נספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.
-
@איללוש האמת שהרבה זמן חשבתי על הקטע של מבחן החיים
אז היה לי הזדמנות וזה יצא בדיוק
אתם מדהימים אין עליכם
תמשיכו ככה@המחבל-המחופש אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
@איללוש האמת שהרבה זמן חשבתי על הקטע של מבחן החיים
אז היה לי הזדמנות וזה יצא בדיוק
אתם מדהימים אין עליכם
תמשיכו ככהתכלס, שאני חושבת על זה מה באמת כל הכותבים יעשו...? הרי אין להם בגרויות, מבחנים, חוצים וכל זה.
הם עדיין לא מבינים את עומק המצב....ואת מה שאנחנו עוברות...
-
@המחבל-המחופש אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
@איללוש האמת שהרבה זמן חשבתי על הקטע של מבחן החיים
אז היה לי הזדמנות וזה יצא בדיוק
אתם מדהימים אין עליכם
תמשיכו ככהתכלס, שאני חושבת על זה מה באמת כל הכותבים יעשו...? הרי אין להם בגרויות, מבחנים, חוצים וכל זה.
הם עדיין לא מבינים את עומק המצב....ואת מה שאנחנו עוברות...
-
@כ-פ ואי את מהממת. השיר באתגר מדהים!!
כל פעם והרעיונות המקוריים שלך, אוהבת את זה. -
@כ-פ - כישרון מהלך!!-ממש ממש אהבתי!!
תאמת שזה כ"כ נכון...,- לקחת את זה למקום כ"כ מקורי ואמיתי!!
@רות-רפפורט- שיר מהמהם!!- זה נשמע שאת ממש בחרדות ממבחנים...
, סתם ...
את אלופה!!- והסוף ממש מחזק!!
@מתנדנדת - איזה שיר מגניב!- אהבתי...אני מהאלה שסומכים על הדף של "השכנים"
, ובסוף הציונים שלי מצוינים פלוס..., סתם אני גם לומדת... -
@כ-פ - כישרון מהלך!!-ממש ממש אהבתי!!
תאמת שזה כ"כ נכון...,- לקחת את זה למקום כ"כ מקורי ואמיתי!!
@רות-רפפורט- שיר מהמהם!!- זה נשמע שאת ממש בחרדות ממבחנים...
, סתם ...
את אלופה!!- והסוף ממש מחזק!!
@מתנדנדת - איזה שיר מגניב!- אהבתי...אני מהאלה שסומכים על הדף של "השכנים"
, ובסוף הציונים שלי מצוינים פלוס..., סתם אני גם לומדת...פוסט זה נמחק! -
@כ-פ - כישרון מהלך!!-ממש ממש אהבתי!!
תאמת שזה כ"כ נכון...,- לקחת את זה למקום כ"כ מקורי ואמיתי!!
@רות-רפפורט- שיר מהמהם!!- זה נשמע שאת ממש בחרדות ממבחנים...
, סתם ...
את אלופה!!- והסוף ממש מחזק!!
@מתנדנדת - איזה שיר מגניב!- אהבתי...אני מהאלה שסומכים על הדף של "השכנים"
, ובסוף הציונים שלי מצוינים פלוס..., סתם אני גם לומדת...@איללוש גם השיר שלך ממש מושלם!!
אם הייתי יכולה לתת יותר מלייק 1 הייתי נותנת
דרך אגב כולם כתבו שירים מהממים!!!!(גם לכם הייתי נותנת המון לייקיםםם) -
@chagit03 אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
@יהודה-n

ככה זה, כשכותבים שירים כותבים את זה מהלב...לדעתי היופי בשירים שכותבים דוקא לא בצורה של העברת המסר בצורה ישירה
אלא --בצורת משל ונמשל - רמזים - -מטאפורה לנושא אחר --אפילו לרמוז לעניין
שמשתמע ל 2 פנים שכל אחד יקח לכיוון שלו וכ"ו
ומכניסים בהם עומק -- שיהיה מאתגר ומענין לחשוב מה המשמעות - "ומה כוונת המשורר "
כי אם המטרה סתם לפרוק מהלב ולדבר על רגשות שלי וכ"ו -- אולי עדיף כתבה בעיתון -
@chagit03 אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
@יהודה-n

ככה זה, כשכותבים שירים כותבים את זה מהלב...לדעתי היופי בשירים שכותבים דוקא לא בצורה של העברת המסר בצורה ישירה
אלא --בצורת משל ונמשל - רמזים - -מטאפורה לנושא אחר --אפילו לרמוז לעניין
שמשתמע ל 2 פנים שכל אחד יקח לכיוון שלו וכ"ו
ומכניסים בהם עומק -- שיהיה מאתגר ומענין לחשוב מה המשמעות - "ומה כוונת המשורר "
כי אם המטרה סתם לפרוק מהלב ולדבר על רגשות שלי וכ"ו -- אולי עדיף כתבה בעיתון@אילן-פ אתה לגמרי צודק
-
@פונץ-בננה וואו,
איזה כיף שזכית
כל כך שמחה בשבילך
מגיע לך ובגדול...
מלאאא הצלחות!!!

בחרת נושא ממש מעניין
-
@פונץ-בננה וואו,
איזה כיף שזכית
כל כך שמחה בשבילך
מגיע לך ובגדול...
מלאאא הצלחות!!!

בחרת נושא ממש מעניין
@מא1 אינלי מילים. את נשמה טהורהה
כל מחמאה שלך 
אפרופו מחמאות ופרגונים- זה הכי שלך ואת בעולם, באמת!
תודה ענקית
ו...
@מא1 אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
בחרת נושא ממש מעניין
מחכה שם לשיר שלך, כשיעלה האתגר

-
פוסט זה נמחק!
-
@זאת-אני-0 שיר מהמם!!!
ממש התחברתי!
הערונת: החזרה של ה"אותה" קצת מפריעה לי.רעיון לתיקון:
יש לי את האמת שלי
שאף אחד לא מכיר
כי יש את הכתם שלי
והוא אותה מסתיר -
פוסט זה נמחק!
-
@ארי-גולד
השיר שלך פשוט מטורף,
כתוב בצורה חדה ונוקבת,
ואני מקווה שכולנו נזכור זאת בפעם הבאה שנתבונן במישהואגב זה נראה שכתבת את זה ממקום אישי, אני צודק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות