דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    בנימין לוריא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #104

    לבקשת @TODA מילים לשיר "כשהלב בוכה":
    כשהלב בוכה רק אלוקים שומע
    הכאב עולה מתוך הנשמה
    אדם נופל לפני שהוא שוקע
    בתפילה קטנה חותך את הדממה.

    שמע ישראל אלוקי אתה הכל יכול
    נתת לי את חיי נתת לי הכל
    בעיני דמעה הלב בוכה בשקט
    וכשהלב שותק הנשמה זועקת.

    שמע ישראל אלוקי עכשיו אני לבד
    חזק אותי אלקי עשה שלא אפחד
    הכאב גדול ואין לאן לברוח
    עשה שיגמר כי לא נותר בי כוח.

    כשהלב בוכה הזמן עומד מלכת
    האדם רואה את כל חייו פתאום
    אל הלא נודע הוא לא רוצה ללכת
    לאלוקיו קורא על סף תהום.

    שמע ישראל אלוקי…

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T מנותק
      T מנותק
      TODA
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #105
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ChaniC מנותק
        ChaniC מנותק
        Chani
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #106

        אם אפשר מילים לשיר של יוניup"- Z"

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ChaniC Chani

          אם אפשר מילים לשיר של יוניup"- Z"

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנימין לוריא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
          #107

          @chani
          מילים לשיר של יוני Z - אפ:
          Every breathe I take
          Every move I make
          I'm breathing You

          Every word I say
          Every single day
          I speak of You

          You bring me up
          You take me down
          My heart's awake and I see You now
          And through the nights when I'm afraid
          I close my eyes and I feel Your grace

          So hold my hand
          Don't let it go
          Show me Your face
          Let the whole world know
          When I go high
          When I fall low
          I know You're there to lift me

          UP! X 15

          I know You're there to lift me

          UP! X 15

          I know You're there to lift me UP!

          Every breathe I take
          Every move I make
          I'm breathing You

          Every word I say
          Every single day
          I speak of You

          You bring me up
          You take me down
          My heart's awake and I see You now
          And through the nights when I'm afraid
          I close my eyes and I feel Your grace

          So hold my hand
          Don't let it go
          Show me Your face
          Let the whole world know
          When I go high
          When I fall low
          I know You're there to lift me

          UP! X 15

          I know You're there to lift me

          UP! X 15

          I know You're there to lift me UP!

          You're always there
          Watching me from above the clouds
          I feel You near
          Every time I close my eyes
          If I climb too high
          You're always there to bring me down
          If I fall to the ground
          You're always there to lift me UP!

          So hold my hand
          Don't let it go
          Show me Your face
          Let the whole world know
          When I go high
          When I fall low
          I know You're there to lift me up
          I know You're there to lift me up
          I know You're there to lift me up
          I know You're there to lift me
          There to lift me
          There to lift me

          UP! X 15

          I know You're there to lift me

          UP! X 15

          I know You're there to lift me UP!

          בתרגום אוטומטי זה מה שיצא:
          כל נשימה שאני נושם
          כל מהלך שאני עושה
          אני נושם אותך

          כל מילה שאני אומר
          כל יום
          אני מדבר עליך

          אתה מעלה אותי
          אתה מוריד אותי
          ליבי ער ואני רואה אותך עכשיו
          וכל הלילות בהם אני מפחד
          אני עוצם עיניים ואני מרגיש את חסדך

          אז תחזיק לי את היד
          אל תיתן לזה ללכת
          תראה לי את פרצופך
          יידע את כל העולם
          כשאני עולה גבוה
          כשאני נופל נמוך
          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי

          לְמַעלָה! X 15

          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי

          לְמַעלָה! X 15

          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי למעלה!

          כל נשימה שאני נושמת
          כל מהלך שאני עושה
          אני נושם אותך

          כל מילה שאני אומרת
          כל יום
          אני מדבר עליך

          אתה מעלה אותי
          אתה מוריד אותי
          ליבי ער ואני רואה אותך עכשיו
          וכל הלילות בהם אני מפחד
          אני עוצם עיניים ואני מרגיש את חסדך

          אז תחזיק לי את היד
          אל תיתן לזה ללכת
          תראה לי את פרצופך
          יידע את כל העולם
          כשאני עולה גבוה
          כשאני נופל נמוך
          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי

          לְמַעלָה! X 15

          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי

          לְמַעלָה! X 15

          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי למעלה!

          אתה תמיד שם
          מתבונן בי מעל העננים
          אני מרגיש אותך קרוב
          בכל פעם שאני עוצם עיניים
          אם אני מטפס גבוה מדי
          אתה תמיד שם כדי להוריד אותי
          אם אני נופל על הקרקע
          אתה תמיד שם כדי להרים אותי למעלה!

          אז תחזיק לי את היד
          אל תיתן לזה ללכת
          תראה לי את פרצופך
          יידע את כל העולם
          כשאני עולה גבוה
          כשאני נופל נמוך
          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי
          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי
          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי
          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי
          שם להרים אותי
          שם להרים אותי

          לְמַעלָה! X 15

          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי

          לְמַעלָה! X 15

          אני יודע שאתה שם כדי להרים אותי למעלה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב מנותק
            ב מנותק
            בנימין לוריא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
            #108

            שירים לימים נוראים:

            חמול על מעשיך

            חֲמוֹל עַל מַעֲשֶׂיךָ
            וְתִשְׂמַח בְּמַעֲשֶׂיךָ
            וְיֹאמְרוּ לְךָ חוֹסֶיךָ
            בְּצַדֶּקְךָ עֲמוּסֶיךָ

            תֻּקְדַּשׁ אָדוֹן עַל כָּל מַעֲשֶׂיךָ
            כִּי מַקְדִּישֶׁיךָ בִּקְדֻשָּׁתְךָ קִדַּשְׁתָּ
            נָאֶה לְקָדוֹשׁ פְּאֵר מִקְּדוֹשִׁים


            מכניסי רחמים

            מַכְנִיסֵי רַחֲמִים הַכְנִיסוּ רַחֲמֵינוּ
            לִפְנֵי בַּעַל הָרַחֲמִים
            מַשְׁמִיעֵי תְפִלָּה הַשְׁמִיעוּ תְפִלָּתֵנוּ
            לִפְנֵי שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה
            מַשְׁמִיעֵי צְעָקָה הַשְׁמִיעוּ צַעֲקָתֵנוּ
            לִפְנֵי שׁוֹמֵעַ צְעָקָה
            מַכְנִיסֵי דִּמְעָה הַכְנִיסוּ דִמְעוֹתֵינוּ
            לִפְנֵי מֶלֶךְ מִתְרַצֶּה בִּדְמָעוֹת
            הִשְׁתַּדְּלוּ וְהַרְבּוּ תְּחִנָּה וּבַקָּשָׁה
            לִפְנֵי מֶלֶךְ אֵל רָם וְנִשָּׂא


            אוחילה לק-ל

            אוֹחִילָה לָאֵל אֲחַלֶּה פָנָיו אֶשְׁאֲלָה מִמֶּנּוּ מַעֲנֵה לָשׁוֹן
            אֲשֶׁר בִּקְהַל עָם אָשִׁיר עֻזּוֹ אַבִּיעָה רְנָנוֹת בְּעַד מִפְעָלָיו
            לְאָדָם מַעַרְכֵי לֵב וּמֵה' מַעֲנֵה לָשׁוֹן
            אֲדֹנָי שְׂפָתַי תִּפְתָּח וּפִי יַגִּיד תְּהִלָּתֶךָ


            אבינו מלכנו

            אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ חָנֵּנוּ וַעֲנֵנוּ כִּי אֵין בָּנוּ מַעֲשִׂים עֲשֵׂה עִמָּנוּ צְדָקָה וָחֶסֶד וְהוֹשִׁיעֵנוּ


            לך אלי תשוקתי

            לְךָ אֵלִי תְּשׁוּקָתִי, בְּךָ חִשְׁקִי וְאַהֲבָתִי,
            לְךָ לִבִּי וְכִלְיוֹתַי, לְךָ רוּחִי וְנִשְׁמָתִי:

            הֲשִׁיבֵנִי וְאָשׁוּבָה, וְתִרְצֶה אֶת תְּשׁוּבָתִי:

            לְךָ יָדַי לְךָ רַגְלַי, וּמִמָּךְ הִיא תְּכוּנָתִי
            לְךָ עַצְמִי לְךָ דָמִי, וְעוֹרִי עִם גְּוִיָּתִי

            הֲשִׁיבֵנִי וְאָשׁוּבָה, וְתִרְצֶה אֶת תְּשׁוּבָתִי:

            לְךָ אֶזְעַק בְּךָ אֶדְבַּק, עֲדֵי שׁוּבִי לְאַדְמָתִי
            לְךָ אֲנִי בְּעוֹדִי חַי, וְאַף כִּי אַחֲרֵי מוֹתִי


            היום הרת עולם

            הַיּוֹם הֲרַת עוֹלָם
            הַיּוֹם יַעֲמִיד בַּמִּשְׁפָּט כָּל יְצוּרֵי עוֹלָמִים
            אִם כְּבָנִים אִם כַּעֲבָדִים
            אִם כְּבָנִים רַחֲמֵנוּ כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים
            וְאִם כַּעֲבָדִים עֵינֵינוּ לְךָ תְלוּיוֹת עַד שֶׁתְּחָנֵּנוּ
            וְתוֹצִיא כָאוֹר מִשְׁפָּטֵנוּ
            אָיוֹם קָדוֹשׁ

            נוסח ספרד:
            הַיּוֹם הֲרַת עוֹלָם
            הַיּוֹם יַעֲמִיד בְּמִּשְׁפָּט כָּל יְצוּרֵי עוֹלָם
            אִם כְּבָנִים אִם כַּעֲבָדִים
            אִם כְּבָנִים רַחֲמֵנוּ כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים
            אִם כַּעֲבָדִים עֵינֵינוּ לְךָ תְלוּיוֹת
            עַד שֶׁתְּחָנֵּנוּ
            וְתוֹצִיא לָאוֹר מִשְׁפָּטֵנוּ
            קָדוֹשׁ

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ב בנימין לוריא

              שירים לימים נוראים:

              חמול על מעשיך

              חֲמוֹל עַל מַעֲשֶׂיךָ
              וְתִשְׂמַח בְּמַעֲשֶׂיךָ
              וְיֹאמְרוּ לְךָ חוֹסֶיךָ
              בְּצַדֶּקְךָ עֲמוּסֶיךָ

              תֻּקְדַּשׁ אָדוֹן עַל כָּל מַעֲשֶׂיךָ
              כִּי מַקְדִּישֶׁיךָ בִּקְדֻשָּׁתְךָ קִדַּשְׁתָּ
              נָאֶה לְקָדוֹשׁ פְּאֵר מִקְּדוֹשִׁים


              מכניסי רחמים

              מַכְנִיסֵי רַחֲמִים הַכְנִיסוּ רַחֲמֵינוּ
              לִפְנֵי בַּעַל הָרַחֲמִים
              מַשְׁמִיעֵי תְפִלָּה הַשְׁמִיעוּ תְפִלָּתֵנוּ
              לִפְנֵי שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה
              מַשְׁמִיעֵי צְעָקָה הַשְׁמִיעוּ צַעֲקָתֵנוּ
              לִפְנֵי שׁוֹמֵעַ צְעָקָה
              מַכְנִיסֵי דִּמְעָה הַכְנִיסוּ דִמְעוֹתֵינוּ
              לִפְנֵי מֶלֶךְ מִתְרַצֶּה בִּדְמָעוֹת
              הִשְׁתַּדְּלוּ וְהַרְבּוּ תְּחִנָּה וּבַקָּשָׁה
              לִפְנֵי מֶלֶךְ אֵל רָם וְנִשָּׂא


              אוחילה לק-ל

              אוֹחִילָה לָאֵל אֲחַלֶּה פָנָיו אֶשְׁאֲלָה מִמֶּנּוּ מַעֲנֵה לָשׁוֹן
              אֲשֶׁר בִּקְהַל עָם אָשִׁיר עֻזּוֹ אַבִּיעָה רְנָנוֹת בְּעַד מִפְעָלָיו
              לְאָדָם מַעַרְכֵי לֵב וּמֵה' מַעֲנֵה לָשׁוֹן
              אֲדֹנָי שְׂפָתַי תִּפְתָּח וּפִי יַגִּיד תְּהִלָּתֶךָ


              אבינו מלכנו

              אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ חָנֵּנוּ וַעֲנֵנוּ כִּי אֵין בָּנוּ מַעֲשִׂים עֲשֵׂה עִמָּנוּ צְדָקָה וָחֶסֶד וְהוֹשִׁיעֵנוּ


              לך אלי תשוקתי

              לְךָ אֵלִי תְּשׁוּקָתִי, בְּךָ חִשְׁקִי וְאַהֲבָתִי,
              לְךָ לִבִּי וְכִלְיוֹתַי, לְךָ רוּחִי וְנִשְׁמָתִי:

              הֲשִׁיבֵנִי וְאָשׁוּבָה, וְתִרְצֶה אֶת תְּשׁוּבָתִי:

              לְךָ יָדַי לְךָ רַגְלַי, וּמִמָּךְ הִיא תְּכוּנָתִי
              לְךָ עַצְמִי לְךָ דָמִי, וְעוֹרִי עִם גְּוִיָּתִי

              הֲשִׁיבֵנִי וְאָשׁוּבָה, וְתִרְצֶה אֶת תְּשׁוּבָתִי:

              לְךָ אֶזְעַק בְּךָ אֶדְבַּק, עֲדֵי שׁוּבִי לְאַדְמָתִי
              לְךָ אֲנִי בְּעוֹדִי חַי, וְאַף כִּי אַחֲרֵי מוֹתִי


              היום הרת עולם

              הַיּוֹם הֲרַת עוֹלָם
              הַיּוֹם יַעֲמִיד בַּמִּשְׁפָּט כָּל יְצוּרֵי עוֹלָמִים
              אִם כְּבָנִים אִם כַּעֲבָדִים
              אִם כְּבָנִים רַחֲמֵנוּ כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים
              וְאִם כַּעֲבָדִים עֵינֵינוּ לְךָ תְלוּיוֹת עַד שֶׁתְּחָנֵּנוּ
              וְתוֹצִיא כָאוֹר מִשְׁפָּטֵנוּ
              אָיוֹם קָדוֹשׁ

              נוסח ספרד:
              הַיּוֹם הֲרַת עוֹלָם
              הַיּוֹם יַעֲמִיד בְּמִּשְׁפָּט כָּל יְצוּרֵי עוֹלָם
              אִם כְּבָנִים אִם כַּעֲבָדִים
              אִם כְּבָנִים רַחֲמֵנוּ כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים
              אִם כַּעֲבָדִים עֵינֵינוּ לְךָ תְלוּיוֹת
              עַד שֶׁתְּחָנֵּנוּ
              וְתוֹצִיא לָאוֹר מִשְׁפָּטֵנוּ
              קָדוֹשׁ

              ה מנותק
              ה מנותק
              הודיה 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #109
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שיראלש מנותק
                שיראלש מנותק
                שיראל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #110

                יש למישו את המילים לשיר אהבת חינם של יעקב שוואקי, נתנאל ישראל, איציק אורלב, דניאל לוי, סטיב אסטון, גבריאל סבג, דני פלגון??

                תודה רבה

                אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך,
                אבל אתה יכול לשחק איתם חכם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יהודית 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #111

                  אני צריכה מילים לשיר אני מאמין של אמני ישראל
                  תודה

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יהודית 1

                    אני צריכה מילים לשיר אני מאמין של אמני ישראל
                    תודה

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנימין לוריא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #112

                    @יהודית-1
                    אני מאמין אמני ישראל.jpg

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב בנימין לוריא

                      @יהודית-1
                      אני מאמין אמני ישראל.jpg

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יהודית 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #113

                      @בנימין-לוריא תודה רבה
                      אשמח לטקסט מוקלד

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יהודית 1

                        @בנימין-לוריא תודה רבה
                        אשמח לטקסט מוקלד

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מחשב נייד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #114

                        @יהודית-1

                        אני מאמין שטוב זה כאן
                        מוצא מקום שאין בו זמן
                        אני מאמין מכל סופה
                        תצא אמת יותר יפה

                        אוו בין הדרך למסע
                        מישהו קורא לי משהו נרגע
                        אות מתנגנת בשירה
                        באלי הביתה יש לי ברירה

                        בדממה הוא קורא לי
                        זורק בי עוד טיפת אמונה
                        הוא קורא לי
                        מה זה גוף ללא נשמה

                        אני מאמין לכל מילה
                        אני בוחר מהתחלה
                        אני מאמין בכל דמעה
                        אתה נמצא בכל פינה

                        "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #115

                          יש למישהו מילים לשיר אבא אל תבכה של פריד?
                          אם אפשר גם את התרגום

                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • סודי ביותרס סודי ביותר

                            יש למישהו מילים לשיר אבא אל תבכה של פריד?
                            אם אפשר גם את התרגום

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מחשב נייד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #116

                            @סודי-ביותרררררררר
                            את התרגום לא מצאתי

                            i will never forget
                            the night i saw my father cry´
                            i was frightened and alone
                            and his tears were burning in my eyes
                            deep in my soul´
                            i held him ight
                            and ried to ease the pain

                            faher in heaven
                            it`s no secre at all´
                            when you think of your children
                            how far they are from home´
                            two tender tears fall from your eyes
                            and Your cries´
                            shake the world´
                            i cannot bear to see You this way.

                            פזמון:
                            father don´t cry
                            i love you oo much to see you in pain´
                            only You´who created tears
                            can wipe them away forever.
                            so bring on the day
                            when tere´ll be only joy
                            You and i will smile
                            bring on teh day
                            when tere´ll be no more tears
                            we´ll never cry again.

                            i know it´s tears of love
                            but still it hurts me just the same
                            You have always held my hand
                            now i want to hold Yours too
                            and be there for You
                            don´t You agre´
                            it´s time to send the tears away

                            father in heaven
                            tehre´s no reason at all
                            Your precious children
                            still are so far from home
                            we´ve done all we can
                            now i´s in Your hands
                            let it end, o let it end
                            the whole world is waiting for you

                            "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                            Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מ מחשב נייד

                              @סודי-ביותרררררררר
                              את התרגום לא מצאתי

                              i will never forget
                              the night i saw my father cry´
                              i was frightened and alone
                              and his tears were burning in my eyes
                              deep in my soul´
                              i held him ight
                              and ried to ease the pain

                              faher in heaven
                              it`s no secre at all´
                              when you think of your children
                              how far they are from home´
                              two tender tears fall from your eyes
                              and Your cries´
                              shake the world´
                              i cannot bear to see You this way.

                              פזמון:
                              father don´t cry
                              i love you oo much to see you in pain´
                              only You´who created tears
                              can wipe them away forever.
                              so bring on the day
                              when tere´ll be only joy
                              You and i will smile
                              bring on teh day
                              when tere´ll be no more tears
                              we´ll never cry again.

                              i know it´s tears of love
                              but still it hurts me just the same
                              You have always held my hand
                              now i want to hold Yours too
                              and be there for You
                              don´t You agre´
                              it´s time to send the tears away

                              father in heaven
                              tehre´s no reason at all
                              Your precious children
                              still are so far from home
                              we´ve done all we can
                              now i´s in Your hands
                              let it end, o let it end
                              the whole world is waiting for you

                              Proud jewP מנותק
                              Proud jewP מנותק
                              Proud jew
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #117

                              @מחשב-נייד אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              @סודי-ביותרררררררר
                              את התרגום לא מצאתי

                              i will never forget
                              the night i saw my father cry´
                              i was frightened and alone
                              and his tears were burning in my eyes
                              deep in my soul´
                              i held him ight
                              and ried to ease the pain

                              faher in heaven
                              it`s no secre at all´
                              when you think of your children
                              how far they are from home´
                              two tender tears fall from your eyes
                              and Your cries´
                              shake the world´
                              i cannot bear to see You this way.

                              פזמון:
                              father don´t cry
                              i love you oo much to see you in pain´
                              only You´who created tears
                              can wipe them away forever.
                              so bring on the day
                              when tere´ll be only joy
                              You and i will smile
                              bring on teh day
                              when tere´ll be no more tears
                              we´ll never cry again.

                              i know it´s tears of love
                              but still it hurts me just the same
                              You have always held my hand
                              now i want to hold Yours too
                              and be there for You
                              don´t You agre´
                              it´s time to send the tears away

                              father in heaven
                              tehre´s no reason at all
                              Your precious children
                              still are so far from home
                              we´ve done all we can
                              now i´s in Your hands
                              let it end, o let it end
                              the whole world is waiting for you

                              תרגום שלי:
                              לעולם לא אשכח
                              את הלילה בו ראיתי את אבי בוכה
                              הייתי מבוהל ובודד,
                              והדמעות שלו שרפו בעיניים שלי
                              עמוק בנשמתי
                              החזקתי בו
                              וניסיתי להקל על הכאב שלו

                              אבא שבשמים
                              זה בכלל לא סוד
                              שכשאתה חושב על הילדים שלך
                              כמה הם רחוקים מהבית
                              2 דמעות רותחות נושרות מעיניך
                              והבכי שלך
                              מרעיד את העולם
                              אני לא מסוגל לראות אותך ככה

                              פזמון:
                              אבא אל תבכה,
                              אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לראות אותך כך
                              רק אתה שבראת את הדמעות
                              יכול למחות אותן לנצח
                              אז תביא את היום
                              שתהיה בו רק שמחה
                              אתה ואני נחייך
                              תביא את היום
                              בו לא יהיו יותר דמעות
                              לעולם לא נבכה שוב

                              אני יודע שאלו דמעות של אהבה
                              אבל זה עדיין מכאיב לי אותו דבר
                              אתה תמיד היית מחזיק בידי
                              עכשיו אני רוצה להחזיק את שלך גם
                              להיות שם בשבילך

                              האם אתה לא מסכים איתי
                              שזה הזמן לשלוח הלאה את הדמעות?

                              אבא שבשבמים,
                              זה בכלל לא סוד
                              הילדים היקרים שלך
                              עדיין מאד רחוקים מהבית
                              כבר עשינו כל מה שיכולנו
                              עכשיו זה בידיים שלך
                              תן לזה להסתיים, הו תן לזה להסתיים
                              העולם כולו מחכה לך

                              פזמון:
                              אבא אל תבכה,
                              אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לראות אותך כך
                              רק אתה שבראת את הדמעות
                              יכול למחות אותן לנצח
                              אז תביא את היום
                              שתהיה בו רק שמחה
                              אתה ואני נחייך
                              תביא את היום
                              בו לא יהיו יותר דמעות
                              לעולם לא נבכה שוב

                              ומחה השם אלוקים דמעה מעל כל פנים....

                              C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Proud jewP Proud jew

                                @מחשב-נייד אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                @סודי-ביותרררררררר
                                את התרגום לא מצאתי

                                i will never forget
                                the night i saw my father cry´
                                i was frightened and alone
                                and his tears were burning in my eyes
                                deep in my soul´
                                i held him ight
                                and ried to ease the pain

                                faher in heaven
                                it`s no secre at all´
                                when you think of your children
                                how far they are from home´
                                two tender tears fall from your eyes
                                and Your cries´
                                shake the world´
                                i cannot bear to see You this way.

                                פזמון:
                                father don´t cry
                                i love you oo much to see you in pain´
                                only You´who created tears
                                can wipe them away forever.
                                so bring on the day
                                when tere´ll be only joy
                                You and i will smile
                                bring on teh day
                                when tere´ll be no more tears
                                we´ll never cry again.

                                i know it´s tears of love
                                but still it hurts me just the same
                                You have always held my hand
                                now i want to hold Yours too
                                and be there for You
                                don´t You agre´
                                it´s time to send the tears away

                                father in heaven
                                tehre´s no reason at all
                                Your precious children
                                still are so far from home
                                we´ve done all we can
                                now i´s in Your hands
                                let it end, o let it end
                                the whole world is waiting for you

                                תרגום שלי:
                                לעולם לא אשכח
                                את הלילה בו ראיתי את אבי בוכה
                                הייתי מבוהל ובודד,
                                והדמעות שלו שרפו בעיניים שלי
                                עמוק בנשמתי
                                החזקתי בו
                                וניסיתי להקל על הכאב שלו

                                אבא שבשמים
                                זה בכלל לא סוד
                                שכשאתה חושב על הילדים שלך
                                כמה הם רחוקים מהבית
                                2 דמעות רותחות נושרות מעיניך
                                והבכי שלך
                                מרעיד את העולם
                                אני לא מסוגל לראות אותך ככה

                                פזמון:
                                אבא אל תבכה,
                                אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לראות אותך כך
                                רק אתה שבראת את הדמעות
                                יכול למחות אותן לנצח
                                אז תביא את היום
                                שתהיה בו רק שמחה
                                אתה ואני נחייך
                                תביא את היום
                                בו לא יהיו יותר דמעות
                                לעולם לא נבכה שוב

                                אני יודע שאלו דמעות של אהבה
                                אבל זה עדיין מכאיב לי אותו דבר
                                אתה תמיד היית מחזיק בידי
                                עכשיו אני רוצה להחזיק את שלך גם
                                להיות שם בשבילך

                                האם אתה לא מסכים איתי
                                שזה הזמן לשלוח הלאה את הדמעות?

                                אבא שבשבמים,
                                זה בכלל לא סוד
                                הילדים היקרים שלך
                                עדיין מאד רחוקים מהבית
                                כבר עשינו כל מה שיכולנו
                                עכשיו זה בידיים שלך
                                תן לזה להסתיים, הו תן לזה להסתיים
                                העולם כולו מחכה לך

                                פזמון:
                                אבא אל תבכה,
                                אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לראות אותך כך
                                רק אתה שבראת את הדמעות
                                יכול למחות אותן לנצח
                                אז תביא את היום
                                שתהיה בו רק שמחה
                                אתה ואני נחייך
                                תביא את היום
                                בו לא יהיו יותר דמעות
                                לעולם לא נבכה שוב

                                ומחה השם אלוקים דמעה מעל כל פנים....

                                C מנותק
                                C מנותק
                                chayaTM
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #118

                                אשמח לקבל מילים לשיר החדש של תורה בוקס 'אהבת חינם'.
                                תודה!

                                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • נ ניני חדרי

                                  מעוניין במילים לשיר קרוץ מחומר מנדי וויס מבצע את זה במחרוזת האחרונה של מלכות..

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  TODA
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #119

                                  חג שמח.
                                  יש אפשרות לקבל את המילים לשיר כסא המלך של איציק דדיה??

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • T TODA

                                    חג שמח.
                                    יש אפשרות לקבל את המילים לשיר כסא המלך של איציק דדיה??

                                    C מנותק
                                    C מנותק
                                    chayaTM
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #120

                                    @toda
                                    מילים:

                                    נשמה כל כך גבוהה
                                    בת מלך אהובה
                                    איך את מתייסרת כאן
                                    בגוף מאדמה
                                    איך את מתייסרת כאן
                                    רחוק מהשכינה

                                    קומי צאי בת מלך
                                    מתוך ההפיכה
                                    רב לך שבת בעמק
                                    הבכא
                                    צאי מתוך הכפר
                                    עלי אל ראש ההר
                                    שובי שובי למקומך
                                    על יד כיסא המלך
                                    שובי שובי למקומך
                                    על יד כיסא המלך

                                    נשמה כל כך גבוהה
                                    בת מלך אהובה
                                    התנערי התעוררי
                                    שובי ילדתי
                                    התנערי התעוררי
                                    קומי ילדתי

                                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • C chayaTM

                                      @toda
                                      מילים:

                                      נשמה כל כך גבוהה
                                      בת מלך אהובה
                                      איך את מתייסרת כאן
                                      בגוף מאדמה
                                      איך את מתייסרת כאן
                                      רחוק מהשכינה

                                      קומי צאי בת מלך
                                      מתוך ההפיכה
                                      רב לך שבת בעמק
                                      הבכא
                                      צאי מתוך הכפר
                                      עלי אל ראש ההר
                                      שובי שובי למקומך
                                      על יד כיסא המלך
                                      שובי שובי למקומך
                                      על יד כיסא המלך

                                      נשמה כל כך גבוהה
                                      בת מלך אהובה
                                      התנערי התעוררי
                                      שובי ילדתי
                                      התנערי התעוררי
                                      קומי ילדתי

                                      T מנותק
                                      T מנותק
                                      TODA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #121
                                      פוסט זה נמחק!
                                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • T TODA

                                        פוסט זה נמחק!

                                        רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #122

                                        @toda אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        תודה רבה!!!

                                        אין צורך לומר תודה בשביל זה נועד הלייק;)

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רבקהר רבקה

                                          @toda אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          תודה רבה!!!

                                          אין צורך לומר תודה בשביל זה נועד הלייק;)

                                          T מנותק
                                          T מנותק
                                          TODA
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #123

                                          עודמילים לשיר נוסף...בבקשה.
                                          בין קודש לחול

                                          אייצ'יתא יעלהי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול