דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שמש 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1368

    אפשר את המילים לשיר של משה פלד אותו היום

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • כ מנותק
      כ מנותק
      כוכבים נופלים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1369

      ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -
      שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,
      בן יקר אוצרו של אבא.

      על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,
      גם אם רב הנסתר על הנגלה.
      ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,
      ובהיכלי אבוא ואראה.

      פזמון:
      שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,
      וכל הרחובות ילבשו חג.
      שתעלה אותה תפילה שתעלה,
      ותחבר אותנו אל מקום חדש.

      ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,
      ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.
      ובכל מאודי מכוון אליך אבא,
      גם מתוך הערפל של העולם.

      וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,
      נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.
      ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,
      ואבוא אליך יחד עם כולם.

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אבינועם 0א מנותק
        אבינועם 0א מנותק
        אבינועם 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1370

        @אבינועם-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        אני לא יודע אם יש למישהו את הזאנר הזה
        אבל אני אשמח למילים של השיר של אומכולתום
        חובי אה וודארית אלאיים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • כ כוכבים נופלים

          ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -
          שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,
          בן יקר אוצרו של אבא.

          על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,
          גם אם רב הנסתר על הנגלה.
          ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,
          ובהיכלי אבוא ואראה.

          פזמון:
          שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,
          וכל הרחובות ילבשו חג.
          שתעלה אותה תפילה שתעלה,
          ותחבר אותנו אל מקום חדש.

          ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,
          ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.
          ובכל מאודי מכוון אליך אבא,
          גם מתוך הערפל של העולם.

          וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,
          נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.
          ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,
          ואבוא אליך יחד עם כולם.

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמש 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1371

          @כוכבים-נופלים 🙏

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ת מנותק
            ת מנותק
            תהילוש 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש 0
            #1372

            אשמח למילים של השיר איכא בשוקא של ארי היל

            אלחנן 3א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ת תהילוש 0

              אשמח למילים של השיר איכא בשוקא של ארי היל

              אלחנן 3א מנותק
              אלחנן 3א מנותק
              אלחנן 3
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1373

              @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
              רב יוסף בערב שבועות
              אמר הביאו לי עגלא תלתא
              הבו לי עגלה משובחת
              היום הזה קיבלנו מתנה
              ה' נתן לנו את התורה
              ואילולי התורה והמצוות
              ואילולי הקדושה והאורות
              הייתי סתם יוסף מהשוק
              הייתי עוד יוסף מהשוק

              אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
              כמה יוסף איכא בשוקא
              היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
              אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

              פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

              מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
              במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
              (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
              פסחים ס"ח ע"ב

              דניד 11221 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • בארניקב בארניק התייחס לנושא זה ב
              • אלחנן 3א אלחנן 3

                @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
                רב יוסף בערב שבועות
                אמר הביאו לי עגלא תלתא
                הבו לי עגלה משובחת
                היום הזה קיבלנו מתנה
                ה' נתן לנו את התורה
                ואילולי התורה והמצוות
                ואילולי הקדושה והאורות
                הייתי סתם יוסף מהשוק
                הייתי עוד יוסף מהשוק

                אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
                כמה יוסף איכא בשוקא
                היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
                אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

                פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

                מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
                במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
                (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
                פסחים ס"ח ע"ב

                דניד מנותק
                דניד מנותק
                דני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1374

                אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

                מ בארניקב 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • דניד דני

                  אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה 1p
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1375

                  @דני יש קליפ שיש בו את המילים, זה יעזור???
                  https://hamenagen.net/%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%95%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%AA%D7%9F-%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%93-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C-%D7%97%D7%93/

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דניד דני

                    אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

                    בארניקב מנותק
                    בארניקב מנותק
                    בארניק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1376

                    @דני אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

                    למרות שהתרחקתי הלב מרגיש קרוב
                    כדי למצוא תשובה לפעמים צריך לעזוב
                    לחפש יצאתי שוב מבקש מזור
                    ובעודי שואל אני לא דואג לאן אחזור

                    יש מי שמחכה בבית
                    הוא יפתח לי את הדלת
                    כשאשוב מרחוק הוא יקבל
                    בזרועות פתוחות

                    יש מי שמחכה עדיין
                    מקבל אותי אחרת
                    כשאשוב מרחוק הוא יקבל
                    בזרועות פתוחות

                    למרות שהתקרבתי נגעתי בחלום
                    אם ארצה תמיד שם בשבילי יש מקום
                    הקול שמתנגן בי מזכיר נשכחות
                    הוא מרפא ומנחם אכזבות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שנדיש מנותק
                      שנדיש מנותק
                      שנדי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1377

                      אפשר מילים לשיר של איציק וינגרטן אתם תרקדו

                      כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שנדיש שנדי

                        אפשר מילים לשיר של איציק וינגרטן אתם תרקדו

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמעון h
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                        #1378

                        @שנדי
                        דקה אני מעלה בעז"ה
                        מילים:

                        היו זמנים קשים עכשיו כבר נפגשים

                        פתאום כולם חשים שרוצים לשמוח.

                        ולא ניפול אחור פנינו אל האור

                        יצאנו אל הדרור אמונה זה כוח

                        הריקוד מרומם אדם מעל כל הצרות

                        ויכול לבטל את הגזירות

                        So Let The Drummer Drum

                        זוהי עת רקוד

                        על ידי ניגון של השמחה נקרע את הגזירות

                        בנבל וכינור בחצוצרות

                        ורק צריך אדם שירקוד

                        שנדיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ש שמעון h

                          @שנדי
                          דקה אני מעלה בעז"ה
                          מילים:

                          היו זמנים קשים עכשיו כבר נפגשים

                          פתאום כולם חשים שרוצים לשמוח.

                          ולא ניפול אחור פנינו אל האור

                          יצאנו אל הדרור אמונה זה כוח

                          הריקוד מרומם אדם מעל כל הצרות

                          ויכול לבטל את הגזירות

                          So Let The Drummer Drum

                          זוהי עת רקוד

                          על ידי ניגון של השמחה נקרע את הגזירות

                          בנבל וכינור בחצוצרות

                          ורק צריך אדם שירקוד

                          שנדיש מנותק
                          שנדיש מנותק
                          שנדי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1379

                          @שמעון-h זה כל המילים?

                          כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שנדיש שנדי

                            @שמעון-h זה כל המילים?

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמעון h
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                            #1380

                            @שנדי
                            זה מה שמצאתי
                            אבל דקה אני אבדוק שוב
                            כן הנה הקליפ
                            https://youtu.be/TaWCEYDCQwQ

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • איציק דדיהא מנותק
                              איציק דדיהא מנותק
                              איציק דדיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1381

                              צריך מילים לשיר שיר פשוט

                              עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • איציק דדיהא איציק דדיה

                                צריך מילים לשיר שיר פשוט

                                עדי 3ע מנותק
                                עדי 3ע מנותק
                                עדי 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1382

                                @איציק-דדיה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                צריך מילים לשיר שיר פשוט

                                בבקשה:

                                שיר פשוט / משה קליין

                                זה שיר פשוט לך אבא שבשמים

                                שתשמע תפילתי עכשיו שמע קולי לך קורא

                                כשהלב כבר צמא ונפשי נשפכה כמו מים

                                כשהלילה יחלוף ואור השחר יעלה

                                אתה לי אור תחזק אותי

                                תקרב אותי כבר אליך

                                שלח מזור ותקווה בלב תמיד תהיה,

                                זה הסוד אם לא אסתיר פני

                                אתה לא תסתיר את פניך

                                גם בלילה קר מתחת כל החושך אור יפה

                                גם אם אלחש עוד תבין אל ליבי ידעתי

                                תרפא כאבי כי אתה אבי תמיד שומר

                                בעולם כה גדול אם שכחתי ושוב טעיתי

                                רק אחוז בידי אתה הרי אותי אוהב

                                מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אולפניסט ברמה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1383

                                  אפשר מילים לשיר ''אל תיפול'' של בנצי שטיין?

                                  תודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדה

                                  ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אלחנן 3א אלחנן 3

                                    @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
                                    רב יוסף בערב שבועות
                                    אמר הביאו לי עגלא תלתא
                                    הבו לי עגלה משובחת
                                    היום הזה קיבלנו מתנה
                                    ה' נתן לנו את התורה
                                    ואילולי התורה והמצוות
                                    ואילולי הקדושה והאורות
                                    הייתי סתם יוסף מהשוק
                                    הייתי עוד יוסף מהשוק

                                    אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
                                    כמה יוסף איכא בשוקא
                                    היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
                                    אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

                                    פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

                                    מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
                                    במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
                                    (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
                                    פסחים ס"ח ע"ב

                                    11221 מנותק
                                    11221 מנותק
                                    1122
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1384

                                    @אלחנן-3 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
                                    רב יוסף בערב שבועות
                                    אמר הביאו לי עגלא תלתא
                                    הבו לי עגלה משובחת
                                    היום הזה קיבלנו מתנה
                                    ה' נתן לנו את התורה
                                    ואילולי התורה והמצוות
                                    ואילולי הקדושה והאורות
                                    הייתי סתם יוסף מהשוק
                                    הייתי עוד יוסף מהשוק

                                    אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
                                    כמה יוסף איכא בשוקא
                                    היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
                                    אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

                                    פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

                                    מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
                                    במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
                                    (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
                                    פסחים ס"ח ע"ב

                                    הוא אומר במעלא דעצרתא (מעלא=ערב)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אולפניסט ברמה

                                      אפשר מילים לשיר ''אל תיפול'' של בנצי שטיין?

                                      תודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדה

                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1385

                                      @אולפניסט-ברמה

                                      כי אתה אתה עמדי - טאטע
                                      כי אם אעבור במים - טאטע
                                      ואם כל כך קשה הדרך - בני אוי בני
                                      אל תירא, כי איתך אני - בני אהובי

                                      אל תיפול אל תיפול
                                      מחר תשוב תזרח השמש, אל תיפול
                                      שמע בני כי אני אוהב ומחבק אותך, רק אל תיפול
                                      איך קים שוין באלד, געוואלד געוואלד
                                      רק אל תיפול

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @אולפניסט-ברמה

                                        כי אתה אתה עמדי - טאטע
                                        כי אם אעבור במים - טאטע
                                        ואם כל כך קשה הדרך - בני אוי בני
                                        אל תירא, כי איתך אני - בני אהובי

                                        אל תיפול אל תיפול
                                        מחר תשוב תזרח השמש, אל תיפול
                                        שמע בני כי אני אוהב ומחבק אותך, רק אל תיפול
                                        איך קים שוין באלד, געוואלד געוואלד
                                        רק אל תיפול

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אולפניסט ברמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1386

                                        @כ-פ תיקון טעות ''גם אם אעבור במים''
                                        ולא ''כי אם.....''

                                        ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אולפניסט ברמה

                                          @כ-פ תיקון טעות ''גם אם אעבור במים''
                                          ולא ''כי אם.....''

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1387

                                          @אולפניסט-ברמה לא קשור אלי
                                          העתקתי מיוטיוב

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול