למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם
-
@איציק-דדיה מת על התמימות הזאת..
@מאן-דאמר-0
זה לא שאני נגד הראפ פשוט המנגינה והצורת הגשה לא מתאימה לבחור ישיבה -
@מאן-דאמר-0
זה לא שאני נגד הראפ פשוט המנגינה והצורת הגשה לא מתאימה לבחור ישיבה@איציק-דדיה אני לא חלוק עליך. הבה ניתן למציאות לומר את דברה
-
@מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:
מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)
ת'אמת, אני ממש מקווה שזה לא יכנס- כי זה כבר יהיה חציית גבול די משמעותי...
מספיק כל המוזיקה היום שנורא התפתחה ובמובן מסויים גם הידרדרה (לדעת המבוגרים יותר...) ולמרות שאני בעד התפתחות המוזיקה, ראפ בעניי זה באמת חציית גבול.
ולהדגשה:
ממש לא בגלל המילים- הרי זו לא בעיה לכתוב טקסט נקי לגמרי- הבעיה יותר במוזיקה ובצורת שירה שהיא גסה יותר.@עדי-3 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:
@מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:
מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)
ת'אמת, אני ממש מקווה שזה לא יכנס- כי זה כבר יהיה חציית גבול די משמעותי...
מספיק כל המוזיקה היום שנורא התפתחה ובמובן מסויים גם הידרדרה (לדעת המבוגרים יותר...) ולמרות שאני בעד התפתחות המוזיקה, ראפ בעניי זה באמת חציית גבול.
ולהדגשה:
ממש לא בגלל המילים- הרי זו לא בעיה לכתוב טקסט נקי לגמרי- הבעיה יותר במוזיקה ובצורת שירה שהיא גסה יותר.בדיוק זה סגנון מוזיקה אפריקאית-אמריקאית שלא מתאימה לאנשים חרדים לא מבינה את השאלה בכלל זה לא מתאים לנו.
-
נראה לי שאין ראפרים כי מה הקשר שבחור ישיבה ישמע את זה לא נראה לי מתאים לחרדים
@איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה. -
@איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.@יוס-yos אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:
@איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.צודק מאה אחוז לא שאני בעד לשמע רפארים הבעיה שהיום הרבה מאוד מאוד בחורים שומעים ולכן עדיף שהם היו כשרים ככה נראה לי
-
@איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.@יוס-yos אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:
@איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.אין כמעט ראפ איכותי נקי וכשר שהוא ראפ אמיתי
היחידי שעושה את זה זה ניסים בלאק -
ראפ זה פשוט סגנון שלא תואם את הרוח החרדית לדעתי... זה יפה נכון אני מסכימה אבל זה לפעמים קצת גס... מעטים האנשים שיכולי ליצור ראפ נורמלי...
-
רק אני רוצה להחריג- את אלייצור.... חלק מהשירים שלו באמת חיזקו אותי למרות שהיה בהם ראפ... כמו אבא נשמה.
וכן שלמה רגה- אמנם אני לא שומעת אותו כל כך אבל יש לו ראפים בסדר גמור... -
רק אני רוצה להחריג- את אלייצור.... חלק מהשירים שלו באמת חיזקו אותי למרות שהיה בהם ראפ... כמו אבא נשמה.
וכן שלמה רגה- אמנם אני לא שומעת אותו כל כך אבל יש לו ראפים בסדר גמור...@אפרת-גלבוע צודקת לגבי שלמה אבל לאליצור השירים שלו ממש גרועים
-
פוסט זה נמחק!
-
@אפרת-גלבוע צודקת לגבי שלמה אבל לאליצור השירים שלו ממש גרועים
@הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם
-
@הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם
-
@הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם
@מאן-דאמר-0 זה לא משנה מה נטפרי נותן השירים שלו גרועים
-
@מאן-דאמר-0 זה לא משנה מה נטפרי נותן השירים שלו גרועים
@הראל-1 חלקם. לא כולם, ואני מאמין שזאת שכתבה קודם שיש לו שירים טובים שמעה רק אותם
-
@הראל-1 חלקם. לא כולם, ואני מאמין שזאת שכתבה קודם שיש לו שירים טובים שמעה רק אותם
@מאן-דאמר-0 איזה שירים טובים יש לו ?
תן שמות -
@מאן-דאמר-0 איזה שירים טובים יש לו ?
תן שמות@הראל-1 לדוגמא 'רק נשמה' ו'צדיק הכי יסוד עולם'(אני לא בטוח לגבי השמות)
אבל אולי לא כדאי להיכנס לזה בכותרת הזאת אלא בנושא של 'אלייצור' (אם קיים כאן) -
@הראל-1 לדוגמא 'רק נשמה' ו'צדיק הכי יסוד עולם'(אני לא בטוח לגבי השמות)
אבל אולי לא כדאי להיכנס לזה בכותרת הזאת אלא בנושא של 'אלייצור' (אם קיים כאן)@מאן-דאמר-0 קוראים לזה לא חוזר לרחובות ויש בו הרבה מילים לא לעינין
ובאמת לא כדאי לדבר על זה פה -
ט טיטו נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות