דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב בנימין לוריא

    שירים לימים נוראים:

    חמול על מעשיך

    חֲמוֹל עַל מַעֲשֶׂיךָ
    וְתִשְׂמַח בְּמַעֲשֶׂיךָ
    וְיֹאמְרוּ לְךָ חוֹסֶיךָ
    בְּצַדֶּקְךָ עֲמוּסֶיךָ

    תֻּקְדַּשׁ אָדוֹן עַל כָּל מַעֲשֶׂיךָ
    כִּי מַקְדִּישֶׁיךָ בִּקְדֻשָּׁתְךָ קִדַּשְׁתָּ
    נָאֶה לְקָדוֹשׁ פְּאֵר מִקְּדוֹשִׁים


    מכניסי רחמים

    מַכְנִיסֵי רַחֲמִים הַכְנִיסוּ רַחֲמֵינוּ
    לִפְנֵי בַּעַל הָרַחֲמִים
    מַשְׁמִיעֵי תְפִלָּה הַשְׁמִיעוּ תְפִלָּתֵנוּ
    לִפְנֵי שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה
    מַשְׁמִיעֵי צְעָקָה הַשְׁמִיעוּ צַעֲקָתֵנוּ
    לִפְנֵי שׁוֹמֵעַ צְעָקָה
    מַכְנִיסֵי דִּמְעָה הַכְנִיסוּ דִמְעוֹתֵינוּ
    לִפְנֵי מֶלֶךְ מִתְרַצֶּה בִּדְמָעוֹת
    הִשְׁתַּדְּלוּ וְהַרְבּוּ תְּחִנָּה וּבַקָּשָׁה
    לִפְנֵי מֶלֶךְ אֵל רָם וְנִשָּׂא


    אוחילה לק-ל

    אוֹחִילָה לָאֵל אֲחַלֶּה פָנָיו אֶשְׁאֲלָה מִמֶּנּוּ מַעֲנֵה לָשׁוֹן
    אֲשֶׁר בִּקְהַל עָם אָשִׁיר עֻזּוֹ אַבִּיעָה רְנָנוֹת בְּעַד מִפְעָלָיו
    לְאָדָם מַעַרְכֵי לֵב וּמֵה' מַעֲנֵה לָשׁוֹן
    אֲדֹנָי שְׂפָתַי תִּפְתָּח וּפִי יַגִּיד תְּהִלָּתֶךָ


    אבינו מלכנו

    אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ חָנֵּנוּ וַעֲנֵנוּ כִּי אֵין בָּנוּ מַעֲשִׂים עֲשֵׂה עִמָּנוּ צְדָקָה וָחֶסֶד וְהוֹשִׁיעֵנוּ


    לך אלי תשוקתי

    לְךָ אֵלִי תְּשׁוּקָתִי, בְּךָ חִשְׁקִי וְאַהֲבָתִי,
    לְךָ לִבִּי וְכִלְיוֹתַי, לְךָ רוּחִי וְנִשְׁמָתִי:

    הֲשִׁיבֵנִי וְאָשׁוּבָה, וְתִרְצֶה אֶת תְּשׁוּבָתִי:

    לְךָ יָדַי לְךָ רַגְלַי, וּמִמָּךְ הִיא תְּכוּנָתִי
    לְךָ עַצְמִי לְךָ דָמִי, וְעוֹרִי עִם גְּוִיָּתִי

    הֲשִׁיבֵנִי וְאָשׁוּבָה, וְתִרְצֶה אֶת תְּשׁוּבָתִי:

    לְךָ אֶזְעַק בְּךָ אֶדְבַּק, עֲדֵי שׁוּבִי לְאַדְמָתִי
    לְךָ אֲנִי בְּעוֹדִי חַי, וְאַף כִּי אַחֲרֵי מוֹתִי


    היום הרת עולם

    הַיּוֹם הֲרַת עוֹלָם
    הַיּוֹם יַעֲמִיד בַּמִּשְׁפָּט כָּל יְצוּרֵי עוֹלָמִים
    אִם כְּבָנִים אִם כַּעֲבָדִים
    אִם כְּבָנִים רַחֲמֵנוּ כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים
    וְאִם כַּעֲבָדִים עֵינֵינוּ לְךָ תְלוּיוֹת עַד שֶׁתְּחָנֵּנוּ
    וְתוֹצִיא כָאוֹר מִשְׁפָּטֵנוּ
    אָיוֹם קָדוֹשׁ

    נוסח ספרד:
    הַיּוֹם הֲרַת עוֹלָם
    הַיּוֹם יַעֲמִיד בְּמִּשְׁפָּט כָּל יְצוּרֵי עוֹלָם
    אִם כְּבָנִים אִם כַּעֲבָדִים
    אִם כְּבָנִים רַחֲמֵנוּ כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים
    אִם כַּעֲבָדִים עֵינֵינוּ לְךָ תְלוּיוֹת
    עַד שֶׁתְּחָנֵּנוּ
    וְתוֹצִיא לָאוֹר מִשְׁפָּטֵנוּ
    קָדוֹשׁ

    ה מנותק
    ה מנותק
    הודיה 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #109
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שיראלש מנותק
      שיראלש מנותק
      שיראל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #110

      יש למישו את המילים לשיר אהבת חינם של יעקב שוואקי, נתנאל ישראל, איציק אורלב, דניאל לוי, סטיב אסטון, גבריאל סבג, דני פלגון??

      תודה רבה

      אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך,
      אבל אתה יכול לשחק איתם חכם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י מנותק
        י מנותק
        יהודית 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #111

        אני צריכה מילים לשיר אני מאמין של אמני ישראל
        תודה

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יהודית 1

          אני צריכה מילים לשיר אני מאמין של אמני ישראל
          תודה

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנימין לוריא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #112

          @יהודית-1
          אני מאמין אמני ישראל.jpg

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בנימין לוריא

            @יהודית-1
            אני מאמין אמני ישראל.jpg

            י מנותק
            י מנותק
            יהודית 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #113

            @בנימין-לוריא תודה רבה
            אשמח לטקסט מוקלד

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יהודית 1

              @בנימין-לוריא תודה רבה
              אשמח לטקסט מוקלד

              מ מנותק
              מ מנותק
              מחשב נייד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #114

              @יהודית-1

              אני מאמין שטוב זה כאן
              מוצא מקום שאין בו זמן
              אני מאמין מכל סופה
              תצא אמת יותר יפה

              אוו בין הדרך למסע
              מישהו קורא לי משהו נרגע
              אות מתנגנת בשירה
              באלי הביתה יש לי ברירה

              בדממה הוא קורא לי
              זורק בי עוד טיפת אמונה
              הוא קורא לי
              מה זה גוף ללא נשמה

              אני מאמין לכל מילה
              אני בוחר מהתחלה
              אני מאמין בכל דמעה
              אתה נמצא בכל פינה

              "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • סודי ביותרס מנותק
                סודי ביותרס מנותק
                סודי ביותר
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #115

                יש למישהו מילים לשיר אבא אל תבכה של פריד?
                אם אפשר גם את התרגום

                "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • סודי ביותרס סודי ביותר

                  יש למישהו מילים לשיר אבא אל תבכה של פריד?
                  אם אפשר גם את התרגום

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מחשב נייד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #116

                  @סודי-ביותרררררררר
                  את התרגום לא מצאתי

                  i will never forget
                  the night i saw my father cry´
                  i was frightened and alone
                  and his tears were burning in my eyes
                  deep in my soul´
                  i held him ight
                  and ried to ease the pain

                  faher in heaven
                  it`s no secre at all´
                  when you think of your children
                  how far they are from home´
                  two tender tears fall from your eyes
                  and Your cries´
                  shake the world´
                  i cannot bear to see You this way.

                  פזמון:
                  father don´t cry
                  i love you oo much to see you in pain´
                  only You´who created tears
                  can wipe them away forever.
                  so bring on the day
                  when tere´ll be only joy
                  You and i will smile
                  bring on teh day
                  when tere´ll be no more tears
                  we´ll never cry again.

                  i know it´s tears of love
                  but still it hurts me just the same
                  You have always held my hand
                  now i want to hold Yours too
                  and be there for You
                  don´t You agre´
                  it´s time to send the tears away

                  father in heaven
                  tehre´s no reason at all
                  Your precious children
                  still are so far from home
                  we´ve done all we can
                  now i´s in Your hands
                  let it end, o let it end
                  the whole world is waiting for you

                  "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                  Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מחשב נייד

                    @סודי-ביותרררררררר
                    את התרגום לא מצאתי

                    i will never forget
                    the night i saw my father cry´
                    i was frightened and alone
                    and his tears were burning in my eyes
                    deep in my soul´
                    i held him ight
                    and ried to ease the pain

                    faher in heaven
                    it`s no secre at all´
                    when you think of your children
                    how far they are from home´
                    two tender tears fall from your eyes
                    and Your cries´
                    shake the world´
                    i cannot bear to see You this way.

                    פזמון:
                    father don´t cry
                    i love you oo much to see you in pain´
                    only You´who created tears
                    can wipe them away forever.
                    so bring on the day
                    when tere´ll be only joy
                    You and i will smile
                    bring on teh day
                    when tere´ll be no more tears
                    we´ll never cry again.

                    i know it´s tears of love
                    but still it hurts me just the same
                    You have always held my hand
                    now i want to hold Yours too
                    and be there for You
                    don´t You agre´
                    it´s time to send the tears away

                    father in heaven
                    tehre´s no reason at all
                    Your precious children
                    still are so far from home
                    we´ve done all we can
                    now i´s in Your hands
                    let it end, o let it end
                    the whole world is waiting for you

                    Proud jewP מנותק
                    Proud jewP מנותק
                    Proud jew
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #117

                    @מחשב-נייד אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    @סודי-ביותרררררררר
                    את התרגום לא מצאתי

                    i will never forget
                    the night i saw my father cry´
                    i was frightened and alone
                    and his tears were burning in my eyes
                    deep in my soul´
                    i held him ight
                    and ried to ease the pain

                    faher in heaven
                    it`s no secre at all´
                    when you think of your children
                    how far they are from home´
                    two tender tears fall from your eyes
                    and Your cries´
                    shake the world´
                    i cannot bear to see You this way.

                    פזמון:
                    father don´t cry
                    i love you oo much to see you in pain´
                    only You´who created tears
                    can wipe them away forever.
                    so bring on the day
                    when tere´ll be only joy
                    You and i will smile
                    bring on teh day
                    when tere´ll be no more tears
                    we´ll never cry again.

                    i know it´s tears of love
                    but still it hurts me just the same
                    You have always held my hand
                    now i want to hold Yours too
                    and be there for You
                    don´t You agre´
                    it´s time to send the tears away

                    father in heaven
                    tehre´s no reason at all
                    Your precious children
                    still are so far from home
                    we´ve done all we can
                    now i´s in Your hands
                    let it end, o let it end
                    the whole world is waiting for you

                    תרגום שלי:
                    לעולם לא אשכח
                    את הלילה בו ראיתי את אבי בוכה
                    הייתי מבוהל ובודד,
                    והדמעות שלו שרפו בעיניים שלי
                    עמוק בנשמתי
                    החזקתי בו
                    וניסיתי להקל על הכאב שלו

                    אבא שבשמים
                    זה בכלל לא סוד
                    שכשאתה חושב על הילדים שלך
                    כמה הם רחוקים מהבית
                    2 דמעות רותחות נושרות מעיניך
                    והבכי שלך
                    מרעיד את העולם
                    אני לא מסוגל לראות אותך ככה

                    פזמון:
                    אבא אל תבכה,
                    אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לראות אותך כך
                    רק אתה שבראת את הדמעות
                    יכול למחות אותן לנצח
                    אז תביא את היום
                    שתהיה בו רק שמחה
                    אתה ואני נחייך
                    תביא את היום
                    בו לא יהיו יותר דמעות
                    לעולם לא נבכה שוב

                    אני יודע שאלו דמעות של אהבה
                    אבל זה עדיין מכאיב לי אותו דבר
                    אתה תמיד היית מחזיק בידי
                    עכשיו אני רוצה להחזיק את שלך גם
                    להיות שם בשבילך

                    האם אתה לא מסכים איתי
                    שזה הזמן לשלוח הלאה את הדמעות?

                    אבא שבשבמים,
                    זה בכלל לא סוד
                    הילדים היקרים שלך
                    עדיין מאד רחוקים מהבית
                    כבר עשינו כל מה שיכולנו
                    עכשיו זה בידיים שלך
                    תן לזה להסתיים, הו תן לזה להסתיים
                    העולם כולו מחכה לך

                    פזמון:
                    אבא אל תבכה,
                    אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לראות אותך כך
                    רק אתה שבראת את הדמעות
                    יכול למחות אותן לנצח
                    אז תביא את היום
                    שתהיה בו רק שמחה
                    אתה ואני נחייך
                    תביא את היום
                    בו לא יהיו יותר דמעות
                    לעולם לא נבכה שוב

                    ומחה השם אלוקים דמעה מעל כל פנים....

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • Proud jewP Proud jew

                      @מחשב-נייד אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      @סודי-ביותרררררררר
                      את התרגום לא מצאתי

                      i will never forget
                      the night i saw my father cry´
                      i was frightened and alone
                      and his tears were burning in my eyes
                      deep in my soul´
                      i held him ight
                      and ried to ease the pain

                      faher in heaven
                      it`s no secre at all´
                      when you think of your children
                      how far they are from home´
                      two tender tears fall from your eyes
                      and Your cries´
                      shake the world´
                      i cannot bear to see You this way.

                      פזמון:
                      father don´t cry
                      i love you oo much to see you in pain´
                      only You´who created tears
                      can wipe them away forever.
                      so bring on the day
                      when tere´ll be only joy
                      You and i will smile
                      bring on teh day
                      when tere´ll be no more tears
                      we´ll never cry again.

                      i know it´s tears of love
                      but still it hurts me just the same
                      You have always held my hand
                      now i want to hold Yours too
                      and be there for You
                      don´t You agre´
                      it´s time to send the tears away

                      father in heaven
                      tehre´s no reason at all
                      Your precious children
                      still are so far from home
                      we´ve done all we can
                      now i´s in Your hands
                      let it end, o let it end
                      the whole world is waiting for you

                      תרגום שלי:
                      לעולם לא אשכח
                      את הלילה בו ראיתי את אבי בוכה
                      הייתי מבוהל ובודד,
                      והדמעות שלו שרפו בעיניים שלי
                      עמוק בנשמתי
                      החזקתי בו
                      וניסיתי להקל על הכאב שלו

                      אבא שבשמים
                      זה בכלל לא סוד
                      שכשאתה חושב על הילדים שלך
                      כמה הם רחוקים מהבית
                      2 דמעות רותחות נושרות מעיניך
                      והבכי שלך
                      מרעיד את העולם
                      אני לא מסוגל לראות אותך ככה

                      פזמון:
                      אבא אל תבכה,
                      אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לראות אותך כך
                      רק אתה שבראת את הדמעות
                      יכול למחות אותן לנצח
                      אז תביא את היום
                      שתהיה בו רק שמחה
                      אתה ואני נחייך
                      תביא את היום
                      בו לא יהיו יותר דמעות
                      לעולם לא נבכה שוב

                      אני יודע שאלו דמעות של אהבה
                      אבל זה עדיין מכאיב לי אותו דבר
                      אתה תמיד היית מחזיק בידי
                      עכשיו אני רוצה להחזיק את שלך גם
                      להיות שם בשבילך

                      האם אתה לא מסכים איתי
                      שזה הזמן לשלוח הלאה את הדמעות?

                      אבא שבשבמים,
                      זה בכלל לא סוד
                      הילדים היקרים שלך
                      עדיין מאד רחוקים מהבית
                      כבר עשינו כל מה שיכולנו
                      עכשיו זה בידיים שלך
                      תן לזה להסתיים, הו תן לזה להסתיים
                      העולם כולו מחכה לך

                      פזמון:
                      אבא אל תבכה,
                      אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לראות אותך כך
                      רק אתה שבראת את הדמעות
                      יכול למחות אותן לנצח
                      אז תביא את היום
                      שתהיה בו רק שמחה
                      אתה ואני נחייך
                      תביא את היום
                      בו לא יהיו יותר דמעות
                      לעולם לא נבכה שוב

                      ומחה השם אלוקים דמעה מעל כל פנים....

                      C מנותק
                      C מנותק
                      chayaTM
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #118

                      אשמח לקבל מילים לשיר החדש של תורה בוקס 'אהבת חינם'.
                      תודה!

                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • נ ניני חדרי

                        מעוניין במילים לשיר קרוץ מחומר מנדי וויס מבצע את זה במחרוזת האחרונה של מלכות..

                        T מנותק
                        T מנותק
                        TODA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #119

                        חג שמח.
                        יש אפשרות לקבל את המילים לשיר כסא המלך של איציק דדיה??

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • T TODA

                          חג שמח.
                          יש אפשרות לקבל את המילים לשיר כסא המלך של איציק דדיה??

                          C מנותק
                          C מנותק
                          chayaTM
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #120

                          @toda
                          מילים:

                          נשמה כל כך גבוהה
                          בת מלך אהובה
                          איך את מתייסרת כאן
                          בגוף מאדמה
                          איך את מתייסרת כאן
                          רחוק מהשכינה

                          קומי צאי בת מלך
                          מתוך ההפיכה
                          רב לך שבת בעמק
                          הבכא
                          צאי מתוך הכפר
                          עלי אל ראש ההר
                          שובי שובי למקומך
                          על יד כיסא המלך
                          שובי שובי למקומך
                          על יד כיסא המלך

                          נשמה כל כך גבוהה
                          בת מלך אהובה
                          התנערי התעוררי
                          שובי ילדתי
                          התנערי התעוררי
                          קומי ילדתי

                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • C chayaTM

                            @toda
                            מילים:

                            נשמה כל כך גבוהה
                            בת מלך אהובה
                            איך את מתייסרת כאן
                            בגוף מאדמה
                            איך את מתייסרת כאן
                            רחוק מהשכינה

                            קומי צאי בת מלך
                            מתוך ההפיכה
                            רב לך שבת בעמק
                            הבכא
                            צאי מתוך הכפר
                            עלי אל ראש ההר
                            שובי שובי למקומך
                            על יד כיסא המלך
                            שובי שובי למקומך
                            על יד כיסא המלך

                            נשמה כל כך גבוהה
                            בת מלך אהובה
                            התנערי התעוררי
                            שובי ילדתי
                            התנערי התעוררי
                            קומי ילדתי

                            T מנותק
                            T מנותק
                            TODA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #121
                            פוסט זה נמחק!
                            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T TODA

                              פוסט זה נמחק!

                              רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #122

                              @toda אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              תודה רבה!!!

                              אין צורך לומר תודה בשביל זה נועד הלייק;)

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              T תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רבקהר רבקה

                                @toda אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                תודה רבה!!!

                                אין צורך לומר תודה בשביל זה נועד הלייק;)

                                T מנותק
                                T מנותק
                                TODA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #123

                                עודמילים לשיר נוסף...בבקשה.
                                בין קודש לחול

                                אייצ'יתא יעלהי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • T TODA

                                  עודמילים לשיר נוסף...בבקשה.
                                  בין קודש לחול

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #124

                                  @toda
                                  הנה-

                                  מילים - שחר הדר
                                  לחן - אמיר דדון
                                  עיבוד והפקה מוסיקלית- גלעד שמואלי, אמיר דדון

                                  צילום ובימוי - רועי ברקוביץ

                                  בין קודש לחול אני חי
                                  עם האמת שמשתוללת בי
                                  עם אלף הרגלים
                                  עם כל צלקת שעל פניי
                                  אני יוצא שוב לפזר את המילים
                                  בין המציאות לשיגעון הכול חוזר אליי
                                  שם במקום ממנו באתי אין שלום
                                  והמסע הזה כבד וקצת גדול עליי
                                  אני צריך לגדול מזה ודי
                                  לגדול מזה ודי

                                  בין קודש לחול אני חי
                                  בין האמת שמשתוללת בי
                                  עם אלף הרגלים
                                  עם כל הפחד שעל כתפיי
                                  אני יוצא שוב לפזר את המילים
                                  בין המציאות לשיגעון הכול חוזר אליי
                                  שם במקום ממנו באתי אין שלום
                                  והמסע הזה כבד וקצת גדול עליי
                                  אני צריך לגדול מזה ודי לגדול מזה ודי

                                  שמור נא עליי
                                  רק שלא ייכשלו רגליי

                                  בין המציאות לשיגעון הכול חוזר אליי
                                  גם במקום ממנו באתי אין שלום
                                  והמסע הזה כבד וקצת גדול עליי
                                  אני צריך לגדול מזה ודי
                                  לגדול מזה ודי

                                  בין קודש לחול אני חי

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T TODA

                                    עודמילים לשיר נוסף...בבקשה.
                                    בין קודש לחול

                                    יעלהי מנותק
                                    יעלהי מנותק
                                    יעלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #125

                                    @toda את יכולה בחיפוש פשוט בגוגל למצוא את השירים דרך יוטיוב ומתחת לשיר יש את המילים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • KTIFAK מנותק
                                      KTIFAK מנותק
                                      KTIFA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #126
                                      פוסט זה נמחק!
                                      אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • KTIFAK KTIFA

                                        פוסט זה נמחק!

                                        אלי מהאולפןא מנותק
                                        אלי מהאולפןא מנותק
                                        אלי מהאולפן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #127

                                        @ktifa אין לו כזה שיר
                                        אולי אתה מתכוון לHOME

                                        "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                                        יעלהי אייצ'יתא KTIFAK 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                                          @ktifa אין לו כזה שיר
                                          אולי אתה מתכוון לHOME

                                          יעלהי מנותק
                                          יעלהי מנותק
                                          יעלה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #128
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול