מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר
-
@רוחלה-כהן אני ישנה את הכותרת
כי את באמת צודקת! -
@רוחלה-כהן אני ישנה את הכותרת
כי את באמת צודקת!@יונתן-פ אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
@רוחלה-כהן אני ישנה את הכותרת
כי את באמת צודקת!@רוחלה-כהן אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
עמית ליסטוונד אבל זה לא נראה לי נכלל בכותרת כי זה "למי יש" ולו היה..
מצד שני, אם הולכים על הכיוון הזה אז מאוד הגיוני שלמוישי ברזל או למוטי גרינבוים יש/היה טונים יותר ממנו.
(מוישי ברזל תועד שובר את השיא של עמית ביש אמונה, ושלשום במאסטר פליי אצל יואלי הוא שבר את השיא של עצמו פעם נוספת.) -
@אבינועם-0 אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
https://www.kore.co.il/viewArticle/121824מטורף ביותר אחד החזקים
-
@אבינועם-0
אגב מישהו השמיע לי אותו (נתנאל ששון)שר עם איזה זמרת מפורסמת בהופעה כשהוא משחק בין התווים פה ל-לה באוקטבה השלישית אז לדעתי ואני אומר את זה עם יד הלב הוא לוקח את זאנוויל -
@אבינועם-0 אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
https://www.kore.co.il/viewArticle/121824סגור בנטפרי
-
מי שמבין בזה
(וסליחה שזה קצת לא קשור)
אני יכול להגיע ל B7 על ידי טכניקה מיוחדת שפיתחתי (בדקתי במחשב שזה הטון שאליו אני מגיע)
וזה נשמע קצת יותר כמו שריקה
אבל בלי זה אלא על ידי קול ראש או פלסט אני מגיע ל - G6רציתי לשאול האם גם הקול שנשמע כמו שריקה נחשב במנעד שלי וכן איזה סוג קול יש לי כי אני מגיע גם ל - B1
אשמח אם מישהו שמבין בזה יוכל לענות לי.
@יחזקאל-הגאון העלה הקלטה
-
@אבינועם-0 אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
יש במה לפקפק אחרי הביצוע הזה
https://www.kore.co.il/viewArticle/121824סגור בנטפרי
@איסתרק-0 זה לא סגור. אולי יש לך סינון מוגדר בנטפרי שחוסם את זה
-
@אני-פנתרה אני אסביר לך -
כבר כולם הגיעו למסקנה מזמן שזאנוויל הוא הוא זוכה לתואר.
העלו פה בעבר סרטונים קודמים שלו, וואי וואי........ הזוי.העליתי לך למקרה שלא ראית אותם.
@כ-פ אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
@אני-פנתרה אני אסביר לך -
כבר כולם הגיעו למסקנה מזמן שזאנוויל הוא הוא זוכה לתואר.
העלו פה בעבר סרטונים קודמים שלו, וואי וואי........ הזוי.העליתי לך למקרה שלא ראית אותם.
חבר'ה זה קול פלצט!!
אתם לא מבדילים??
גם אני מגיע לשם בהליכה בפלצט. -
@איסתרק-0 זה לא סגור. אולי יש לך סינון מוגדר בנטפרי שחוסם את זה
@מאן-דאמר-0 ויש איך לפתוח?
-
זאנוייל זמר אופרה לא חתונות קול מטורף
-
@HIDI מה????
שמילי אונגר יש טונים כמו הגדולים ששלחו פה למשל {זאנוויל, ססאל, הלפגוט, וכ'ו}??????
לדעתי אפילו לא מתקרב!! -
@HIDI אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
@יונתן-פ כל אחד והדעה שלו1
הם באמת גדולים אבל שמילו הוא פשוט ע-נ-ק!!!!!!!!!!!!!!!!אין בעיה!!
אבל אי אפשר להתווכח אם עובדות שבפועל יש טונים הרבה יותר גבוהים לאחרים! -
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
@יחזקאל-הגאון אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
בוודאי שבעולם דימאש קודאיברגן מקזחסטן הוא הטוב ביותר
מצורף שיר שלו ובו הוא מגיע לטון D8
דימאש_קודאיברגן_-_יום_בלתי_נשכח[1].mp3דרך אגב מישהו חושב שזה ניסים_סאאל_-_אשת_חיל[1].mp3 גיור של השיר הנ"ל?
יש לך עוד מדימאש?
-
לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם
-
לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם
@איציק-דדיה אמר במי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר:
לפי הגוגל דימאש קודאיברגן הוא עם הקול הגבוה ביותר שיש בעולם
כן כבר אמרו את זה ואין על זה חולק נראה לי מטורף זה לא מילה הוא פשוט משאיר אותך המום מהטונים שיש לו!
רק אנחנו דיברנו על זמרים יהודים!
דימאש לא יהודי! הוא רוסי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות