נגינה לשיר שהלחנתי
-
@איסתרק-0 יש כאן הרבה אנשים שישמחו לעזור לך
אם אני לא טועה @אילן-פ כבר עשה פה כאלו דברים בעבר.אם זה קריטי לך אז שווה לך להעלות על אף הבושה, כי לא תתאפשר דרך מחוץ לפורום כמו שציין @חכם_בלילה
@אייצ-ית אמר בנגינה לשיר שהלחנתי:
@איסתרק-0 יש כאן הרבה אנשים שישמחו לעזור לך
אם אני לא טועה @אילן-פ כבר עשה פה כאלו דברים בעבר.אם זה קריטי לך אז שווה לך להעלות על אף הבושה, כי לא תתאפשר דרך מחוץ לפורום כמו שציין @חכם_בלילה
תעלה לכאן את השיר -{בהנחה שמדובר בבן ולא בבת --כמובן }
ואולי אפשר לעשות לו הפקה קטנה ברמה של סקיצה עם אורגן שאפשר יהיה להציע לזמרים -
@אייצ-ית אמר בנגינה לשיר שהלחנתי:
@איסתרק-0 יש כאן הרבה אנשים שישמחו לעזור לך
אם אני לא טועה @אילן-פ כבר עשה פה כאלו דברים בעבר.אם זה קריטי לך אז שווה לך להעלות על אף הבושה, כי לא תתאפשר דרך מחוץ לפורום כמו שציין @חכם_בלילה
תעלה לכאן את השיר -{בהנחה שמדובר בבן ולא בבת --כמובן }
ואולי אפשר לעשות לו הפקה קטנה ברמה של סקיצה עם אורגן שאפשר יהיה להציע לזמרים -
@אילן-פ
אוקיי... אני אעלה..
שם השיר שמחת ה' יתברך.
מילים מאורחות צדיקים
ואם כבר אז מה דעתכם לגבי- השיר אני חושב שהתחלתי את השיר במינור והמשכתי במז'ור, האם כדאי להתחיל במז'ור?
- במקום לחזור על המילים שמחת ה' יתברך, להוסיף מילים אחרות.שמחת ה'.mp3
@איסתרק-0 מותר לי להחמיא על השיר?.
פשוט הוא מהממם
נהנתי ממנו
תריץ אותו עלה
עלה והצלח

-
@אילן-פ
אוקיי... אני אעלה..
שם השיר שמחת ה' יתברך.
מילים מאורחות צדיקים
ואם כבר אז מה דעתכם לגבי- השיר אני חושב שהתחלתי את השיר במינור והמשכתי במז'ור, האם כדאי להתחיל במז'ור?
- במקום לחזור על המילים שמחת ה' יתברך, להוסיף מילים אחרות.שמחת ה'.mp3
@איסתרק-0 אמר בנגינה לשיר שהלחנתי:
שם השיר שמחת ה' יתברך.
מילים מאורחות צדיקים
ואם כבר אז מה דעתכם לגבי- השיר אני חושב שהתחלתי את השיר במינור והמשכתי במז'ור, האם כדאי להתחיל במז'ור?
- במקום לחזור על המילים שמחת ה' יתברך, להוסיף מילים אחרות.
שמעתי את השיר מאוד חמוד ויש לו פוטנציאל ---כמו השיר "אמנם האיש הזוכה "-
-צריך ללמוד אותו קצת כדי -להכניס לתבנית של עיבוד -
למצוא אקורדים מתאימים וקצב מתאים -- אנסה לעשות משהו -- בעז"ה ב"נ -
@איסתרק-0 מותר לי להחמיא על השיר?.
פשוט הוא מהממם
נהנתי ממנו
תריץ אותו עלה
עלה והצלח

@המחבל-המחופש תודה רבה! מחמם את הלב!
-
@איסתרק-0 אמר בנגינה לשיר שהלחנתי:
שם השיר שמחת ה' יתברך.
מילים מאורחות צדיקים
ואם כבר אז מה דעתכם לגבי- השיר אני חושב שהתחלתי את השיר במינור והמשכתי במז'ור, האם כדאי להתחיל במז'ור?
- במקום לחזור על המילים שמחת ה' יתברך, להוסיף מילים אחרות.
שמעתי את השיר מאוד חמוד ויש לו פוטנציאל ---כמו השיר "אמנם האיש הזוכה "-
-צריך ללמוד אותו קצת כדי -להכניס לתבנית של עיבוד -
למצוא אקורדים מתאימים וקצב מתאים -- אנסה לעשות משהו -- בעז"ה ב"נ -
@חכם_בלילה העלתי בסוף.. אם תרצה לשמוע ולהוסיף ליווי אשמח.
-
@חכם_בלילה העלתי בסוף.. אם תרצה לשמוע ולהוסיף ליווי אשמח.
-
וואיי וואי
איזה יופי!!!
לדמיין את זה עם העטיפה!!!!!
וואי זה יכול לרוץ!!! -
וואיי וואי
איזה יופי!!!
לדמיין את זה עם העטיפה!!!!!
וואי זה יכול לרוץ!!!@תודה-לך-ה
תודה רבה.
יש לציין שמאוד חששתי להעלות את ההקלטה ,
והפרגונים שלכם ממש מחזקים ומעודדים.
תודה לכולם! -
@תודה-לך-ה
תודה רבה.
יש לציין שמאוד חששתי להעלות את ההקלטה ,
והפרגונים שלכם ממש מחזקים ומעודדים.
תודה לכולם! -
יפה מאד...

-
א איסתרק 0 התייחס לנושא זה ב
-
א אילן פ התייחס לנושא זה ב
-
א איסתרק 0 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות