קניית קלידים ?!?
-
@Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?
@yossefi לא .
אבל ללוות אקורדים יודע די טוב -
@yossefi לא .
אבל ללוות אקורדים יודע די טוב@Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
זה לא עוובד ככה -
@Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
זה לא עוובד ככה@yossefi בלי קשראין דרך כמעט להשיג דגימות ליאמהה!!!!!!!!!!!!!!
-
@חכם_בלילה
מזכיר -
@חכם_בלילה
מזכיר@Anonymous123123
@חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה -
@Anonymous123123
@חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה@Anonymous123123
אני מבין שאתה מאוד רוצה את זה


תמשיך להזכיר לי ואני ב"ה ישלח לךאני לא שולח לך את זה עד עכשיו כי זה במחשב השני וזה סיפור להעביר את זה ממחשב למחשב...(אין למחשב אינטרנט והמחשב הזה לא מקבל USB..
-
@Anonymous123123
@חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה@Anonymous123123 בדקתי במחשב השני ובסוף גילתי שלא הקלטתי את זה...
אני יקליט בשבוע הקרוב ויעלה לערוץ שלי ככה שכולם יהנו מזה..... -
שלום לכולם .
אני מתלבט אם לקנות קלידים ( אם בכלל ) אני יודע אקורדים די טוב ( לא משמיע )
( היום אני מנגן בפסנתר "p-125")
אני יודע ללוות סבבה על פסנתר מאקורדים ( טיפה ממש סולו משמיעה ; פתיחה של שירים ואפילו לא ) אבל אקורדים די טוב +האם שווה לי לקנות אורגן , אם אני יעשה נגיד הרקדה וזה זה תמיד יהיה עם זמר ככה שלדעתי ( תתקנו אותי אם אני טועה ) הסולו זה פחות בעיה.
הז'אנר שאני מנגן הוא חסידי בלבד , חסידי אם ההייתי הולך לפי זמר אריק דביר ...
עכשיו אם שווה לי לקנות מה ההיתם ממליצים עד בערך כ4000 ש"ח +-
YAMAHA SX 600 | KORG PA 600 | Dante ZEN Medeli
( המדלי הוא דגם חדש דגם החדש ל-AKX10)
ובוודאי שאני מעדיף אורגן עם סטים "מסתובבים" בחינם / בזול .
כןכן ... אני יודע שהכי טוב לקנות ... אבל בנתיים...@Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
(לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
אמנם הוא יותר יקר
אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותרלי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600
-
@Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
(לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
אמנם הוא יותר יקר
אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותרלי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600
@חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
אני יסביר יותר מזה:
אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות- עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
- עמי כהן
וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!
סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...
-
@חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
אני יסביר יותר מזה:
אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות- עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
- עמי כהן
וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!
סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...
@חכם_בלילה אני יודע שכולם מתכוונים לטובה אבל --
אני גם בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ולכן אני אומר שזה אורגן טוב
לא רואה חיסרון בהופעות כי עמי כהן מופיע איתו דיברתי עם כאלו שיש להם אותו והם מאוד נהנים ממנו
ויש לו גם סאונד די טוב
כמובן שצריך לבדוק מה המקצבים החסידים שמגיעים איתו ביחד אבל הוא זול בהשוואה כי אתה לא משלם בכלל על המותג של ימהה או קורג
אתה צודק שאם הוא מנגן חסידי אז שלא יקנה אותו כי אם הוא ירצה להשתפר רק הליטאים בונים לו מקצבים
ומחיפוש שעשיתי למקצבים בימהה אין בקושי לאורגנים האלו -אני מחפש בשביל חבר לSX700
כי אין לו הרבה מקום לעומת המדלי שזכור לי שיש לו הרבה מקוםובכל מקרה תתחדש על האורגן שלך ואל תתחרט אתה בחייים
-
@חכם_בלילה אני יודע שכולם מתכוונים לטובה אבל --
אני גם בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ולכן אני אומר שזה אורגן טוב
לא רואה חיסרון בהופעות כי עמי כהן מופיע איתו דיברתי עם כאלו שיש להם אותו והם מאוד נהנים ממנו
ויש לו גם סאונד די טוב
כמובן שצריך לבדוק מה המקצבים החסידים שמגיעים איתו ביחד אבל הוא זול בהשוואה כי אתה לא משלם בכלל על המותג של ימהה או קורג
אתה צודק שאם הוא מנגן חסידי אז שלא יקנה אותו כי אם הוא ירצה להשתפר רק הליטאים בונים לו מקצבים
ומחיפוש שעשיתי למקצבים בימהה אין בקושי לאורגנים האלו -אני מחפש בשביל חבר לSX700
כי אין לו הרבה מקום לעומת המדלי שזכור לי שיש לו הרבה מקוםובכל מקרה תתחדש על האורגן שלך ואל תתחרט אתה בחייים
-
@חיימקה אני בדקתי את המקצבים שמביאים חלילית והם....
יש פה בפורום הרבה מאוד מקצבים לימאהה חינמים וגם בפרוג יש שמה אשכול מפוצץ...
מעלה לך קצת ממה שיש...
https://drive.google.com/file/d/1aTWhUV6-zwHUicxpQVUEjnK3CC9wNaa-/view -
-
לי יש SX700 .
אני מנגן כתחביב בבית המון שנים ומנסיון אני יכול לומר לך שגם במקצבים שיש באורגן עצמו אפשר עם קצת שיפורים ועובדת סאונד להגיע לתוצאות מדהימות.
מצ"ב דוגמא למקצב שהגיע עם האורגן ושיפצתי אותו וזו התוצאה..
וייתן לך בנים.mp3 -
לי יש SX700 .
אני מנגן כתחביב בבית המון שנים ומנסיון אני יכול לומר לך שגם במקצבים שיש באורגן עצמו אפשר עם קצת שיפורים ועובדת סאונד להגיע לתוצאות מדהימות.
מצ"ב דוגמא למקצב שהגיע עם האורגן ושיפצתי אותו וזו התוצאה..
וייתן לך בנים.mp3 -
-
יש לי חבר שקנה עכשיו את המדלי וכל הזמן אמרתי לו אל תתפשר על הכלי הזה תוסיף עוד כמה מאות לקורג 600
זה מה שהיה הכי קרוב לתקציב שלו
ובסוף הוא קנה את המדלי
אנ לא חושב שהאורגן הזה שווה את הכסף לא ראיתי איזה מוזיקאי מנגן עם זה חוץ מעמי כהן שיש לו רולנד וגם זה@yossefi הבעיה שמי שרוצה אורגן אין לו עכשיו מה לקנות כי הקורג הכי זול בארץ הוא ב5200 נכון ללפני חודש
ומ"מ אין סיבה שמישהו ינגן בזה כי כמו שלא מנגנים ב600 אל PAX4 או גנוס וטיירוס ומקסימום PA1000 וSX900 והרולנד
אבל תכלס זה אורגן שווה מאוד
(מי שניגן עליו ירגיש את זה אפילו שהוא סיני) -
@קשה-לחשוב אמר בקניית קלידים ?!?:
@tat איך אתה שומר מקצב אחרי שיפוצים?
לקח לי המון זמן עד שהבנתי איך זה עובד.
האמת שקשה לי להסביר בכתיבה. -
@Anonymous123123 בדקתי במחשב השני ובסוף גילתי שלא הקלטתי את זה...
אני יקליט בשבוע הקרוב ויעלה לערוץ שלי ככה שכולם יהנו מזה.....@חכם_בלילה מזכיר

-
@חכם_בלילה אגב לגבי דגימות וזה ... אפשר להשיג לימאהה ?
יצא לי לעבוד עם קלידן .
יש לו TYROS 5 יש אפשרות להעביר דברים מהאורגן שלו ל-SX600 ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)