-
לדעתי קליינבריז כשהם רוצים-הם מפגינים יכולות גם באלקטרוני וגם בכלים חיים ויש להם עיבודים טובים ממש. בפרט, אם האומן/ זמר מוציא אותם מחוץ לקופסא(כמו דוד בן ארזה שאת כל השירים שלו הם עיבדו, פרט לאחרון)
מה שכן, בניגוד ללפני 3-4 שנים שאז זו הייתה תקופת "תור הזהב" שלהם והם היו הבלעדיים וממש פרחו, היום נכנסו שחקנים אחרים לשוק: האחים שריקי לא פחות טובים מהם(יש לי הכל, להיות שלם, סופות...) שמואל כהן(אתה תשיר)אהרלה נחשוני וכו..
כל מעבד מביא סגנון אחר למוזיקה ואנשים אוהבים יותר גיוון מאשר עיבודים גנריים , אפילו אם הם טובים -
@כ-פ צריכים לאמר את האמת,
מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]דרך אגב,
ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...@משה-ברוורמן ספציפית אצל קמפה זה מה שהוא רוצה
הוא רוצה שזה ישמע כמו זיץ עם עיבודים מינימלים
הוא גם סיפר פעם בראיון אצל טוקר שהוא לא נותן להם להשתמש בהרבה כלים -
@משה-ברוורמן ספציפית אצל קמפה זה מה שהוא רוצה
הוא רוצה שזה ישמע כמו זיץ עם עיבודים מינימלים
הוא גם סיפר פעם בראיון אצל טוקר שהוא לא נותן להם להשתמש בהרבה כלים@מיוזיקפון נכון,
אבל בכל אופן זה מחריד!!! -
@מיוזיקפון נכון,
אבל בכל אופן זה מחריד!!!@משה-ברוורמן
גם אם העיבודים שלהם לא מוצאים חן בעיניך
אתה לא יכול להשתמש בגינויים כאלו
אתה יכול לכתוב שאתה לא התחברת אבל מכאן ועד ל'מחריד'
וחוץ מזה שהם באמת פועלים לפי רצונו של הזמר
צריך לדעת
הם שני מוכשרים באמת
וזה שיש אנשים שלא מתחברים לעיבוד כזה או אחר לא מוריד מערכם. -
@משה-ברוורמן
גם אם העיבודים שלהם לא מוצאים חן בעיניך
אתה לא יכול להשתמש בגינויים כאלו
אתה יכול לכתוב שאתה לא התחברת אבל מכאן ועד ל'מחריד'
וחוץ מזה שהם באמת פועלים לפי רצונו של הזמר
צריך לדעת
הם שני מוכשרים באמת
וזה שיש אנשים שלא מתחברים לעיבוד כזה או אחר לא מוריד מערכם.@TALY הצדק לגמרי איתך,
והשימוש אכן היה ממש שלא במקומו!!!
ועל כך התנצלותי...ברור שהם צמד של מוכשרים!! חד וחלק...
וכמו שכתבת שעל הסגנון והרמה [לא בפונטציאל] אפשר להתווכח... -
היה היום בסטטוס של קול חי מיוזיק
סרטון בו רואים את אלי קליין ואיצי ברי אצל ר' שלמה טויסג
שרים במלווה מלכה בארה"ב
האם יש משהו שיכול להעלות את זה לכאן?@TALY בבקשה, זה ממיוזיק סקופ
אלי קליין ואיצי ברי בביתו של ר שלמה טויסיג.mp4 -
@TALY צמד המעבדים אלי קליין ואיצי ברי ששהו בסופ"ש האחרון בארה"ב לסבב עבודה מוזיקלי נצפו שרים וחוגגים את סעודת המלווה מלכה בביתו של הזמר ר' שלמה טויסיג
https://send.magicode.me/send-file/***file/6931bbc88c769a7ba78379e01108aa5ee0940cd6/view
קרדיט למיוזיק סקופ
-
אלי קליין ואיצי ברי האלופים



עכשיו שירים מוצלחים אחד אחד
אחד מי יודע, שטייגען, שומר ישראל, ויבנה,
מי שזוכר עוד שיוסיף זה מה שאני זוכר בעל פה
-
מישהו יודע
מה כתובת האולפן שלהם?
ואיך אפשר ליצור איתם קשר? -
מישהו יודע
מה כתובת האולפן שלהם?
ואיך אפשר ליצור איתם קשר?@nireldesign אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
מישהו יודע
מה כתובת האולפן שלהם?
ואיך אפשר ליצור איתם קשר?לכל אחד יש אולפן בנפרד, איצי ברי נמצא בהר נוף ואלי קליין כמדומני בבית וגן או בגבעת התחמושת, לא זוכרת...
-
@nireldesign אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
מישהו יודע
מה כתובת האולפן שלהם?
ואיך אפשר ליצור איתם קשר?לכל אחד יש אולפן בנפרד, איצי ברי נמצא בהר נוף ואלי קליין כמדומני בבית וגן או בגבעת התחמושת, לא זוכרת...
@מיאה-ב
תודה רבה
מחפש מעבד לא פחות מוכשר באיזור המרכז-שרון (לא ת״א) -
@מיאה-ב
תודה רבה
מחפש מעבד לא פחות מוכשר באיזור המרכז-שרון (לא ת״א)@nireldesign יש את שמואל יפת באלעד
-
@nireldesign יש את שמואל יפת באלעד
-
@איציק-דדיה לא יודעת מי זה שמואל כהן אבל שמואל יפת הוא מלחין וגם יודע לעבד מצוין
-
@איציק-דדיה לא יודעת מי זה שמואל כהן אבל שמואל יפת הוא מלחין וגם יודע לעבד מצוין
@ירח שמואל כהן הוא מעבד שמעבד את שיריו של שמחה פרידמן ועוד אם תקראי קרדיטים של שירים תראי שמואל כהן בהרבה שירים
-
@nireldesign אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:
מישהו יודע
מה כתובת האולפן שלהם?
ואיך אפשר ליצור איתם קשר?לכל אחד יש אולפן בנפרד, איצי ברי נמצא בהר נוף ואלי קליין כמדומני בבית וגן או בגבעת התחמושת, לא זוכרת...
-
מישהו יודע
מה כתובת האולפן שלהם?
ואיך אפשר ליצור איתם קשר?@nireldesign כתובת האולפן זה ברחוב משקלוב 13 בהר נוף פעם שמעתי באיזה תוכנית
והמספר של אלי קליין אני לא יודע אם אפשר לפרסם @צוות-פיקוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות