מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר
-
@איסתרק-0 זה לא סגור. אולי יש לך סינון מוגדר בנטפרי שחוסם את זה
@מאן-דאמר-0 ויש איך לפתוח?
-
זאנוייל זמר אופרה לא חתונות קול מטורף
-
@HIDI מה????
שמילי אונגר יש טונים כמו הגדולים ששלחו פה למשל {זאנוויל, ססאל, הלפגוט, וכ'ו}??????
לדעתי אפילו לא מתקרב!! -
@HIDI אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
@יונתן-פ כל אחד והדעה שלו1
הם באמת גדולים אבל שמילו הוא פשוט ע-נ-ק!!!!!!!!!!!!!!!!אין בעיה!!
אבל אי אפשר להתווכח אם עובדות שבפועל יש טונים הרבה יותר גבוהים לאחרים! -
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
@יחזקאל-הגאון אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
יש לך עוד מדימאש?
-
לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם
-
לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם
@איציק-דדיה אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם
כן כבר אמרו את זה ואין על זה חולק נראה לי מטורף זה לא מילה הוא פשוט משאיר אותך המום מהטונים שיש לו!
רק אנחנו דיברנו על זמרים יהודים!
דימאש לא יהודי! הוא רוסי! -
@איציק-דדיה אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם
כן כבר אמרו את זה ואין על זה חולק נראה לי מטורף זה לא מילה הוא פשוט משאיר אותך המום מהטונים שיש לו!
רק אנחנו דיברנו על זמרים יהודים!
דימאש לא יהודי! הוא רוסי!@יונתן-פ אהה רק זמרים יהודים אז ברור שזאנוייל ויינברגר
-
@איציק-דדיה אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם
כן כבר אמרו את זה ואין על זה חולק נראה לי מטורף זה לא מילה הוא פשוט משאיר אותך המום מהטונים שיש לו!
רק אנחנו דיברנו על זמרים יהודים!
דימאש לא יהודי! הוא רוסי! -
@שמחה-ששון סבבה.
דיברו פה על זמרים חרדיים ,לא? -
@שמחה-ששון סבבה.
דיברו פה על זמרים חרדיים ,לא?@שמחה-ששון אתה תייגת את עצמך
-
סרטון ישן של זאנויל. מישהו יודע להגיד לאיזה טון הוא עולה כאן?
תודה
https://www.youtube.com/watch?v=z5gBu-qfekg
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות