר -
@Anonymous123123
שבוע טוב
תודה שהזכרת לי
אני יבדוק אם יש לי את זה במחשב השני...
אם לא אני יקלט לך או היום או מחר@חכם_בלילה
תודה . אשמח לקבל -
@Anonymous123123
שבוע טוב
תודה שהזכרת לי
אני יבדוק אם יש לי את זה במחשב השני...
אם לא אני יקלט לך או היום או מחר@חכם_בלילה
מזכיר 🫣 -
@חכם_בלילה
מזכיר על שערי שמיים -
@חכם_בלילה
מזכיר על שערי שמיים@Anonymous123123 ב"ה קניתי את הSX 600
אני יקליט לך מחדש בSX 600 ואז גם תשמע את האיכות של הSX 600 -
@Anonymous123123
אתן לך קצת רקעדגימות זה קובץ שמייצאים מהמחשב ורוב הסטים הטובים מתחילים מחצי גיגה לכן על ה 600 לא יעבוד יש שם פחות מחצי גיגה לדגימות
לגבי מקצבים אפשר מאונקי
צור איתי קשר לגבי הקניהשים לב!!!!
אם אתה לא קונה סט אל תקנה יאמהה כי לא יהיה לך מאיפה לקבל את הדגימות הבסיסייות אבל לקןרג אפשר להשיג די בקלות דברים מדהימים בחנם בשיטת חבר מביא חבר כולל כמובן םדים וכו' [ההבדל נעוץ בשוני בתכנות בין שתי האורגנים] -
@Anonymous123123 ב"ה קניתי את הSX 600
אני יקליט לך מחדש בSX 600 ואז גם תשמע את האיכות של הSX 600@חכם_בלילה
תודה רבה רבה!
אשמח שתעדכן רק אם זה יהיה היום שאדע אם לחכות ...
אגב איפה קנית את האורגן ?
והאם @מייבין-באקורדים אמר דברים נכונים? -
@חכם_בלילה
תודה רבה רבה!
אשמח שתעדכן רק אם זה יהיה היום שאדע אם לחכות ...
אגב איפה קנית את האורגן ?
והאם @מייבין-באקורדים אמר דברים נכונים?@Anonymous123123 ואו הרבה שאלות

1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב
) -
@Anonymous123123 ואו הרבה שאלות

1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב
)@חכם_בלילה לי יש קורג ומוציא סאונדים ומקצבים שיאממה מתקשה להוציא
-
@חכם_בלילה לי יש קורג ומוציא סאונדים ומקצבים שיאממה מתקשה להוציא
-
@Anonymous123123 ואו הרבה שאלות

1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב
)@חכם_בלילה
הבנתי ...
שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...תודה רבה על כל העזרה!!!!!
-
@חכם_בלילה
הבנתי ...
שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...תודה רבה על כל העזרה!!!!!
@Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....
-
@Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....
@yossefi
לא הבנתי .
אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה -
@yossefi
לא הבנתי .
אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה@Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?
-
@Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?
@yossefi לא .
אבל ללוות אקורדים יודע די טוב -
@yossefi לא .
אבל ללוות אקורדים יודע די טוב@Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
זה לא עוובד ככה -
@Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
זה לא עוובד ככה@yossefi בלי קשראין דרך כמעט להשיג דגימות ליאמהה!!!!!!!!!!!!!!
-
@חכם_בלילה
מזכיר -
@חכם_בלילה
מזכיר@Anonymous123123
@חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות