לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!
-
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL לחן מטורף!! וזה רק ב10 דקות!!
אבל אני אמרתי לך ואני יגיד את זה שוב:
"תעשה את זה עם כלי ברקע!!" פסנתר או גיטרה ככה זה יהיה מטורף!!
תמשיך ככה -
@BINYAMIN-OFFICIAL לחן מטורף!! וזה רק ב10 דקות!!
אבל אני אמרתי לך ואני יגיד את זה שוב:
"תעשה את זה עם כלי ברקע!!" פסנתר או גיטרה ככה זה יהיה מטורף!!
תמשיך ככה@חכם_בלילה תאמין לי שהייתי עושה פשוט אני חייב לעוף לישיבה
נתראה

-
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL ואוו לחן ממש יפה!
תמשיך ככה
-
@חכם_בלילה תאמין לי שהייתי עושה פשוט אני חייב לעוף לישיבה
נתראה

-
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL
אחי אתה פשוט הזוי אני מת שתלחין לי גם שיר...
רמה גבוהה, אתה פשוט זועק את המילים עם המנגינה הזאת! -
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL לא נורמלי. אין מילה אחרת.
כבר פרסמת לחן שלך פעם? -
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL
יאווו אתה פשוט מטורף אין איזה כישרון!
לחן מהממם!
זה ממש נשמע שאתה שר מהנשמה
ממש מרגש! -
@BINYAMIN-OFFICIAL וואווו גילנו פה
...
אלחנן אלחדד 2

תקשיב אתה פשוט מ-ט-ו-ר-ף
איזה לחן!!! הלםםםם
איך עושים כזה דבר בעשר דקות?!
והקול שלך חודר לעצמות אמאל'ה!!!
אתה יכול לשיר חופשי בלי ליווי מוזיקאלי כי הקול שלך ממלא את החלל בצלילים מורכבים וייחודיים...
בקיצור כישרון מהלך!!!
איזה כיף לי שהקדשת מזמנך להלחין לי ת'דבר המטורף הזה
תודה ענקית!!!!!!
שהקב"ה יחזיר לך בכפל כפליים
ושתזכה לקיים את החלק האחרון של המילים הקדושות הנ"ל כל ימי חייך!!!
מי שרוצה לנגן את הלחן המטורף הזה יותר ממוזמן... @משתמש-מקצועי@BINYAMIN-OFFICIAL אם תוכל בבקשה להוסיף ללחן קטע בתחילת השיר ובסיומו זה עוד יותר יעלה ת'רמה הגבוהה שלו
-
@BINYAMIN-OFFICIAL וואווו גילנו פה
...
אלחנן אלחדד 2

תקשיב אתה פשוט מ-ט-ו-ר-ף
איזה לחן!!! הלםםםם
איך עושים כזה דבר בעשר דקות?!
והקול שלך חודר לעצמות אמאל'ה!!!
אתה יכול לשיר חופשי בלי ליווי מוזיקאלי כי הקול שלך ממלא את החלל בצלילים מורכבים וייחודיים...
בקיצור כישרון מהלך!!!
איזה כיף לי שהקדשת מזמנך להלחין לי ת'דבר המטורף הזה
תודה ענקית!!!!!!
שהקב"ה יחזיר לך בכפל כפליים
ושתזכה לקיים את החלק האחרון של המילים הקדושות הנ"ל כל ימי חייך!!!
מי שרוצה לנגן את הלחן המטורף הזה יותר ממוזמן... @משתמש-מקצועי@BINYAMIN-OFFICIAL אם תוכל בבקשה להוסיף ללחן קטע בתחילת השיר ובסיומו זה עוד יותר יעלה ת'רמה הגבוהה שלו
@shoval אני מוכן בכיף!
@BINYAMIN-OFFICIAL אם יש לך את האקורדים זה יותר ממעולה!!
אחרת זה יקח לי מלא זמן... -
@shoval אני מוכן בכיף!
@BINYAMIN-OFFICIAL אם יש לך את האקורדים זה יותר ממעולה!!
אחרת זה יקח לי מלא זמן...@חכם_בלילה אין לי מילים ...
לא חשבתי שהעניינים יזוזו פה כזה מהר...
אבל תדעו שזה הולך למטרה מאוד חשובה.
אולי אשתף אתכם בעתיד, כשזה יקרה! -
@עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:
@shoval תסכימי שאוסיף בתים לפזמון המדהים הזה?
לדעתי זה מיותר.
גם כל הקטע פה שזה מהמקורות.
אבל לא אכפת לי שתנסי,
את כותבת מ-ה-מ-ם!
רק לא מבטיחה להשתמש בזה...
ומה אני מקשקשת לך פה...
צריך לשאול את המלחין הדגול @BINYAMIN-OFFICIAL אם בא לו להלחין לך את הבתים שתכתבי. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@BINYAMIN-OFFICIAL ווואווו אתה מרגש בטירוףףףף
עכשיו אני מבינה מאיפה הקול האלוקי הזה...
אשריך!!!!!סורי גם לי נגמרו הלייקים
-
@shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
אז לכתוב בתים? -
@shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
אז לכתוב בתים?@עדי-3 כן אם אפשר כמובן
-
פוסט זה נמחק!
@BINYAMIN-OFFICIAL
שמע הפזמון הזה ממש טוב ומה שרץ לי בראש זה שיר כזה היפ-הופ עם הפזמון האדיר הזה!!
מדהים ממש.
מאד נהניתי.וכן תקליט עם כלי או שניים...

-
תשתפך נפשי אל השם
לשים חלקי עימו
להסתופף בצילולחוש בליבי שלם
להרגיש קרבתו
לבקש אהבתושאזכה להבחין
שאזכה לראות
בכל אותן טובות רבותבמה לך אקדם
במה לך אשלם
מים רבים לא יוכלו לכבותפזמון:
אלוקיי
הרעבתני
ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעוזך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף,
כי אם אהבה אותך
ושמחה בךחשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
מקווה שתתחברו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות