עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜
-
@shoval
לשימושך, נתון לשינויים ועריכותהַיּוֹם הַהוּא
חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
בָּא לָהּ כָּךְ
בְּלִי הֲכָנָה
הִתְרַגְּלָה
לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
וְהִנֵּה מוּלָהּ
שְׁאֵלָה
לְאָן אֶפְנֶה
לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
מָה נִשְׁתַּנָּה
הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
עַד עַתָּה
מָה שֶׁנִּגְזַר
וּפִתְאוֹם צֹמֶת
כַּמָּה מוּזָר
מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
כְּמוֹ בַּת קוֹל
בִּתִּי
הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
כֹּחַ לִבְחֹר
זִכְרִי בִּתִּי
מוּסָר אָבִיךְ
הוּא יַנְחֶה
יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
אַךְ שְׂכָרֵךְ
יֻבְטַח יְקָרָה
אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
תִּצְעֲדִי
בְּכֹחַ הַבְּחִירָה -
@shoval
לשימושך, נתון לשינויים ועריכותהַיּוֹם הַהוּא
חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
בָּא לָהּ כָּךְ
בְּלִי הֲכָנָה
הִתְרַגְּלָה
לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
וְהִנֵּה מוּלָהּ
שְׁאֵלָה
לְאָן אֶפְנֶה
לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
מָה נִשְׁתַּנָּה
הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
עַד עַתָּה
מָה שֶׁנִּגְזַר
וּפִתְאוֹם צֹמֶת
כַּמָּה מוּזָר
מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
כְּמוֹ בַּת קוֹל
בִּתִּי
הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
כֹּחַ לִבְחֹר
זִכְרִי בִּתִּי
מוּסָר אָבִיךְ
הוּא יַנְחֶה
יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
אַךְ שְׂכָרֵךְ
יֻבְטַח יְקָרָה
אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
תִּצְעֲדִי
בְּכֹחַ הַבְּחִירָה@אריה-93 ה'אמת ממש רציתי שאתה תכתוב לי ת'שיר, רק לא היה לי נעים לבקש...
כ"כ אוהבת את הכתיבה הייחודית, הקצרה והקולעת שלך.
את ההתנתקות לרגע ואת זה שהיצירות שלך (כן, מבחינתי זה לא רק שיר...) לוקחות אותי ברגע למקום אחר.
אז תודה ענקית על החיבור המדהים הזה, לא יכולתי לצפות למשהו יותר טוב.(ועוד כ"כ מהר...) ועל כל השירים המיוחדים שאתה מעלה פה בפורום

-
@shoval
לשימושך, נתון לשינויים ועריכותהַיּוֹם הַהוּא
חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
בָּא לָהּ כָּךְ
בְּלִי הֲכָנָה
הִתְרַגְּלָה
לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
וְהִנֵּה מוּלָהּ
שְׁאֵלָה
לְאָן אֶפְנֶה
לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
מָה נִשְׁתַּנָּה
הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
עַד עַתָּה
מָה שֶׁנִּגְזַר
וּפִתְאוֹם צֹמֶת
כַּמָּה מוּזָר
מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
כְּמוֹ בַּת קוֹל
בִּתִּי
הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
כֹּחַ לִבְחֹר
זִכְרִי בִּתִּי
מוּסָר אָבִיךְ
הוּא יַנְחֶה
יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
אַךְ שְׂכָרֵךְ
יֻבְטַח יְקָרָה
אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
תִּצְעֲדִי
בְּכֹחַ הַבְּחִירָה -
@אילן-פ
יש התקדמות אבל אנ'לא רוצה לדבר על זה פה ניסיתי להשיג אותך דרך אריק שחר אבל נראה לי הוא נתן לי מספר לא נכון אני ינסה שוב -
@shoval
לשימושך, נתון לשינויים ועריכותהַיּוֹם הַהוּא
חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
בָּא לָהּ כָּךְ
בְּלִי הֲכָנָה
הִתְרַגְּלָה
לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
וְהִנֵּה מוּלָהּ
שְׁאֵלָה
לְאָן אֶפְנֶה
לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
מָה נִשְׁתַּנָּה
הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
עַד עַתָּה
מָה שֶׁנִּגְזַר
וּפִתְאוֹם צֹמֶת
כַּמָּה מוּזָר
מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
כְּמוֹ בַּת קוֹל
בִּתִּי
הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
כֹּחַ לִבְחֹר
זִכְרִי בִּתִּי
מוּסָר אָבִיךְ
הוּא יַנְחֶה
יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
אַךְ שְׂכָרֵךְ
יֻבְטַח יְקָרָה
אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
תִּצְעֲדִי
בְּכֹחַ הַבְּחִירָה -
ט טותיייי התייחס לנושא זה ב
-
פוסט זה נמחק!
-
@טותיייי אני ממש אשמח לשיר שהוא סוג של מכתב בין נערה בת שש עשרה לבין אחותה הגדולה שמתמודדת עם המחלה ובמכתב היא מעריכה על ההתמודדות הלא פשוטה הזו
תודה מראש
@ויווש
לאחותי היקרה מכל הלב
אני רואה אותך מתמודדת עם הכאב
כל יום נלחמת מחדש לחיות
זה לא פשוט עם המחלה להיות
כל פעם קמה אחרי נפילה
מחייכת גם בתוך הקושי הנורא
מנסה להאמין שהכל לטובה
כמעט ואני לא רואה אותך בוכה
מאחורי חיוך את הקושי מסתירה
את ליבי תמיד את מאירה
לראות אותך מתמודדת
ובכל זאת מתפללת
כל יום מזכירה אותך בתפילה
שהשם יראה לך את האורה
ויקח ממך את המחלה
ותחיי בבריאות ובאושר תמיד
אוהבת אותך אחותך לתמידטוהר@
-
@ויווש
לאחותי היקרה מכל הלב
אני רואה אותך מתמודדת עם הכאב
כל יום נלחמת מחדש לחיות
זה לא פשוט עם המחלה להיות
כל פעם קמה אחרי נפילה
מחייכת גם בתוך הקושי הנורא
מנסה להאמין שהכל לטובה
כמעט ואני לא רואה אותך בוכה
מאחורי חיוך את הקושי מסתירה
את ליבי תמיד את מאירה
לראות אותך מתמודדת
ובכל זאת מתפללת
כל יום מזכירה אותך בתפילה
שהשם יראה לך את האורה
ויקח ממך את המחלה
ותחיי בבריאות ובאושר תמיד
אוהבת אותך אחותך לתמידטוהר@
-
ע עדי 3 התייחס לנושא זה ב
-
אז אחרי שהדבר חזר על עצמו שוב ושוב,
הוחלט לפתוח לזה נושא מסודר.
כאן תכתבו שירים על פי צורך המשתמשים.
כלומר- אם אחד המשתמשים לדוגמא צריך לכתוב שיר למסיבת סיום, הוא יוכל לבקש כאן את עזרתכם כדי שתכתבו איתו את השיר לנושא הזה.
שימו לב: הנושא הזה אינו נועד לסתם שירים שמתחשק לכם, אלא אך ורק אם אחד המשתמשים יצטרך עזרה בכתיבת שיר לדבר מסויים.שיר או שרשור שיכתבו ללא כתיבת בקשה מסודרת וסיבה שבגינה הם נצרכים, אחת דינם להימחק.
תהנו, בהצלחות לכולנו!!!
️ -
@ויווש
לאחותי היקרה מכל הלב
אני רואה אותך מתמודדת עם הכאב
כל יום נלחמת מחדש לחיות
זה לא פשוט עם המחלה להיות
כל פעם קמה אחרי נפילה
מחייכת גם בתוך הקושי הנורא
מנסה להאמין שהכל לטובה
כמעט ואני לא רואה אותך בוכה
מאחורי חיוך את הקושי מסתירה
את ליבי תמיד את מאירה
לראות אותך מתמודדת
ובכל זאת מתפללת
כל יום מזכירה אותך בתפילה
שהשם יראה לך את האורה
ויקח ממך את המחלה
ותחיי בבריאות ובאושר תמיד
אוהבת אותך אחותך לתמידטוהר@
-
החופש!
חופש זה מהפכה
השעות בהפיכה
זה נמצא בבריכה
וזה רוקד בשמחה,בבוקר בקייטנה
פעולה קטנטנה
ופורצים בשירה
בהימנון הקייטנה,פנים מאושרות
ילדים מחייכים,
העיניים מבזיקות
איזה חופש מדהים,לא הכי מיקצועי אבל סוף סוף מדובר בילדים מקוה שזה בסדר,
-
החופש!
חופש זה מהפכה
השעות בהפיכה
זה נמצא בבריכה
וזה רוקד בשמחה,בבוקר בקייטנה
פעולה קטנטנה
ופורצים בשירה
בהימנון הקייטנה,פנים מאושרות
ילדים מחייכים,
העיניים מבזיקות
איזה חופש מדהים,לא הכי מיקצועי אבל סוף סוף מדובר בילדים מקוה שזה בסדר,
-
החופש!
חופש זה מהפכה
השעות בהפיכה
זה נמצא בבריכה
וזה רוקד בשמחה,בבוקר בקייטנה
פעולה קטנטנה
ופורצים בשירה
בהימנון הקייטנה,פנים מאושרות
ילדים מחייכים,
העיניים מבזיקות
איזה חופש מדהים,לא הכי מיקצועי אבל סוף סוף מדובר בילדים מקוה שזה בסדר,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
