דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר

מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
484 פוסטים 123 כותבים 59.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונתן פי יונתן פ

    @רוחלה-כהן אני ישנה את הכותרת
    כי את באמת צודקת!

    איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
    איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
    איש אחד מאיזה מקום
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #458

    @יונתן-פ אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

    @רוחלה-כהן אני ישנה את הכותרת
    כי את באמת צודקת!

    @רוחלה-כהן אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

    עמית ליסטוונד אבל זה לא נראה לי נכלל בכותרת כי זה "למי יש" ולו היה..

    מצד שני, אם הולכים על הכיוון הזה אז מאוד הגיוני שלמוישי ברזל או למוטי גרינבוים יש/היה טונים יותר ממנו.
    (מוישי ברזל תועד שובר את השיא של עמית ביש אמונה, ושלשום במאסטר פליי אצל יואלי הוא שבר את השיא של עצמו פעם נוספת.)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אבינועם 0א מנותק
      אבינועם 0א מנותק
      אבינועם 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #459

      יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
      https://www.kore.co.il/viewArticle/121824

      בארניקב אבינועם 0א איסתרק 0א 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • אבינועם 0א אבינועם 0

        יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
        https://www.kore.co.il/viewArticle/121824

        בארניקב מנותק
        בארניקב מנותק
        בארניק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #460

        @אבינועם-0 אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

        יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
        https://www.kore.co.il/viewArticle/121824

        מטורף ביותר אחד החזקים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אבינועם 0א אבינועם 0

          יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
          https://www.kore.co.il/viewArticle/121824

          אבינועם 0א מנותק
          אבינועם 0א מנותק
          אבינועם 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #461

          @אבינועם-0
          אגב מישהו השמיע לי אותו (נתנאל ששון)שר עם איזה זמרת מפורסמת בהופעה כשהוא משחק בין התווים פה ל-לה באוקטבה השלישית אז לדעתי ואני אומר את זה עם יד הלב הוא לוקח את זאנוויל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אבינועם 0א אבינועם 0

            יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
            https://www.kore.co.il/viewArticle/121824

            איסתרק 0א מנותק
            איסתרק 0א מנותק
            איסתרק 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #462

            @אבינועם-0 אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

            יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
            https://www.kore.co.il/viewArticle/121824

            סגור בנטפרי

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יחזקאל הגאוןי יחזקאל הגאון

              מי שמבין בזה
              (וסליחה שזה קצת לא קשור)
              אני יכול להגיע ל B7 על ידי טכניקה מיוחדת שפיתחתי (בדקתי במחשב שזה הטון שאליו אני מגיע)
              וזה נשמע קצת יותר כמו שריקה
              אבל בלי זה אלא על ידי קול ראש או פלסט אני מגיע ל - G6

              רציתי לשאול האם גם הקול שנשמע כמו שריקה נחשב במנעד שלי וכן איזה סוג קול יש לי כי אני מגיע גם ל - B1

              אשמח אם מישהו שמבין בזה יוכל לענות לי.

              איסתרק 0א מנותק
              איסתרק 0א מנותק
              איסתרק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #463

              @יחזקאל-הגאון העלה הקלטה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איסתרק 0א איסתרק 0

                @אבינועם-0 אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

                יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
                https://www.kore.co.il/viewArticle/121824

                סגור בנטפרי

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאן דאמר 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #464

                @איסתרק-0 זה לא סגור. אולי יש לך סינון מוגדר בנטפרי שחוסם את זה

                איסתרק 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כ.פ.כ כ.פ.

                  @אני-פנתרה אני אסביר לך -
                  כבר כולם הגיעו למסקנה מזמן שזאנוויל הוא הוא זוכה לתואר.
                  העלו פה בעבר סרטונים קודמים שלו, וואי וואי........ הזוי.

                  העליתי לך למקרה שלא ראית אותם.

                  זאנוויל מגיע לG5.mp4

                  זאונוויל - מטורף.mp4

                  איסתרק 0א מנותק
                  איסתרק 0א מנותק
                  איסתרק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #465

                  @כ-פ אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

                  @אני-פנתרה אני אסביר לך -
                  כבר כולם הגיעו למסקנה מזמן שזאנוויל הוא הוא זוכה לתואר.
                  העלו פה בעבר סרטונים קודמים שלו, וואי וואי........ הזוי.

                  העליתי לך למקרה שלא ראית אותם.

                  זאנוויל מגיע לG5.mp4

                  זאונוויל - מטורף.mp4

                  חבר'ה זה קול פלצט!!
                  אתם לא מבדילים??
                  גם אני מגיע לשם בהליכה בפלצט.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מאן דאמר 0

                    @איסתרק-0 זה לא סגור. אולי יש לך סינון מוגדר בנטפרי שחוסם את זה

                    איסתרק 0א מנותק
                    איסתרק 0א מנותק
                    איסתרק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #466

                    @מאן-דאמר-0 ויש איך לפתוח?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • איסתרק 0א מנותק
                      איסתרק 0א מנותק
                      איסתרק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #467

                      @ארי-גולד לאיזה טון מגיע אוהד מושקוביץ בסוף השיר מדוע בקול השני?
                      אני כמעט ממש מגיע לשם..

                      אבינועם 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #468

                        זאנוייל זמר אופרה לא חתונות קול מטורף

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יונתן פי יונתן פ

                          @HIDI מה????
                          שמילי אונגר יש טונים כמו הגדולים ששלחו פה למשל {זאנוויל, ססאל, הלפגוט, וכ'ו}??????
                          לדעתי אפילו לא מתקרב!!

                          HIDIH מנותק
                          HIDIH מנותק
                          HIDI
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #469

                          @יונתן-פ כל אחד והדעה שלו1
                          הם באמת גדולים אבל שמילו הוא פשוט ע-נ-ק!!!!!!!!!!!!!!!!

                          יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 8 מנותק
                            8 מנותק
                            8835
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #470

                            אין בכלל ויכוח! שמעתי המון חזנים וזמרים, אבל העולה על כולם הוא ניסים סאאל!!!
                            הבן אדם עולה לטונים הזויים מבלי להתאמץ!!!
                            תציצו לקראת סוף הסרטון הזה:
                            https://www.youtube.com/watch?v=dq_APyzNmwQ

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • HIDIH HIDI

                              @יונתן-פ כל אחד והדעה שלו1
                              הם באמת גדולים אבל שמילו הוא פשוט ע-נ-ק!!!!!!!!!!!!!!!!

                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #471

                              @HIDI אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

                              @יונתן-פ כל אחד והדעה שלו1
                              הם באמת גדולים אבל שמילו הוא פשוט ע-נ-ק!!!!!!!!!!!!!!!!

                              אין בעיה!!
                              אבל אי אפשר להתווכח אם עובדות שבפועל יש טונים הרבה יותר גבוהים לאחרים!

                              כשאין אמונה אין תשובות!
                              כשיש אמונה אין שאלות!
                              חפץ חיים.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • איסתרק 0א איסתרק 0

                                @ארי-גולד לאיזה טון מגיע אוהד מושקוביץ בסוף השיר מדוע בקול השני?
                                אני כמעט ממש מגיע לשם..

                                אבינועם 0א מנותק
                                אבינועם 0א מנותק
                                אבינועם 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #472

                                @איסתרק-0
                                נשמה אתה ממש טועה אני שמעתי אותו בלייב
                                בהופעה עם זמרת אחת המפורסמות בלי להזכיר את שמה
                                והוא מגיע לשם בקול הטנור שלו לא בפלצת ואני יודע מה אני אומר תשמע את זה שוב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יחזקאל הגאוןי יחזקאל הגאון

                                  בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
                                  מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
                                  דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3

                                  דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אבי1000
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #473

                                  @יחזקאל-הגאון אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

                                  בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
                                  מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
                                  דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3

                                  דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?

                                  יש לך עוד מדימאש?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • איציק דדיהא מנותק
                                    איציק דדיהא מנותק
                                    איציק דדיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #474

                                    לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם

                                    יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • איציק דדיהא איציק דדיה

                                      לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם

                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #475

                                      @איציק-דדיה אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

                                      לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם

                                      כן כבר אמרו את זה ואין על זה חולק נראה לי מטורף זה לא מילה הוא פשוט משאיר אותך המום מהטונים שיש לו!
                                      רק אנחנו דיברנו על זמרים יהודים!
                                      דימאש לא יהודי! הוא רוסי!

                                      כשאין אמונה אין תשובות!
                                      כשיש אמונה אין שאלות!
                                      חפץ חיים.

                                      איציק דדיהא ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יונתן פי יונתן פ

                                        @איציק-דדיה אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

                                        לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם

                                        כן כבר אמרו את זה ואין על זה חולק נראה לי מטורף זה לא מילה הוא פשוט משאיר אותך המום מהטונים שיש לו!
                                        רק אנחנו דיברנו על זמרים יהודים!
                                        דימאש לא יהודי! הוא רוסי!

                                        איציק דדיהא מנותק
                                        איציק דדיהא מנותק
                                        איציק דדיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #476

                                        @יונתן-פ אהה רק זמרים יהודים אז ברור שזאנוייל ויינברגר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • יונתן פי יונתן פ

                                          @איציק-דדיה אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:

                                          לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם

                                          כן כבר אמרו את זה ואין על זה חולק נראה לי מטורף זה לא מילה הוא פשוט משאיר אותך המום מהטונים שיש לו!
                                          רק אנחנו דיברנו על זמרים יהודים!
                                          דימאש לא יהודי! הוא רוסי!

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמחה ששון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #477

                                          @יונתן-פ זאנוויל ללא ספק!!@!

                                          סבאס ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול