דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם

למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
60 פוסטים 25 כותבים 2.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדי 3ע עדי 3

    הסיבה שאין כמעט ראפרים במגזר החרדי- היא די פשוטה:
    פשוט המוזיקה הראפית היא פחות תואמת את המגזר החרדי, ולא בגלל מילים-
    המוזיקה הזו היא מוזיקה גויית שהגיעה ממקומות כמו הרלֶם... זה סיגנון קצת גס...

    מ מנותק
    מ מנותק
    מאן דאמר 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #37

    מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

    יוס yosי עדי 3ע 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • מ מאן דאמר 0

      מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

      יוס yosי מנותק
      יוס yosי מנותק
      יוס yos
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
      #38

      @מאן-דאמר-0 אני מתעקש על זה שאפשר לייצר ראפ עם תוכן (הרבה יותר משירים אחרים, שנותנים דגש על המנגינה וראפ נותן דגש על המילים), ואני מקווה שהוא היחיד שייכנס לציבור החרדי. (ולא ראפ מלוכלך).

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מאן דאמר 0

        מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

        עדי 3ע מנותק
        עדי 3ע מנותק
        עדי 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #39

        @מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

        מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

        ת'אמת, אני ממש מקווה שזה לא יכנס- כי זה כבר יהיה חציית גבול די משמעותי...
        מספיק כל המוזיקה היום שנורא התפתחה ובמובן מסויים גם הידרדרה (לדעת המבוגרים יותר...) ולמרות שאני בעד התפתחות המוזיקה, ראפ בעניי זה באמת חציית גבול.
        ולהדגשה:
        ממש לא בגלל המילים- הרי זו לא בעיה לכתוב טקסט נקי לגמרי- הבעיה יותר במוזיקה ובצורת שירה שהיא גסה יותר.

        מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

        מ ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • עדי 3ע עדי 3

          @מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

          מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

          ת'אמת, אני ממש מקווה שזה לא יכנס- כי זה כבר יהיה חציית גבול די משמעותי...
          מספיק כל המוזיקה היום שנורא התפתחה ובמובן מסויים גם הידרדרה (לדעת המבוגרים יותר...) ולמרות שאני בעד התפתחות המוזיקה, ראפ בעניי זה באמת חציית גבול.
          ולהדגשה:
          ממש לא בגלל המילים- הרי זו לא בעיה לכתוב טקסט נקי לגמרי- הבעיה יותר במוזיקה ובצורת שירה שהיא גסה יותר.

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאן דאמר 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #40

          מסכים עם כל מילה!
          אבל בטוח שיכנס בסוף

          עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מאן דאמר 0

            מסכים עם כל מילה!
            אבל בטוח שיכנס בסוף

            עדי 3ע מנותק
            עדי 3ע מנותק
            עדי 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #41

            @מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

            מסכים עם כל מילה!
            אבל בטוח שיכנס בסוף

            אם לא ידרשו - היא לא תיכנס...

            מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #42

              נראה לי שאין ראפרים כי מה הקשר שבחור ישיבה ישמע את זה לא נראה לי מתאים לחרדים

              מ יוס yosי 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • איציק דדיהא איציק דדיה

                נראה לי שאין ראפרים כי מה הקשר שבחור ישיבה ישמע את זה לא נראה לי מתאים לחרדים

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאן דאמר 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #43

                @איציק-דדיה מת על התמימות הזאת..

                איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מאן דאמר 0

                  @איציק-דדיה מת על התמימות הזאת..

                  איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #44

                  @מאן-דאמר-0 😄 זה לא שאני נגד הראפ פשוט המנגינה והצורת הגשה לא מתאימה לבחור ישיבה

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • איציק דדיהא איציק דדיה

                    @מאן-דאמר-0 😄 זה לא שאני נגד הראפ פשוט המנגינה והצורת הגשה לא מתאימה לבחור ישיבה

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאן דאמר 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #45

                    @איציק-דדיה אני לא חלוק עליך. הבה ניתן למציאות לומר את דברה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • עדי 3ע עדי 3

                      @מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

                      מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

                      ת'אמת, אני ממש מקווה שזה לא יכנס- כי זה כבר יהיה חציית גבול די משמעותי...
                      מספיק כל המוזיקה היום שנורא התפתחה ובמובן מסויים גם הידרדרה (לדעת המבוגרים יותר...) ולמרות שאני בעד התפתחות המוזיקה, ראפ בעניי זה באמת חציית גבול.
                      ולהדגשה:
                      ממש לא בגלל המילים- הרי זו לא בעיה לכתוב טקסט נקי לגמרי- הבעיה יותר במוזיקה ובצורת שירה שהיא גסה יותר.

                      ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #46

                      @עדי-3 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

                      @מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

                      מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

                      ת'אמת, אני ממש מקווה שזה לא יכנס- כי זה כבר יהיה חציית גבול די משמעותי...
                      מספיק כל המוזיקה היום שנורא התפתחה ובמובן מסויים גם הידרדרה (לדעת המבוגרים יותר...) ולמרות שאני בעד התפתחות המוזיקה, ראפ בעניי זה באמת חציית גבול.
                      ולהדגשה:
                      ממש לא בגלל המילים- הרי זו לא בעיה לכתוב טקסט נקי לגמרי- הבעיה יותר במוזיקה ובצורת שירה שהיא גסה יותר.

                      בדיוק זה סגנון מוזיקה אפריקאית-אמריקאית שלא מתאימה לאנשים חרדים לא מבינה את השאלה בכלל זה לא מתאים לנו.

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • איציק דדיהא איציק דדיה

                        נראה לי שאין ראפרים כי מה הקשר שבחור ישיבה ישמע את זה לא נראה לי מתאים לחרדים

                        יוס yosי מנותק
                        יוס yosי מנותק
                        יוס yos
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #47

                        @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
                        ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

                        בארניקב א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • יוס yosי יוס yos

                          @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
                          ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

                          בארניקב מנותק
                          בארניקב מנותק
                          בארניק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #48

                          @יוס-yos אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

                          @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
                          ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

                          צודק מאה אחוז לא שאני בעד לשמע רפארים הבעיה שהיום הרבה מאוד מאוד בחורים שומעים ולכן עדיף שהם היו כשרים ככה נראה לי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יוס yosי יוס yos

                            @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
                            ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            איש יהודי טוב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #49

                            @יוס-yos אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

                            @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
                            ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

                            אין כמעט ראפ איכותי נקי וכשר שהוא ראפ אמיתי
                            היחידי שעושה את זה זה ניסים בלאק

                            רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                            שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #50

                              ראפ זה פשוט סגנון שלא תואם את הרוח החרדית לדעתי... זה יפה נכון אני מסכימה אבל זה לפעמים קצת גס... מעטים האנשים שיכולי ליצור ראפ נורמלי...

                              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבוע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #51

                                רק אני רוצה להחריג- את אלייצור.... חלק מהשירים שלו באמת חיזקו אותי למרות שהיה בהם ראפ... כמו אבא נשמה.
                                וכן שלמה רגה- אמנם אני לא שומעת אותו כל כך אבל יש לו ראפים בסדר גמור...

                                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                  רק אני רוצה להחריג- את אלייצור.... חלק מהשירים שלו באמת חיזקו אותי למרות שהיה בהם ראפ... כמו אבא נשמה.
                                  וכן שלמה רגה- אמנם אני לא שומעת אותו כל כך אבל יש לו ראפים בסדר גמור...

                                  הראל 1ה מנותק
                                  הראל 1ה מנותק
                                  הראל 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #52

                                  @אפרת-גלבוע צודקת לגבי שלמה אבל לאליצור השירים שלו ממש גרועים

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • איציק דדיהא מנותק
                                    איציק דדיהא מנותק
                                    איציק דדיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #53
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הראל 1ה הראל 1

                                      @אפרת-גלבוע צודקת לגבי שלמה אבל לאליצור השירים שלו ממש גרועים

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מאן דאמר 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #54

                                      @הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם

                                      הראל 1ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מאן דאמר 0

                                        @הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם

                                        הראל 1ה מנותק
                                        הראל 1ה מנותק
                                        הראל 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #55
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מאן דאמר 0

                                          @הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם

                                          הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #56

                                          @מאן-דאמר-0 זה לא משנה מה נטפרי נותן השירים שלו גרועים

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול