דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת מנותק
    ת מנותק
    תהילוש 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש 0
    #1372

    אשמח למילים של השיר איכא בשוקא של ארי היל

    אלחנן 3א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ת תהילוש 0

      אשמח למילים של השיר איכא בשוקא של ארי היל

      אלחנן 3א מנותק
      אלחנן 3א מנותק
      אלחנן 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1373

      @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
      רב יוסף בערב שבועות
      אמר הביאו לי עגלא תלתא
      הבו לי עגלה משובחת
      היום הזה קיבלנו מתנה
      ה' נתן לנו את התורה
      ואילולי התורה והמצוות
      ואילולי הקדושה והאורות
      הייתי סתם יוסף מהשוק
      הייתי עוד יוסף מהשוק

      אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
      כמה יוסף איכא בשוקא
      היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
      אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

      פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

      מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
      במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
      (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
      פסחים ס"ח ע"ב

      דניד 11221 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • בארניקב בארניק התייחס לנושא זה ב
      • אלחנן 3א אלחנן 3

        @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
        רב יוסף בערב שבועות
        אמר הביאו לי עגלא תלתא
        הבו לי עגלה משובחת
        היום הזה קיבלנו מתנה
        ה' נתן לנו את התורה
        ואילולי התורה והמצוות
        ואילולי הקדושה והאורות
        הייתי סתם יוסף מהשוק
        הייתי עוד יוסף מהשוק

        אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
        כמה יוסף איכא בשוקא
        היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
        אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

        פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

        מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
        במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
        (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
        פסחים ס"ח ע"ב

        דניד מנותק
        דניד מנותק
        דני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1374

        אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

        מ בארניקב 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • דניד דני

          אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה 1p
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1375

          @דני יש קליפ שיש בו את המילים, זה יעזור???
          https://hamenagen.net/%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%95%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%AA%D7%9F-%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%93-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C-%D7%97%D7%93/

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דניד דני

            אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

            בארניקב מנותק
            בארניקב מנותק
            בארניק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1376

            @דני אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אפשר מילים לשיר החדש של יונתן שינפלד מחכה בבית

            למרות שהתרחקתי הלב מרגיש קרוב
            כדי למצוא תשובה לפעמים צריך לעזוב
            לחפש יצאתי שוב מבקש מזור
            ובעודי שואל אני לא דואג לאן אחזור

            יש מי שמחכה בבית
            הוא יפתח לי את הדלת
            כשאשוב מרחוק הוא יקבל
            בזרועות פתוחות

            יש מי שמחכה עדיין
            מקבל אותי אחרת
            כשאשוב מרחוק הוא יקבל
            בזרועות פתוחות

            למרות שהתקרבתי נגעתי בחלום
            אם ארצה תמיד שם בשבילי יש מקום
            הקול שמתנגן בי מזכיר נשכחות
            הוא מרפא ומנחם אכזבות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שנדיש מנותק
              שנדיש מנותק
              שנדי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1377

              אפשר מילים לשיר של איציק וינגרטן אתם תרקדו

              כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שנדיש שנדי

                אפשר מילים לשיר של איציק וינגרטן אתם תרקדו

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמעון h
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                #1378

                @שנדי
                דקה אני מעלה בעז"ה
                מילים:

                היו זמנים קשים עכשיו כבר נפגשים

                פתאום כולם חשים שרוצים לשמוח.

                ולא ניפול אחור פנינו אל האור

                יצאנו אל הדרור אמונה זה כוח

                הריקוד מרומם אדם מעל כל הצרות

                ויכול לבטל את הגזירות

                So Let The Drummer Drum

                זוהי עת רקוד

                על ידי ניגון של השמחה נקרע את הגזירות

                בנבל וכינור בחצוצרות

                ורק צריך אדם שירקוד

                שנדיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש שמעון h

                  @שנדי
                  דקה אני מעלה בעז"ה
                  מילים:

                  היו זמנים קשים עכשיו כבר נפגשים

                  פתאום כולם חשים שרוצים לשמוח.

                  ולא ניפול אחור פנינו אל האור

                  יצאנו אל הדרור אמונה זה כוח

                  הריקוד מרומם אדם מעל כל הצרות

                  ויכול לבטל את הגזירות

                  So Let The Drummer Drum

                  זוהי עת רקוד

                  על ידי ניגון של השמחה נקרע את הגזירות

                  בנבל וכינור בחצוצרות

                  ורק צריך אדם שירקוד

                  שנדיש מנותק
                  שנדיש מנותק
                  שנדי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1379

                  @שמעון-h זה כל המילים?

                  כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שנדיש שנדי

                    @שמעון-h זה כל המילים?

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמעון h
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                    #1380

                    @שנדי
                    זה מה שמצאתי
                    אבל דקה אני אבדוק שוב
                    כן הנה הקליפ
                    https://youtu.be/TaWCEYDCQwQ

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1381

                      צריך מילים לשיר שיר פשוט

                      עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • איציק דדיהא איציק דדיה

                        צריך מילים לשיר שיר פשוט

                        עדי 3ע מנותק
                        עדי 3ע מנותק
                        עדי 3
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1382

                        @איציק-דדיה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        צריך מילים לשיר שיר פשוט

                        בבקשה:

                        שיר פשוט / משה קליין

                        זה שיר פשוט לך אבא שבשמים

                        שתשמע תפילתי עכשיו שמע קולי לך קורא

                        כשהלב כבר צמא ונפשי נשפכה כמו מים

                        כשהלילה יחלוף ואור השחר יעלה

                        אתה לי אור תחזק אותי

                        תקרב אותי כבר אליך

                        שלח מזור ותקווה בלב תמיד תהיה,

                        זה הסוד אם לא אסתיר פני

                        אתה לא תסתיר את פניך

                        גם בלילה קר מתחת כל החושך אור יפה

                        גם אם אלחש עוד תבין אל ליבי ידעתי

                        תרפא כאבי כי אתה אבי תמיד שומר

                        בעולם כה גדול אם שכחתי ושוב טעיתי

                        רק אחוז בידי אתה הרי אותי אוהב

                        מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אולפניסט ברמה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1383

                          אפשר מילים לשיר ''אל תיפול'' של בנצי שטיין?

                          תודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדה

                          ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלחנן 3א אלחנן 3

                            @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
                            רב יוסף בערב שבועות
                            אמר הביאו לי עגלא תלתא
                            הבו לי עגלה משובחת
                            היום הזה קיבלנו מתנה
                            ה' נתן לנו את התורה
                            ואילולי התורה והמצוות
                            ואילולי הקדושה והאורות
                            הייתי סתם יוסף מהשוק
                            הייתי עוד יוסף מהשוק

                            אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
                            כמה יוסף איכא בשוקא
                            היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
                            אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

                            פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

                            מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
                            במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
                            (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
                            פסחים ס"ח ע"ב

                            11221 מנותק
                            11221 מנותק
                            1122
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1384

                            @אלחנן-3 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @תהילוש-0 רב יוסף ב*** דעצרתא
                            רב יוסף בערב שבועות
                            אמר הביאו לי עגלא תלתא
                            הבו לי עגלה משובחת
                            היום הזה קיבלנו מתנה
                            ה' נתן לנו את התורה
                            ואילולי התורה והמצוות
                            ואילולי הקדושה והאורות
                            הייתי סתם יוסף מהשוק
                            הייתי עוד יוסף מהשוק

                            אי לאו האי יומא, אי לאו האי יומא
                            כמה יוסף איכא בשוקא
                            היום הזה נהיית לעם היום הזה נהיית לעם
                            אי לאו האי יומא כמה יוסף איכא בשוקא

                            פירוש- אלמלא יום זה, (היינו) כמו יוסף שנמצא בשוק....

                            מה שמסומן ב*** לא הבנתי מה אומרים שם
                            במקור אומרים "ביומא דעצרתא"
                            (אבל זה לא נשמע שזה מה שהוא אומר)
                            פסחים ס"ח ע"ב

                            הוא אומר במעלא דעצרתא (מעלא=ערב)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אולפניסט ברמה

                              אפשר מילים לשיר ''אל תיפול'' של בנצי שטיין?

                              תודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדה

                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1385

                              @אולפניסט-ברמה

                              כי אתה אתה עמדי - טאטע
                              כי אם אעבור במים - טאטע
                              ואם כל כך קשה הדרך - בני אוי בני
                              אל תירא, כי איתך אני - בני אהובי

                              אל תיפול אל תיפול
                              מחר תשוב תזרח השמש, אל תיפול
                              שמע בני כי אני אוהב ומחבק אותך, רק אל תיפול
                              איך קים שוין באלד, געוואלד געוואלד
                              רק אל תיפול

                              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • כ.פ.כ כ.פ.

                                @אולפניסט-ברמה

                                כי אתה אתה עמדי - טאטע
                                כי אם אעבור במים - טאטע
                                ואם כל כך קשה הדרך - בני אוי בני
                                אל תירא, כי איתך אני - בני אהובי

                                אל תיפול אל תיפול
                                מחר תשוב תזרח השמש, אל תיפול
                                שמע בני כי אני אוהב ומחבק אותך, רק אל תיפול
                                איך קים שוין באלד, געוואלד געוואלד
                                רק אל תיפול

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אולפניסט ברמה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1386

                                @כ-פ תיקון טעות ''גם אם אעבור במים''
                                ולא ''כי אם.....''

                                ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אולפניסט ברמה

                                  @כ-פ תיקון טעות ''גם אם אעבור במים''
                                  ולא ''כי אם.....''

                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1387

                                  @אולפניסט-ברמה לא קשור אלי
                                  העתקתי מיוטיוב

                                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוני הישיבה-בוחער
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1388

                                    אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה ואבי אילסון החדש?

                                    יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יוני הישיבה-בוחער

                                      אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה ואבי אילסון החדש?

                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1389

                                      @יוני-הישיבה-בוחער אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה ואבי אילסון החדש?

                                      בין חלומות למציאות
                                      בין ימים לאין ראות
                                      בין אש שורפת להבה
                                      אל הקרירות

                                      בין ההמון למיעוט
                                      יש עבדים ויש חירות
                                      ושביל זהב אחד בדרך
                                      ללא שילוט .

                                      בין השבילים פוסע לצידי חומה ומפרצים
                                      הרי אתה תמיד רואה לתוך הלב שלי
                                      וגם ברגעים של מחשבות
                                      ואין מילים
                                      אתה תהיה תמיד תשובה לשאלות שלי
                                      בין השבילים

                                      זה קל לרוץ בירידה
                                      ואם זה קשה אתה בעליה
                                      לפעמים מרגיש מתוק בתוך המרירות

                                      בין האתמול למחר
                                      זה שביל שמתחיל ולא נגמר
                                      שמור עליי חזק אל תשליכני בלילה קר

                                      לשאלות ..
                                      שלא נותנות לי מנוחה לאן ללכת
                                      מנסה אבל אין אפשרות אחרת
                                      גם אם זה רחוק אבל מרגיש קרוב איתך

                                      יש שבילים שמתפתלים אתה יודע
                                      ואת הקול שלי תמיד אתה שומע
                                      בתוך הזמן שרץ איך גם אני נוסע

                                      יונתן פי י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יונתן פי יונתן פ

                                        @יוני-הישיבה-בוחער אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה ואבי אילסון החדש?

                                        בין חלומות למציאות
                                        בין ימים לאין ראות
                                        בין אש שורפת להבה
                                        אל הקרירות

                                        בין ההמון למיעוט
                                        יש עבדים ויש חירות
                                        ושביל זהב אחד בדרך
                                        ללא שילוט .

                                        בין השבילים פוסע לצידי חומה ומפרצים
                                        הרי אתה תמיד רואה לתוך הלב שלי
                                        וגם ברגעים של מחשבות
                                        ואין מילים
                                        אתה תהיה תמיד תשובה לשאלות שלי
                                        בין השבילים

                                        זה קל לרוץ בירידה
                                        ואם זה קשה אתה בעליה
                                        לפעמים מרגיש מתוק בתוך המרירות

                                        בין האתמול למחר
                                        זה שביל שמתחיל ולא נגמר
                                        שמור עליי חזק אל תשליכני בלילה קר

                                        לשאלות ..
                                        שלא נותנות לי מנוחה לאן ללכת
                                        מנסה אבל אין אפשרות אחרת
                                        גם אם זה רחוק אבל מרגיש קרוב איתך

                                        יש שבילים שמתפתלים אתה יודע
                                        ואת הקול שלי תמיד אתה שומע
                                        בתוך הזמן שרץ איך גם אני נוסע

                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פ
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1390
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יונתן פי יונתן פ

                                          @יוני-הישיבה-בוחער אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה ואבי אילסון החדש?

                                          בין חלומות למציאות
                                          בין ימים לאין ראות
                                          בין אש שורפת להבה
                                          אל הקרירות

                                          בין ההמון למיעוט
                                          יש עבדים ויש חירות
                                          ושביל זהב אחד בדרך
                                          ללא שילוט .

                                          בין השבילים פוסע לצידי חומה ומפרצים
                                          הרי אתה תמיד רואה לתוך הלב שלי
                                          וגם ברגעים של מחשבות
                                          ואין מילים
                                          אתה תהיה תמיד תשובה לשאלות שלי
                                          בין השבילים

                                          זה קל לרוץ בירידה
                                          ואם זה קשה אתה בעליה
                                          לפעמים מרגיש מתוק בתוך המרירות

                                          בין האתמול למחר
                                          זה שביל שמתחיל ולא נגמר
                                          שמור עליי חזק אל תשליכני בלילה קר

                                          לשאלות ..
                                          שלא נותנות לי מנוחה לאן ללכת
                                          מנסה אבל אין אפשרות אחרת
                                          גם אם זה רחוק אבל מרגיש קרוב איתך

                                          יש שבילים שמתפתלים אתה יודע
                                          ואת הקול שלי תמיד אתה שומע
                                          בתוך הזמן שרץ איך גם אני נוסע

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יוני הישיבה-בוחער
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1391

                                          @יונתן-פ תודה רבה
                                          איזה מהירות!!

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול