למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם
-
רק אני רוצה להחריג- את אלייצור.... חלק מהשירים שלו באמת חיזקו אותי למרות שהיה בהם ראפ... כמו אבא נשמה.
וכן שלמה רגה- אמנם אני לא שומעת אותו כל כך אבל יש לו ראפים בסדר גמור... -
רק אני רוצה להחריג- את אלייצור.... חלק מהשירים שלו באמת חיזקו אותי למרות שהיה בהם ראפ... כמו אבא נשמה.
וכן שלמה רגה- אמנם אני לא שומעת אותו כל כך אבל יש לו ראפים בסדר גמור...@אפרת-גלבוע צודקת לגבי שלמה אבל לאליצור השירים שלו ממש גרועים
-
פוסט זה נמחק!
-
@אפרת-גלבוע צודקת לגבי שלמה אבל לאליצור השירים שלו ממש גרועים
@הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם
-
@הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם
-
@הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם
@מאן-דאמר-0 זה לא משנה מה נטפרי נותן השירים שלו גרועים
-
@מאן-דאמר-0 זה לא משנה מה נטפרי נותן השירים שלו גרועים
@הראל-1 חלקם. לא כולם, ואני מאמין שזאת שכתבה קודם שיש לו שירים טובים שמעה רק אותם
-
@הראל-1 חלקם. לא כולם, ואני מאמין שזאת שכתבה קודם שיש לו שירים טובים שמעה רק אותם
@מאן-דאמר-0 איזה שירים טובים יש לו ?
תן שמות -
@מאן-דאמר-0 איזה שירים טובים יש לו ?
תן שמות@הראל-1 לדוגמא 'רק נשמה' ו'צדיק הכי יסוד עולם'(אני לא בטוח לגבי השמות)
אבל אולי לא כדאי להיכנס לזה בכותרת הזאת אלא בנושא של 'אלייצור' (אם קיים כאן) -
@הראל-1 לדוגמא 'רק נשמה' ו'צדיק הכי יסוד עולם'(אני לא בטוח לגבי השמות)
אבל אולי לא כדאי להיכנס לזה בכותרת הזאת אלא בנושא של 'אלייצור' (אם קיים כאן)@מאן-דאמר-0 קוראים לזה לא חוזר לרחובות ויש בו הרבה מילים לא לעינין
ובאמת לא כדאי לדבר על זה פה -
ט טיטו נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות