דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קניית קלידים ?!?

קניית קלידים ?!?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים
105 פוסטים 13 כותבים 5.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Anonymous123123A Anonymous123123

    @חכם_בלילה
    הבנתי ...
    שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
    דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...

    תודה רבה על כל העזרה!!!!!

    yossefiY מנותק
    yossefiY מנותק
    yossefi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #43

    @Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....

    Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • yossefiY yossefi

      @Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....

      Anonymous123123A מנותק
      Anonymous123123A מנותק
      Anonymous123123
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #44

      @yossefi
      לא הבנתי .
      אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה

      yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Anonymous123123A Anonymous123123

        @yossefi
        לא הבנתי .
        אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה

        yossefiY מנותק
        yossefiY מנותק
        yossefi
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #45

        @Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?

        Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • yossefiY yossefi

          @Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?

          Anonymous123123A מנותק
          Anonymous123123A מנותק
          Anonymous123123
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anonymous123123
          #46

          @yossefi לא .
          אבל ללוות אקורדים יודע די טוב

          yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Anonymous123123A Anonymous123123

            @yossefi לא .
            אבל ללוות אקורדים יודע די טוב

            yossefiY מנותק
            yossefiY מנותק
            yossefi
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #47

            @Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
            זה לא עוובד ככה

            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • yossefiY yossefi

              @Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
              זה לא עוובד ככה

              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #48

              @yossefi בלי קשראין דרך כמעט להשיג דגימות ליאמהה!!!!!!!!!!!!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Anonymous123123A מנותק
                Anonymous123123A מנותק
                Anonymous123123
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #49

                @חכם_בלילה
                🙃מזכיר

                Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Anonymous123123A Anonymous123123

                  @חכם_בלילה
                  🙃מזכיר

                  Anonymous123123A מנותק
                  Anonymous123123A מנותק
                  Anonymous123123
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #50

                  @Anonymous123123
                  @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                  חכם_בלילהח 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • Anonymous123123A Anonymous123123

                    @Anonymous123123
                    @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                    חכם_בלילהח מנותק
                    חכם_בלילהח מנותק
                    חכם_בלילה
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #51

                    @Anonymous123123
                    אני מבין שאתה מאוד רוצה את זה 😊😁😎
                    תמשיך להזכיר לי ואני ב"ה ישלח לך

                    אני לא שולח לך את זה עד עכשיו כי זה במחשב השני וזה סיפור להעביר את זה ממחשב למחשב...(אין למחשב אינטרנט והמחשב הזה לא מקבל USB..

                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Anonymous123123A Anonymous123123

                      @Anonymous123123
                      @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                      חכם_בלילהח מנותק
                      חכם_בלילהח מנותק
                      חכם_בלילה
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #52

                      @Anonymous123123 בדקתי במחשב השני ובסוף גילתי שלא הקלטתי את זה...
                      אני יקליט בשבוע הקרוב ויעלה לערוץ שלי ככה שכולם יהנו מזה.....

                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                      Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Anonymous123123A Anonymous123123

                        שלום לכולם .
                        אני מתלבט אם לקנות קלידים ( אם בכלל ) אני יודע אקורדים די טוב ( לא משמיע )
                        ( היום אני מנגן בפסנתר "p-125")
                        אני יודע ללוות סבבה על פסנתר מאקורדים ( טיפה ממש סולו משמיעה ; פתיחה של שירים ואפילו לא ) אבל אקורדים די טוב +

                        האם שווה לי לקנות אורגן , אם אני יעשה נגיד הרקדה וזה זה תמיד יהיה עם זמר ככה שלדעתי ( תתקנו אותי אם אני טועה ) הסולו זה פחות בעיה.
                        הז'אנר שאני מנגן הוא חסידי בלבד , חסידי אם ההייתי הולך לפי זמר אריק דביר ...
                        עכשיו אם שווה לי לקנות מה ההיתם ממליצים עד בערך כ4000 ש"ח +-
                        YAMAHA SX 600 | KORG PA 600 | Dante ZEN Medeli
                        ( המדלי הוא דגם חדש דגם החדש ל-AKX10)
                        ובוודאי שאני מעדיף אורגן עם סטים "מסתובבים" בחינם / בזול .
                        כןכן ... אני יודע שהכי טוב לקנות ... אבל בנתיים...

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיימקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #53

                        @Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
                        אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
                        אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
                        (לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
                        אמנם הוא יותר יקר
                        אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
                        ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
                        אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
                        ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותר

                        לי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600

                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חיימקה

                          @Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
                          אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
                          אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
                          (לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
                          אמנם הוא יותר יקר
                          אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
                          ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
                          אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
                          ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותר

                          לי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600

                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילה
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                          #54

                          @חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
                          אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
                          האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
                          מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
                          אני יסביר יותר מזה:
                          אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
                          לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
                          ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות

                          1. עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
                          2. עמי כהן
                            וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!

                          סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...

                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                            @חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
                            אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
                            האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
                            מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
                            אני יסביר יותר מזה:
                            אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
                            לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
                            ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות

                            1. עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
                            2. עמי כהן
                              וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!

                            סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיימקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימקה
                            #55

                            @חכם_בלילה אני יודע שכולם מתכוונים לטובה אבל --
                            אני גם בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ולכן אני אומר שזה אורגן טוב
                            לא רואה חיסרון בהופעות כי עמי כהן מופיע איתו דיברתי עם כאלו שיש להם אותו והם מאוד נהנים ממנו
                            ויש לו גם סאונד די טוב
                            כמובן שצריך לבדוק מה המקצבים החסידים שמגיעים איתו ביחד אבל הוא זול בהשוואה כי אתה לא משלם בכלל על המותג של ימהה או קורג
                            אתה צודק שאם הוא מנגן חסידי אז שלא יקנה אותו כי אם הוא ירצה להשתפר רק הליטאים בונים לו מקצבים
                            ומחיפוש שעשיתי למקצבים בימהה אין בקושי לאורגנים האלו -אני מחפש בשביל חבר לSX700
                            כי אין לו הרבה מקום לעומת המדלי שזכור לי שיש לו הרבה מקום

                            ובכל מקרה תתחדש על האורגן שלך ואל תתחרט אתה בחייים

                            חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ח חיימקה

                              @חכם_בלילה אני יודע שכולם מתכוונים לטובה אבל --
                              אני גם בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ולכן אני אומר שזה אורגן טוב
                              לא רואה חיסרון בהופעות כי עמי כהן מופיע איתו דיברתי עם כאלו שיש להם אותו והם מאוד נהנים ממנו
                              ויש לו גם סאונד די טוב
                              כמובן שצריך לבדוק מה המקצבים החסידים שמגיעים איתו ביחד אבל הוא זול בהשוואה כי אתה לא משלם בכלל על המותג של ימהה או קורג
                              אתה צודק שאם הוא מנגן חסידי אז שלא יקנה אותו כי אם הוא ירצה להשתפר רק הליטאים בונים לו מקצבים
                              ומחיפוש שעשיתי למקצבים בימהה אין בקושי לאורגנים האלו -אני מחפש בשביל חבר לSX700
                              כי אין לו הרבה מקום לעומת המדלי שזכור לי שיש לו הרבה מקום

                              ובכל מקרה תתחדש על האורגן שלך ואל תתחרט אתה בחייים

                              חכם_בלילהח מנותק
                              חכם_בלילהח מנותק
                              חכם_בלילה
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #56

                              @חיימקה אני בדקתי את המקצבים שמביאים חלילית והם....
                              יש פה בפורום הרבה מאוד מקצבים לימאהה חינמים וגם בפרוג יש שמה אשכול מפוצץ...
                              מעלה לך קצת ממה שיש...
                              https://drive.google.com/file/d/1aTWhUV6-zwHUicxpQVUEjnK3CC9wNaa-/view

                              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                @חיימקה אני בדקתי את המקצבים שמביאים חלילית והם....
                                יש פה בפורום הרבה מאוד מקצבים לימאהה חינמים וגם בפרוג יש שמה אשכול מפוצץ...
                                מעלה לך קצת ממה שיש...
                                https://drive.google.com/file/d/1aTWhUV6-zwHUicxpQVUEjnK3CC9wNaa-/view

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חיימקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #57

                                @חכם_בלילה הם טובים ??
                                לא בשבילי

                                יש לי את של יוחנן אורי

                                חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חיימקה

                                  @חכם_בלילה הם טובים ??
                                  לא בשבילי

                                  יש לי את של יוחנן אורי

                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילה
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #58

                                  @חיימקה כן הם ממש סבבה...
                                  תגיד לו שיחפש פה בפורום (ועל הדריך תכניס אותו לפורום 😎😉)
                                  וגם בפרוג יש שרשור גדול מלא במקצבים גם לקורג וגם לימאהה...

                                  תהנה!! יש לו אחלה מקצבים..

                                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T מנותק
                                    T מנותק
                                    tat
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #59

                                    לי יש SX700 .
                                    אני מנגן כתחביב בבית המון שנים ומנסיון אני יכול לומר לך שגם במקצבים שיש באורגן עצמו אפשר עם קצת שיפורים ועובדת סאונד להגיע לתוצאות מדהימות.
                                    מצ"ב דוגמא למקצב שהגיע עם האורגן ושיפצתי אותו וזו התוצאה..
                                    וייתן לך בנים.mp3

                                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • T tat

                                      לי יש SX700 .
                                      אני מנגן כתחביב בבית המון שנים ומנסיון אני יכול לומר לך שגם במקצבים שיש באורגן עצמו אפשר עם קצת שיפורים ועובדת סאונד להגיע לתוצאות מדהימות.
                                      מצ"ב דוגמא למקצב שהגיע עם האורגן ושיפצתי אותו וזו התוצאה..
                                      וייתן לך בנים.mp3

                                      ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קשה לחשוב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #60

                                      @tat איך אתה שומר מקצב אחרי שיפוצים?

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • yossefiY מנותק
                                        yossefiY מנותק
                                        yossefi
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #61

                                        יש לי חבר שקנה עכשיו את המדלי וכל הזמן אמרתי לו אל תתפשר על הכלי הזה תוסיף עוד כמה מאות לקורג 600

                                        זה מה שהיה הכי קרוב לתקציב שלו

                                        ובסוף הוא קנה את המדלי
                                        אנ לא חושב שהאורגן הזה שווה את הכסף לא ראיתי איזה מוזיקאי מנגן עם זה חוץ מעמי כהן שיש לו רולנד וגם זה

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • yossefiY yossefi

                                          יש לי חבר שקנה עכשיו את המדלי וכל הזמן אמרתי לו אל תתפשר על הכלי הזה תוסיף עוד כמה מאות לקורג 600

                                          זה מה שהיה הכי קרוב לתקציב שלו

                                          ובסוף הוא קנה את המדלי
                                          אנ לא חושב שהאורגן הזה שווה את הכסף לא ראיתי איזה מוזיקאי מנגן עם זה חוץ מעמי כהן שיש לו רולנד וגם זה

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיימקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #62

                                          @yossefi הבעיה שמי שרוצה אורגן אין לו עכשיו מה לקנות כי הקורג הכי זול בארץ הוא ב5200 נכון ללפני חודש
                                          ומ"מ אין סיבה שמישהו ינגן בזה כי כמו שלא מנגנים ב600 אל PAX4 או גנוס וטיירוס ומקסימום PA1000 וSX900 והרולנד
                                          אבל תכלס זה אורגן שווה מאוד
                                          (מי שניגן עליו ירגיש את זה אפילו שהוא סיני)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול