נספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.
-
@בוםםם אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
אגב זה נראה שכתבת את זה ממקום אישי, אני צודק?
דוקא לא, אבל ניסיתי להתחבר לדמות אני שמח שהצלחתי...
@הלל-1 ואווווו השיר שהעל באתגר כתיבה פשוט ואווו אחד ענק!!!!
זה ניראה שנכתב מהלב ממש
תמשיך ככה השירים שלך פשוט טירוף
חבל שזה המצב היום עם ילדים עם לידה

-
@המחבל-המחופש אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
תודה תודה, נראה שאנשים יותר הלכו על הסגנון של כתם אמיתי, ואילו אני חשבתי לקחת את זה במובן של- מה שכתם לאחד, לשני זה מצב מהלידה.
-
@שמעונוביץ יפה מאד, ראיתי שהצטרפת רק היום, וכבר שיר כזה עמוק ומדהים, מפרגן לך מכל הלב מלא מלא הצלחה, צריכים פה בפורום משוררים כמוך, לא רק חרוזים, אלא מסר, די דומה לשלי הייתי אומר... אבל מדהים, בהצלחה!
-
@איציק-דדיה שיר חמוד
חרוזים יפים
נ.ב
אני חושב שהחרוזים ישתפרו אם תחליף את המילה 'המלמד' במילים 'הרב עזרא עטיה' או 'הרב עטיה' -
@איציק-דדיה שיר חמוד
חרוזים יפים
נ.ב
אני חושב שהחרוזים ישתפרו אם תחליף את המילה 'המלמד' במילים 'הרב עזרא עטיה' או 'הרב עטיה'@יהודה-n צודק שיניתי תודה רבה
-
פוסט זה נמחק!
-
@מא1 אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
@אריה-93 אמר באתגר כתיבה 44
:אני אקח את הרעיון של @פונץ-בננה ואשדרג טיפה בהשראת פרשת השבוע.
אני מציע אתגר שבו תצטרכו לשלב את המילים - שלח, מרגלים, אשכול ענבים.@אריה-93 לא כל כך הבנתי, צריך לשלב באתגר גם שמות של משתמשים? וגם את המילים? או רק את המילים שלח, מרגלים, אשכול וענבים?...
תודה:)כן גם וגם ולפחות שלוש שמות של משתמשים, יש לך דוגמא בשיר שאני כתבתי

-
@מא1 אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
@אריה-93 אמר באתגר כתיבה 44
:אני אקח את הרעיון של @פונץ-בננה ואשדרג טיפה בהשראת פרשת השבוע.
אני מציע אתגר שבו תצטרכו לשלב את המילים - שלח, מרגלים, אשכול ענבים.@אריה-93 לא כל כך הבנתי, צריך לשלב באתגר גם שמות של משתמשים? וגם את המילים? או רק את המילים שלח, מרגלים, אשכול וענבים?...
תודה:)כן גם וגם ולפחות שלוש שמות של משתמשים, יש לך דוגמא בשיר שאני כתבתי
פוסט זה נמחק! -
@שמעק
איזה שיר חמווודדד
יאוו הזכיר לי את אחיינית שלי
ממש לא שיר שטותי
להפך מאוד מעניין וסיפורי ..
אהבתי ממש מתוק ! -
@שריוש
באמת תודה שמח שנהנית
התלבטתי האם לעלות את זה ככה
ותכלס' אני אוהב שהשיר מבטא במילים הכי ברורות את המסר או האתגר .
וזה לדעתי הדרך לבטאות כאלה מילים לא שיגרתיות... -
@שמעק
יאוו הומריסטי ויפיפה, תמשיך להפציץ,
וכן קלטנו תפאנץ, אבל על אף שזה מילים מפרשת שבוע וזה נשמע קצת ילדותי, סוף סוף זה נותן קושי לאתגר, להכנס דוקא מילים מסוימות ובעיקר שהם לא קלאסיות,ואגב שים לב שהוסיפו עוד משהו לאתגר להוסיף גם שלוש משתמשים וזה כבר בכלל משכלל את העניין
-
@שמעק
יאוו הומריסטי ויפיפה, תמשיך להפציץ,
וכן קלטנו תפאנץ, אבל על אף שזה מילים מפרשת שבוע וזה נשמע קצת ילדותי, סוף סוף זה נותן קושי לאתגר, להכנס דוקא מילים מסוימות ובעיקר שהם לא קלאסיות,ואגב שים לב שהוסיפו עוד משהו לאתגר להוסיף גם שלוש משתמשים וזה כבר בכלל משכלל את העניין
-
-
@שמעק נהנתי ממש מהשיר שלך
כמו כל השירים שלך לא בא לך שזה יגמר! -
@שמעק נהנתי ממש מהשיר שלך
כמו כל השירים שלך לא בא לך שזה יגמר!@מא1 עשית את זה בענק!!!!!!!!!!
פשוט אהבתי
מטורף!! -
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה גם מה שאני עשיתי הוספתי לשיר בית עם שלוש שמות,