דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.5k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר מנותק
    ר מנותק
    רוחלה כהן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1361

    כי הרבית טובות אלי,
    כי הגדלת חסדך עלי.
    ומה אשיב לך והכל שלך, לך השמים אף ארץ לך.. ואנחנו עמך וצאנך וחפצים לעשות רצונך.

    שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
    (יובל סטופל)❣️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1362

      אשמח למילים של השיר לנסות

      שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • איציק דדיהא איציק דדיה

        אשמח למילים של השיר לנסות

        שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1363

        @איציק-דדיה
        להסתכל להתרשם לרצות לחלום להתגשם,
        אפילו שנראה רחוק עדיין,
        ליפול לקום להתאושש, לא להפסיק עוד לחפש,
        אצלו כל העולם זה יש מאין.

        כי אתה בא אלי תגיד איך לעלות.

        לנסות תמיד לנסות,
        תבנה לי עוד גשר לחצות, עוד סולם לעלות.
        בלילות קשה לי לראות,
        אבל יש לי אותך בליבי רק תגיד לי,
        תמשיך לנסות.

        שמים שצובעים הכל,
        אומרים היום אתה יכול, אתה אחד שלא מפסיק ללכת.
        ולא נופל משום דבר,
        גם אם אתה בלב מדבר, יש לך עוד אפשרות אחרת.

        כי אתה בא אלי תגיד לי איך לעלות,

        לנסות תמיד לנסות,
        תבנה לי עוד גשר לחצות, עוד סולם לעלות,
        בלילות קשה לי לראות, אבל יש לי אותך בליבי רק תגיד לי,
        תמשיך לנסות.

        תן לי לנסות תתן לי יד, שום דבר גדול לא בא מיד,
        גם אם זה גדול עלי יותר מדי, תמיד עזרת לא נתת לי ללכת.

        לנסות תמיד לנסות,
        תבנה לי עוד גשר לחצות עוד סולם לעלות,
        בלילות קשה לי לראות, אבל יש לי אותך בליבי רק תגיד לי,
        תמשיך לנסות, תמיד לנסות,
        תבנה לי עוד גשר לחצות עוד סולם לעלות,
        בלילות קשה לי לראות אבל יש לי אותך בליבי רק תגיד לי.

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1364

          אשמח למילות השיר "מקום לטעויות"- של משה פלד

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הדריה הדרי

            אשמח למילות השיר "מקום לטעויות"- של משה פלד

            אלישא מנותק
            אלישא מנותק
            אליש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1365

            @הדרי
            1.
            ואני שוב עומד למבחן
            ורצונות יעלו על שולחן
            וכל שתהיתי אי פעם
            והשתדלתי אולי לשנות
            2.
            ומעידות שהיו ועדיין
            ונסיונות להקשיב לליבי
            שסולל ובונה יש מאין
            מכוון השקפת עולמי

            פזמון:
            ויש מקום בעולם
            שמחבק כל הטעויות
            גם אם עייף ועדיין נלחם
            לו רק אניח להן לשנות

            וברגע קטן עם עצמי
            מסדר המקום בתוכי
            לסליחות הקטנות שעולות בי
            מאירות התמימות בליבי

            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • אנונימי בר אנונימיא מנותק
              אנונימי בר אנונימיא מנותק
              אנונימי בר אנונימי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1366

              אני צריך את המילים של השיר א שיינעם חלום של אברהם פריד יש למישהו?

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אנונימי בר אנונימיא אנונימי בר אנונימי

                אני צריך את המילים של השיר א שיינעם חלום של אברהם פריד יש למישהו?

                ר מנותק
                ר מנותק
                רוחלה כהן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1367

                @אנונימי-בר-אנונימי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                אני צריך את המילים של השיר א שיינעם חלום של אברהם פריד יש למישהו?

                א שיינעם חלום האב איך געזען
                אין ביהמ"ק בין איך געווען
                כהנים זענען מקריב קרבנות
                לויים זינגען שיר המעלות
                משה רבינו האט לערנט מיט די אבות
                די סנהדרין זיצט און הערט א דין תורה
                אהרון הכהן צינדט אן די מנורה
                און האט זעה איך א הערליכען געזיכט
                עס שיינט זיין פנים מיט א ג-ט'ליכן ליכט
                אויף זיין קאפ א גולדענעם קרוין
                איך דערקען אים שוין
                דאס איז דער מלך המשיח
                ער אליין
                דער גאנצער עולם שטייט מיט מורא
                ער איז מגלה סודות התורה
                און פון שלאף האב איך זיך אויפגעכאפט...

                פזמון:
                נישט געדאגה'עט אידן
                עס וועט שוין באלד קיין חלום
                מער נישט זיין
                א מינוט'קאלע געבליבען
                משיח'ן מקבל פנים זיין
                שיכור מיט פרייד געזונטערהייט
                גייען מיר אלע אהיים
                צוריק אין חדר גיין
                מיט משה'ן אליין
                אמן ואמן

                א שיינעם חלום
                האב איך געזען
                אין ירושלים בין איך אנגעקומען
                זי זאגט מיט פרייד ברוכים הבאים
                דערלייבט צו זעהן דיין ליכטיגען פנים
                איך האב געהאט אזוי פיל צער גידול בנים
                כאטש דו האסט געוואנדערט טויזענטער יארן
                היינט ביסטו מיין טייער קינד
                נאך שענער געווארן
                און האט זעה איך מלאכים גיין
                זיי פירן מיט א ניגון
                דעם באשעפער אליין
                געקומען אויף דער וועלט
                א חופה האט מען געשטעלט
                זיין ליבער כלה, אידן אלע
                מקדש זיין
                צדיקים טאנצן מיטן חתן
                עס איז שוין גרייט סעודת לויתן
                און פון שלאף האב איך זיך אויפגעכפט...

                שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                (יובל סטופל)❣️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמש 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1368

                  אפשר את המילים לשיר של משה פלד אותו היום

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • כ מנותק
                    כ מנותק
                    כוכבים נופלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1369

                    ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -
                    שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,
                    בן יקר אוצרו של אבא.

                    על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,
                    גם אם רב הנסתר על הנגלה.
                    ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,
                    ובהיכלי אבוא ואראה.

                    פזמון:
                    שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,
                    וכל הרחובות ילבשו חג.
                    שתעלה אותה תפילה שתעלה,
                    ותחבר אותנו אל מקום חדש.

                    ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,
                    ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.
                    ובכל מאודי מכוון אליך אבא,
                    גם מתוך הערפל של העולם.

                    וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,
                    נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.
                    ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,
                    ואבוא אליך יחד עם כולם.

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אבינועם 0א מנותק
                      אבינועם 0א מנותק
                      אבינועם 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1370

                      @אבינועם-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      אני לא יודע אם יש למישהו את הזאנר הזה
                      אבל אני אשמח למילים של השיר של אומכולתום
                      חובי אה וודארית אלאיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • כ כוכבים נופלים

                        ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -
                        שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,
                        בן יקר אוצרו של אבא.

                        על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,
                        גם אם רב הנסתר על הנגלה.
                        ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,
                        ובהיכלי אבוא ואראה.

                        פזמון:
                        שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,
                        וכל הרחובות ילבשו חג.
                        שתעלה אותה תפילה שתעלה,
                        ותחבר אותנו אל מקום חדש.

                        ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,
                        ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.
                        ובכל מאודי מכוון אליך אבא,
                        גם מתוך הערפל של העולם.

                        וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,
                        נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.
                        ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,
                        ואבוא אליך יחד עם כולם.

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמש 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1371

                        @כוכבים-נופלים 🙏

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ת מנותק
                          ת מנותק
                          תהילוש 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש 0
                          #1372

                          אשמח למילים של השיר איכא בשוקא של ארי היל

                          אלחנן 3א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ת תהילוש 0

                            אשמח למילים של השיר איכא בשוקא של ארי היל

                            אלחנן 3א מנותק
                            אלחנן 3א מנותק
                            אלחנן 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1373

                            @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
                            רב יוסף בערב שבועות
                            אמר הביאו לי עגלא תלתא
                            הבו לי עגלה משובחת
                            היום הזה קיבלנו מתנה
                            ה' נתן לנו את התורה
                            ואילולי התורה והמצוות
                            ואילולי הקדושה והאורות
                            הייתי סתם יוסף מהשוק
                            הייתי עוד יוסף מהשוק

                            אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
                            כמה יוסף איכא בשוקא
                            היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
                            אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

                            פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

                            מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
                            במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
                            (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
                            פסחים ס"ח ע"ב

                            דניד 11221 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • בארניקב בארניק התייחס לנושא זה ב
                            • אלחנן 3א אלחנן 3

                              @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
                              רב יוסף בערב שבועות
                              אמר הביאו לי עגלא תלתא
                              הבו לי עגלה משובחת
                              היום הזה קיבלנו מתנה
                              ה' נתן לנו את התורה
                              ואילולי התורה והמצוות
                              ואילולי הקדושה והאורות
                              הייתי סתם יוסף מהשוק
                              הייתי עוד יוסף מהשוק

                              אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
                              כמה יוסף איכא בשוקא
                              היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
                              אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

                              פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

                              מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
                              במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
                              (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
                              פסחים ס"ח ע"ב

                              דניד מנותק
                              דניד מנותק
                              דני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1374

                              אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

                              מ בארניקב 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • דניד דני

                                אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה 1p
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1375

                                @דני יש קליפ שיש בו את המילים, זה יעזור???
                                https://hamenagen.net/%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%95%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%AA%D7%9F-%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%93-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C-%D7%97%D7%93/

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דניד דני

                                  אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

                                  בארניקב מנותק
                                  בארניקב מנותק
                                  בארניק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1376

                                  @דני אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

                                  למרות שהתרחקתי הלב מרגיש קרוב
                                  כדי למצוא תשובה לפעמים צריך לעזוב
                                  לחפש יצאתי שוב מבקש מזור
                                  ובעודי שואל אני לא דואג לאן אחזור

                                  יש מי שמחכה בבית
                                  הוא יפתח לי את הדלת
                                  כשאשוב מרחוק הוא יקבל
                                  בזרועות פתוחות

                                  יש מי שמחכה עדיין
                                  מקבל אותי אחרת
                                  כשאשוב מרחוק הוא יקבל
                                  בזרועות פתוחות

                                  למרות שהתקרבתי נגעתי בחלום
                                  אם ארצה תמיד שם בשבילי יש מקום
                                  הקול שמתנגן בי מזכיר נשכחות
                                  הוא מרפא ומנחם אכזבות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שנדיש מנותק
                                    שנדיש מנותק
                                    שנדי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1377

                                    אפשר מילים לשיר של איציק וינגרטן אתם תרקדו

                                    כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שנדיש שנדי

                                      אפשר מילים לשיר של איציק וינגרטן אתם תרקדו

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמעון h
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                                      #1378

                                      @שנדי
                                      דקה אני מעלה בעז"ה
                                      מילים:

                                      היו זמנים קשים עכשיו כבר נפגשים

                                      פתאום כולם חשים שרוצים לשמוח.

                                      ולא ניפול אחור פנינו אל האור

                                      יצאנו אל הדרור אמונה זה כוח

                                      הריקוד מרומם אדם מעל כל הצרות

                                      ויכול לבטל את הגזירות

                                      So Let The Drummer Drum

                                      זוהי עת רקוד

                                      על ידי ניגון של השמחה נקרע את הגזירות

                                      בנבל וכינור בחצוצרות

                                      ורק צריך אדם שירקוד

                                      שנדיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש שמעון h

                                        @שנדי
                                        דקה אני מעלה בעז"ה
                                        מילים:

                                        היו זמנים קשים עכשיו כבר נפגשים

                                        פתאום כולם חשים שרוצים לשמוח.

                                        ולא ניפול אחור פנינו אל האור

                                        יצאנו אל הדרור אמונה זה כוח

                                        הריקוד מרומם אדם מעל כל הצרות

                                        ויכול לבטל את הגזירות

                                        So Let The Drummer Drum

                                        זוהי עת רקוד

                                        על ידי ניגון של השמחה נקרע את הגזירות

                                        בנבל וכינור בחצוצרות

                                        ורק צריך אדם שירקוד

                                        שנדיש מנותק
                                        שנדיש מנותק
                                        שנדי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1379

                                        @שמעון-h זה כל המילים?

                                        כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שנדיש שנדי

                                          @שמעון-h זה כל המילים?

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמעון h
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                                          #1380

                                          @שנדי
                                          זה מה שמצאתי
                                          אבל דקה אני אבדוק שוב
                                          כן הנה הקליפ
                                          https://youtu.be/TaWCEYDCQwQ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול