דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קניית קלידים ?!?

קניית קלידים ?!?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים
105 פוסטים 13 כותבים 5.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Anonymous123123A Anonymous123123

    @חכם_בלילה
    תודה רבה רבה!
    אשמח שתעדכן רק אם זה יהיה היום שאדע אם לחכות ...
    אגב איפה קנית את האורגן ?
    והאם @מייבין-באקורדים אמר דברים נכונים?

    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילה
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #39

    @Anonymous123123 ואו הרבה שאלות 😊
    1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
    2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
    3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
    לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
    בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב 😃😁)

    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

    yossefiY Anonymous123123A 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

      @Anonymous123123 ואו הרבה שאלות 😊
      1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
      2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
      3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
      לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
      בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב 😃😁)

      yossefiY מנותק
      yossefiY מנותק
      yossefi
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #40

      @חכם_בלילה לי יש קורג ומוציא סאונדים ומקצבים שיאממה מתקשה להוציא

      חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • yossefiY yossefi

        @חכם_בלילה לי יש קורג ומוציא סאונדים ומקצבים שיאממה מתקשה להוציא

        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילה
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #41

        @yossefi לא נריב על זה עכשיו....

        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

          @Anonymous123123 ואו הרבה שאלות 😊
          1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
          2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
          3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
          לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
          בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב 😃😁)

          Anonymous123123A מנותק
          Anonymous123123A מנותק
          Anonymous123123
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          @חכם_בלילה
          הבנתי ...
          שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
          דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...

          תודה רבה על כל העזרה!!!!!

          yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Anonymous123123A Anonymous123123

            @חכם_בלילה
            הבנתי ...
            שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
            דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...

            תודה רבה על כל העזרה!!!!!

            yossefiY מנותק
            yossefiY מנותק
            yossefi
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            @Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....

            Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • yossefiY yossefi

              @Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....

              Anonymous123123A מנותק
              Anonymous123123A מנותק
              Anonymous123123
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              @yossefi
              לא הבנתי .
              אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה

              yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Anonymous123123A Anonymous123123

                @yossefi
                לא הבנתי .
                אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה

                yossefiY מנותק
                yossefiY מנותק
                yossefi
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #45

                @Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?

                Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • yossefiY yossefi

                  @Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?

                  Anonymous123123A מנותק
                  Anonymous123123A מנותק
                  Anonymous123123
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anonymous123123
                  #46

                  @yossefi לא .
                  אבל ללוות אקורדים יודע די טוב

                  yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Anonymous123123A Anonymous123123

                    @yossefi לא .
                    אבל ללוות אקורדים יודע די טוב

                    yossefiY מנותק
                    yossefiY מנותק
                    yossefi
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #47

                    @Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
                    זה לא עוובד ככה

                    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • yossefiY yossefi

                      @Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
                      זה לא עוובד ככה

                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #48

                      @yossefi בלי קשראין דרך כמעט להשיג דגימות ליאמהה!!!!!!!!!!!!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Anonymous123123A מנותק
                        Anonymous123123A מנותק
                        Anonymous123123
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #49

                        @חכם_בלילה
                        🙃מזכיר

                        Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Anonymous123123A Anonymous123123

                          @חכם_בלילה
                          🙃מזכיר

                          Anonymous123123A מנותק
                          Anonymous123123A מנותק
                          Anonymous123123
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #50

                          @Anonymous123123
                          @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                          חכם_בלילהח 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • Anonymous123123A Anonymous123123

                            @Anonymous123123
                            @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילה
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #51

                            @Anonymous123123
                            אני מבין שאתה מאוד רוצה את זה 😊😁😎
                            תמשיך להזכיר לי ואני ב"ה ישלח לך

                            אני לא שולח לך את זה עד עכשיו כי זה במחשב השני וזה סיפור להעביר את זה ממחשב למחשב...(אין למחשב אינטרנט והמחשב הזה לא מקבל USB..

                            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Anonymous123123A Anonymous123123

                              @Anonymous123123
                              @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                              חכם_בלילהח מנותק
                              חכם_בלילהח מנותק
                              חכם_בלילה
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #52

                              @Anonymous123123 בדקתי במחשב השני ובסוף גילתי שלא הקלטתי את זה...
                              אני יקליט בשבוע הקרוב ויעלה לערוץ שלי ככה שכולם יהנו מזה.....

                              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                              Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Anonymous123123A Anonymous123123

                                שלום לכולם .
                                אני מתלבט אם לקנות קלידים ( אם בכלל ) אני יודע אקורדים די טוב ( לא משמיע )
                                ( היום אני מנגן בפסנתר "p-125")
                                אני יודע ללוות סבבה על פסנתר מאקורדים ( טיפה ממש סולו משמיעה ; פתיחה של שירים ואפילו לא ) אבל אקורדים די טוב +

                                האם שווה לי לקנות אורגן , אם אני יעשה נגיד הרקדה וזה זה תמיד יהיה עם זמר ככה שלדעתי ( תתקנו אותי אם אני טועה ) הסולו זה פחות בעיה.
                                הז'אנר שאני מנגן הוא חסידי בלבד , חסידי אם ההייתי הולך לפי זמר אריק דביר ...
                                עכשיו אם שווה לי לקנות מה ההיתם ממליצים עד בערך כ4000 ש"ח +-
                                YAMAHA SX 600 | KORG PA 600 | Dante ZEN Medeli
                                ( המדלי הוא דגם חדש דגם החדש ל-AKX10)
                                ובוודאי שאני מעדיף אורגן עם סטים "מסתובבים" בחינם / בזול .
                                כןכן ... אני יודע שהכי טוב לקנות ... אבל בנתיים...

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חיימקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #53

                                @Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
                                אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
                                אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
                                (לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
                                אמנם הוא יותר יקר
                                אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
                                ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
                                אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
                                ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותר

                                לי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600

                                חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ח חיימקה

                                  @Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
                                  אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
                                  אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
                                  (לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
                                  אמנם הוא יותר יקר
                                  אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
                                  ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
                                  אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
                                  ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותר

                                  לי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600

                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילה
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                                  #54

                                  @חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
                                  אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
                                  האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
                                  מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
                                  אני יסביר יותר מזה:
                                  אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
                                  לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
                                  ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות

                                  1. עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
                                  2. עמי כהן
                                    וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!

                                  סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...

                                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                    @חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
                                    אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
                                    האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
                                    מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
                                    אני יסביר יותר מזה:
                                    אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
                                    לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
                                    ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות

                                    1. עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
                                    2. עמי כהן
                                      וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!

                                    סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חיימקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימקה
                                    #55

                                    @חכם_בלילה אני יודע שכולם מתכוונים לטובה אבל --
                                    אני גם בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ולכן אני אומר שזה אורגן טוב
                                    לא רואה חיסרון בהופעות כי עמי כהן מופיע איתו דיברתי עם כאלו שיש להם אותו והם מאוד נהנים ממנו
                                    ויש לו גם סאונד די טוב
                                    כמובן שצריך לבדוק מה המקצבים החסידים שמגיעים איתו ביחד אבל הוא זול בהשוואה כי אתה לא משלם בכלל על המותג של ימהה או קורג
                                    אתה צודק שאם הוא מנגן חסידי אז שלא יקנה אותו כי אם הוא ירצה להשתפר רק הליטאים בונים לו מקצבים
                                    ומחיפוש שעשיתי למקצבים בימהה אין בקושי לאורגנים האלו -אני מחפש בשביל חבר לSX700
                                    כי אין לו הרבה מקום לעומת המדלי שזכור לי שיש לו הרבה מקום

                                    ובכל מקרה תתחדש על האורגן שלך ואל תתחרט אתה בחייים

                                    חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ח חיימקה

                                      @חכם_בלילה אני יודע שכולם מתכוונים לטובה אבל --
                                      אני גם בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ולכן אני אומר שזה אורגן טוב
                                      לא רואה חיסרון בהופעות כי עמי כהן מופיע איתו דיברתי עם כאלו שיש להם אותו והם מאוד נהנים ממנו
                                      ויש לו גם סאונד די טוב
                                      כמובן שצריך לבדוק מה המקצבים החסידים שמגיעים איתו ביחד אבל הוא זול בהשוואה כי אתה לא משלם בכלל על המותג של ימהה או קורג
                                      אתה צודק שאם הוא מנגן חסידי אז שלא יקנה אותו כי אם הוא ירצה להשתפר רק הליטאים בונים לו מקצבים
                                      ומחיפוש שעשיתי למקצבים בימהה אין בקושי לאורגנים האלו -אני מחפש בשביל חבר לSX700
                                      כי אין לו הרבה מקום לעומת המדלי שזכור לי שיש לו הרבה מקום

                                      ובכל מקרה תתחדש על האורגן שלך ואל תתחרט אתה בחייים

                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילה
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #56

                                      @חיימקה אני בדקתי את המקצבים שמביאים חלילית והם....
                                      יש פה בפורום הרבה מאוד מקצבים לימאהה חינמים וגם בפרוג יש שמה אשכול מפוצץ...
                                      מעלה לך קצת ממה שיש...
                                      https://drive.google.com/file/d/1aTWhUV6-zwHUicxpQVUEjnK3CC9wNaa-/view

                                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                        @חיימקה אני בדקתי את המקצבים שמביאים חלילית והם....
                                        יש פה בפורום הרבה מאוד מקצבים לימאהה חינמים וגם בפרוג יש שמה אשכול מפוצץ...
                                        מעלה לך קצת ממה שיש...
                                        https://drive.google.com/file/d/1aTWhUV6-zwHUicxpQVUEjnK3CC9wNaa-/view

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיימקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #57

                                        @חכם_בלילה הם טובים ??
                                        לא בשבילי

                                        יש לי את של יוחנן אורי

                                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חיימקה

                                          @חכם_בלילה הם טובים ??
                                          לא בשבילי

                                          יש לי את של יוחנן אורי

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #58

                                          @חיימקה כן הם ממש סבבה...
                                          תגיד לו שיחפש פה בפורום (ועל הדריך תכניס אותו לפורום 😎😉)
                                          וגם בפרוג יש שרשור גדול מלא במקצבים גם לקורג וגם לימאהה...

                                          תהנה!! יש לו אחלה מקצבים..

                                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול