דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם

הצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
196 פוסטים 63 כותבים 18.9k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

    @כ-פ צריכים לאמר את האמת,
    מוכשרים הם וודאי, וכשהם רוצים לעבד שיר ברמה גבוהה הם יודעים לעשות את זה,
    אבל מה לעשות שמה שכולם לוקחים אותם זה כנראה בגלל המחיר, ובעיקר בגלל המהירות!!
    והתוצאה היא בהתאם, משעממת, חלשה מאוד, עיבודים חיוורים, פתיחים שחוזרים על עצמם,
    ורק ששומעים שני שניות מהפתיח אתה יכול לראות שזה הם,
    מה שעולה לי בראש עכשיו זה מה שהם עיבדו [והלחינו] לדיסקים של נפתלי קמפה,עיבודים פח!
    אבל יש יוצאים מין הכלל לדוגמא, מי שישמע את העיבודים שלהם בדיסק האחרון של אידיש נחת, כן יראה גיוון חדשנות מקוריות, ורמה גבוהה!!!!!!!!
    אבל זה הכל שאלה של ממון וזמן.... [כנראה]...
    איפה הם, ואיפה הקלאסיקות של משה לאופר, הנועזות והדרמטיות של מונה רוזנבלום הגאון!
    והשובבות של יואלי דיקמן [הא.. וגם אלי לאופר, וישראל לאם ו....]

    דרך אגב,
    ממליץ לכל מי שמעוניין לשמוע , עיבוד , מהו,
    שישמע את השיר של בערי וובר בדיסק שלו אגודה אחת , לעתיד לבוא, שזה יצירה ענקית!!!!
    שלא קיבלה את מקומה בכלל.... לשמוע עד הסוף כמה פעמים ולהקשיב לעיבוד .. איזה עיבוד.... פשוט עיבוד שמעצב את השיר מתחילתו ועד סופו,
    דרך אגב המילים הם מגמרא שבת ...

    מיוזיקפוןמ מנותק
    מיוזיקפוןמ מנותק
    מיוזיקפון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #121

    @משה-ברוורמן ספציפית אצל קמפה זה מה שהוא רוצה
    הוא רוצה שזה ישמע כמו זיץ עם עיבודים מינימלים
    הוא גם סיפר פעם בראיון אצל טוקר שהוא לא נותן להם להשתמש בהרבה כלים

    משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

      @משה-ברוורמן ספציפית אצל קמפה זה מה שהוא רוצה
      הוא רוצה שזה ישמע כמו זיץ עם עיבודים מינימלים
      הוא גם סיפר פעם בראיון אצל טוקר שהוא לא נותן להם להשתמש בהרבה כלים

      משה ברוורמןמ מנותק
      משה ברוורמןמ מנותק
      משה ברוורמן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #122

      @מיוזיקפון נכון,
      אבל בכל אופן זה מחריד!!!

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

        @מיוזיקפון נכון,
        אבל בכל אופן זה מחריד!!!

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #123

        @משה-ברוורמן
        גם אם העיבודים שלהם לא מוצאים חן בעיניך
        אתה לא יכול להשתמש בגינויים כאלו
        אתה יכול לכתוב שאתה לא התחברת אבל מכאן ועד ל'מחריד'
        וחוץ מזה שהם באמת פועלים לפי רצונו של הזמר
        צריך לדעת
        הם שני מוכשרים באמת
        וזה שיש אנשים שלא מתחברים לעיבוד כזה או אחר לא מוריד מערכם.

        משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • TALYT TALY

          @משה-ברוורמן
          גם אם העיבודים שלהם לא מוצאים חן בעיניך
          אתה לא יכול להשתמש בגינויים כאלו
          אתה יכול לכתוב שאתה לא התחברת אבל מכאן ועד ל'מחריד'
          וחוץ מזה שהם באמת פועלים לפי רצונו של הזמר
          צריך לדעת
          הם שני מוכשרים באמת
          וזה שיש אנשים שלא מתחברים לעיבוד כזה או אחר לא מוריד מערכם.

          משה ברוורמןמ מנותק
          משה ברוורמןמ מנותק
          משה ברוורמן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #124

          @TALY הצדק לגמרי איתך,
          והשימוש אכן היה ממש שלא במקומו!!!
          ועל כך התנצלותי...

          ברור שהם צמד של מוכשרים!! חד וחלק...
          וכמו שכתבת שעל הסגנון והרמה [לא בפונטציאל] אפשר להתווכח...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #125

            היה היום בסטטוס של קול חי מיוזיק
            סרטון בו רואים את אלי קליין ואיצי ברי אצל ר' שלמה טויסג
            שרים במלווה מלכה בארה"ב
            האם יש משהו שיכול להעלות את זה לכאן?

            כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TALYT TALY

              היה היום בסטטוס של קול חי מיוזיק
              סרטון בו רואים את אלי קליין ואיצי ברי אצל ר' שלמה טויסג
              שרים במלווה מלכה בארה"ב
              האם יש משהו שיכול להעלות את זה לכאן?

              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #126

              @TALY בבקשה, זה ממיוזיק סקופ
              אלי קליין ואיצי ברי בביתו של ר שלמה טויסיג.mp4

              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיאה ב.מ מנותק
                מיאה ב.מ מנותק
                מיאה ב.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #127

                @TALY צמד המעבדים אלי קליין ואיצי ברי ששהו בסופ"ש האחרון בארה"ב לסבב עבודה מוזיקלי נצפו שרים וחוגגים את סעודת המלווה מלכה בביתו של הזמר ר' שלמה טויסיג

                https://send.magicode.me/send-file/***file/6931bbc88c769a7ba78379e01108aa5ee0940cd6/view

                קרדיט למיוזיק סקופ

                "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ישי עמארי מנותק
                  ישי עמארי מנותק
                  ישי עמאר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #128

                  אלי קליין ואיצי ברי האלופים👍👍👍
                  עכשיו שירים מוצלחים אחד אחד
                  אחד מי יודע, שטייגען, שומר ישראל, ויבנה,
                  מי שזוכר עוד שיוסיף זה מה שאני זוכר בעל פה😁

                  yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ישי עמארי ישי עמאר

                    אלי קליין ואיצי ברי האלופים👍👍👍
                    עכשיו שירים מוצלחים אחד אחד
                    אחד מי יודע, שטייגען, שומר ישראל, ויבנה,
                    מי שזוכר עוד שיוסיף זה מה שאני זוכר בעל פה😁

                    yossefiY מנותק
                    yossefiY מנותק
                    yossefi
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #129

                    @ישי-עמאר שלום ברנהולץ רוב האלבום שלו זה איצי ברי ואלי קליין

                    ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • yossefiY yossefi

                      @ישי-עמאר שלום ברנהולץ רוב האלבום שלו זה איצי ברי ואלי קליין

                      ישי עמארי מנותק
                      ישי עמארי מנותק
                      ישי עמאר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #130

                      @yossefi כן אבל זה פחות מוצלח אני מדבר יותר על
                      המוצלחים והחדשים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • nireldesignN מנותק
                        nireldesignN מנותק
                        nireldesign
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #131

                        מישהו יודע
                        מה כתובת האולפן שלהם?
                        ואיך אפשר ליצור איתם קשר?

                        מיאה ב.מ יואל שי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • nireldesignN nireldesign

                          מישהו יודע
                          מה כתובת האולפן שלהם?
                          ואיך אפשר ליצור איתם קשר?

                          מיאה ב.מ מנותק
                          מיאה ב.מ מנותק
                          מיאה ב.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #132

                          @nireldesign אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                          מישהו יודע
                          מה כתובת האולפן שלהם?
                          ואיך אפשר ליצור איתם קשר?

                          לכל אחד יש אולפן בנפרד, איצי ברי נמצא בהר נוף ואלי קליין כמדומני בבית וגן או בגבעת התחמושת, לא זוכרת...

                          "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                          nireldesignN ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מיאה ב.מ מיאה ב.

                            @nireldesign אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                            מישהו יודע
                            מה כתובת האולפן שלהם?
                            ואיך אפשר ליצור איתם קשר?

                            לכל אחד יש אולפן בנפרד, איצי ברי נמצא בהר נוף ואלי קליין כמדומני בבית וגן או בגבעת התחמושת, לא זוכרת...

                            nireldesignN מנותק
                            nireldesignN מנותק
                            nireldesign
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #133

                            @מיאה-ב

                            תודה רבה
                            מחפש מעבד לא פחות מוכשר באיזור המרכז-שרון (לא ת״א)

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • nireldesignN nireldesign

                              @מיאה-ב

                              תודה רבה
                              מחפש מעבד לא פחות מוכשר באיזור המרכז-שרון (לא ת״א)

                              י מנותק
                              י מנותק
                              ירח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #134

                              @nireldesign יש את שמואל יפת באלעד

                              איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י ירח

                                @nireldesign יש את שמואל יפת באלעד

                                איציק דדיהא מנותק
                                איציק דדיהא מנותק
                                איציק דדיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #135

                                @ירח יש את שמואל כהן בפת נראה לי

                                שמואל כהן הוא קלידן הוא גם מעבד?

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איציק דדיהא איציק דדיה

                                  @ירח יש את שמואל כהן בפת נראה לי

                                  שמואל כהן הוא קלידן הוא גם מעבד?

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ירח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #136

                                  @איציק-דדיה לא יודעת מי זה שמואל כהן אבל שמואל יפת הוא מלחין וגם יודע לעבד מצוין

                                  איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י ירח

                                    @איציק-דדיה לא יודעת מי זה שמואל כהן אבל שמואל יפת הוא מלחין וגם יודע לעבד מצוין

                                    איציק דדיהא מנותק
                                    איציק דדיהא מנותק
                                    איציק דדיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #137

                                    @ירח שמואל כהן הוא מעבד שמעבד את שיריו של שמחה פרידמן ועוד אם תקראי קרדיטים של שירים תראי שמואל כהן בהרבה שירים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיאה ב.מ מיאה ב.

                                      @nireldesign אמר בהצמד אלי קליין את איצי ברי, דעתכם:

                                      מישהו יודע
                                      מה כתובת האולפן שלהם?
                                      ואיך אפשר ליצור איתם קשר?

                                      לכל אחד יש אולפן בנפרד, איצי ברי נמצא בהר נוף ואלי קליין כמדומני בבית וגן או בגבעת התחמושת, לא זוכרת...

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיה מורד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #138

                                      @מיאה-ב איצי ברי באמת בהר נוף אבל אלי קליין ברוממה ופעם הוא התגורר בגבעה הצרפתית

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • nireldesignN nireldesign

                                        מישהו יודע
                                        מה כתובת האולפן שלהם?
                                        ואיך אפשר ליצור איתם קשר?

                                        יואל שי מנותק
                                        יואל שי מנותק
                                        יואל ש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #139

                                        @nireldesign כתובת האולפן זה ברחוב משקלוב 13 בהר נוף פעם שמעתי באיזה תוכנית
                                        והמספר של אלי קליין אני לא יודע אם אפשר לפרסם @צוות-פיקוח

                                        דוד 33ד איציק דדיהא כ.פ.כ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יואל שי יואל ש

                                          @nireldesign כתובת האולפן זה ברחוב משקלוב 13 בהר נוף פעם שמעתי באיזה תוכנית
                                          והמספר של אלי קליין אני לא יודע אם אפשר לפרסם @צוות-פיקוח

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #140

                                          @יואל-ש באיזה קומה נמצא האולפן?

                                          יואל שי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול