דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ג'אם סשן

ג'אם סשן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
200 פוסטים 34 כותבים 14.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

    @טיטו מתי יהיה המפגש?? יקבלו תשובות במייל?

    טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
    #114

    @חכם_בלילה כרגע אין בסיסט ויש רק גיטרה אחת, מתופף ועוד כמה קלידנים שמילאה יהיה רק אחד או שתיים במקסימום, אם יש פה כלי נשיפה או מיתר אחרים נשמח שישלחו למייל music.drive365@gmail.com
    @BINYAMIN-OFFICIAL זה כרגע רק לנגנים, ברגע שזה ילך אולי נעשה כמה יותר גדולים עם כל סוגי המוזיקאים.
    לגבי ז'אנר, זה תלוי איזה נגנים יהיו, אם יבואו לי עם עוד וקאנון ועוד כלים מזרחיים זה יהיה מזרחי ואם ירצו חסידי אז חסידי, ואם יהיו גם וגם אז נעשה גם וגם השתיים נפרדים...

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    חכם_בלילהח יוסף דוד ותזמורתוי 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • טיטוט טיטו

      @חכם_בלילה כרגע אין בסיסט ויש רק גיטרה אחת, מתופף ועוד כמה קלידנים שמילאה יהיה רק אחד או שתיים במקסימום, אם יש פה כלי נשיפה או מיתר אחרים נשמח שישלחו למייל music.drive365@gmail.com
      @BINYAMIN-OFFICIAL זה כרגע רק לנגנים, ברגע שזה ילך אולי נעשה כמה יותר גדולים עם כל סוגי המוזיקאים.
      לגבי ז'אנר, זה תלוי איזה נגנים יהיו, אם יבואו לי עם עוד וקאנון ועוד כלים מזרחיים זה יהיה מזרחי ואם ירצו חסידי אז חסידי, ואם יהיו גם וגם אז נעשה גם וגם השתיים נפרדים...

      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #115

      @טיטו האמת היא שעדיף מוסיקה אונברסלית (יענו ישראלית...)

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ר מנותק
        ר מנותק
        רוחלה כהן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #116

        מה זה ג'אם סשן?

        שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
        (יובל סטופל)❣️

        B תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ר רוחלה כהן

          מה זה ג'אם סשן?

          B מנותק
          B מנותק
          BINYAMIN OFFICIAL
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
          #117

          @רוחלה-כהן תקראי למעלה בפוסט הראשון @טיטו הסביר מצוין !

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y מנותק
            Y מנותק
            YAFIT
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי YAFIT
            #118

            @טיטו
            יש מצב לעשות כזה דבר גם לבנות???

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • טיטוט טיטו

              אומנם הנושא היה נעול תקופה ארוכה עקב כך שאחר התייעצות עם הרב שלי החלטתי שלא לעשות ג'אם סשן כהופעה עקב בעיות צניעות שיכולות להיווצר ולא לקחתי בחשבון.
              עברה שנה ושמתי לב שפרוייקטים שמצריכים כמה אנשים כל פעם נתקעים ולוקח הרבה זמן עם התקדמות ממש אישית.

              לכן, החלטתי לעשות ג'אם סשן!!!
              אבללל, יש כמה דברים לפני שאתם מתלהבים.

              • זה יהיה רק לגברים עקב צניעות.
              • זה יהיה אך ורק לנגנים ללא השתתפות קהל.
              • ההרשמה להשתתפות דרך מייל שאני אתן.
              • זה יהיה כהתחלה כולל בתוכו עד 7 נגנים שבתוכם נמצא מתופף אחד ונגן בס אחד מה שאומר שאם אתם לא זה ולא זה עדיף לכם למהר.

              נ.ב. אם למישהו יש אפשרות להביא הגברה או משהו כזה זה ממש יעזור. ללא זה לא נוכל לעשות כלום... (כמובן שגם מי שההגברה שלו יוכל להנות מהג'אם).

              מי שלא יודע מה זה ג'אם סשן, אז נחסוך לכם את הגלילה עד למעלה ונפרט בקצרה.
              בג'אם סשן נפגשים נגנים ויוצרים ומנגנים יחד ללא הכנה מראש אלא כמפגש אימונים וחזרות. בתוך הזמן הזה יוצרים יחד קאברים, שירים מקוריים, אתניקות וניגונים כאשר כל אחד מבטא את הכלי שלו בקטעי סולו מידי פעם.
              יש פעמים שבג'אמים יוצרים שירים מקוריים מכתיבה ועד נגינה סופית ופשוט מוציאים את זה כקליפ עם השיר בסרטה איכותית מהג'אם סשן.

              נכון לפעם הראשונה אני עושה את זה קטן וממש מצומצם כדי לראות שזה יצליח בכלל, אני לא רוצה לקפוץ גבוהה מידי ולגלות שאין מה לעשות עם זה.

              תשלחו לי למייל music.drive365@gmail.com מי שרוצה להשתתף באיזה כלי הוא מנגן, איזה רמה, איזור מגורים ועד כמה יש ניידות, גיל, סגנון מוזיקה עיקרי.

              אני כבר עכשיו אומר, סליחה מראש למי שאני לא אוכל לשתף בפעם הראשונה, תשתדלו להזדרז כי אם יהיו 7 אני אעשה את הראשון, לחילופין אם אני אראה שיש פניות של יותר מ10 אני אנסה לארגן 2 ג'אמים בנפרד אבל זה אומר שצריך הגברה פעמיים...

              @משתמש-ותיק @משתמש-מקצועי ...

              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילה
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #119

              @טיטו אמר בג'אם סשן:

              זה יהיה רק לגברים עקב צניעות.

              @YAFIT ציטוט מהפוסט של טיטו 👆

              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

              B תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                @טיטו אמר בג'אם סשן:

                זה יהיה רק לגברים עקב צניעות.

                @YAFIT ציטוט מהפוסט של טיטו 👆

                B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #120

                @חכם_בלילה נראה לי שהיא שואלת אם אפשר לעשות ישיבה כזאת רק לבנות ללא בנים
                וזה די בסדר עם הצניעות לא....

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B BINYAMIN OFFICIAL

                  @חכם_בלילה נראה לי שהיא שואלת אם אפשר לעשות ישיבה כזאת רק לבנות ללא בנים
                  וזה די בסדר עם הצניעות לא....

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YAFIT
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #121

                  @BINYAMIN-OFFICIAL בדיוק!!
                  @טיטו יש מצב?(פליז🙏אני כל כך אוהבת🎶(מוזיקה)

                  טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Y YAFIT

                    @BINYAMIN-OFFICIAL בדיוק!!
                    @טיטו יש מצב?(פליז🙏אני כל כך אוהבת🎶(מוזיקה)

                    טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #122

                    @YAFIT הייתי עושה הבעיה היא שאני לא אוכל לנהל את זה עקב כך שזה בנות, אם תרצו אני אוכללבדוק אם יש מישהי מהפיקוח שרוצה לעשות את זה ומבינה במוזיקה מספיק בשביל זה (לא צריך הרבה)...

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • טיטוט טיטו

                      @YAFIT הייתי עושה הבעיה היא שאני לא אוכל לנהל את זה עקב כך שזה בנות, אם תרצו אני אוכללבדוק אם יש מישהי מהפיקוח שרוצה לעשות את זה ומבינה במוזיקה מספיק בשביל זה (לא צריך הרבה)...

                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #123

                      @טיטו
                      וואי ממש נשמח אם יהיה גאם סשן גם רק לבנות....

                      אני רק מקווה שזה בסדר ולא יהיה פה דברים לא מתאימים... פשוט היום כבר התחלת לפחד ממה שקרה...

                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                        @טיטו
                        וואי ממש נשמח אם יהיה גאם סשן גם רק לבנות....

                        אני רק מקווה שזה בסדר ולא יהיה פה דברים לא מתאימים... פשוט היום כבר התחלת לפחד ממה שקרה...

                        טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #124

                        @אפרת-גלבוע נכון לעכשיו אני לא יכול להבטיח כלום כי זה תלוי בבנות שבצוות פיקוח, כיון שאני בן אני לא מוכן לקחת על עצמי דבר כזה כי זה יכול להיות בעיות של צניעות. מעבר לזה שיש צורך להתנהל מול נשים בפרטי שזה ממש לא משהו שאני מוכן לעשות...

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #125

                          מעוניינים לעשות את זה? מי שרוצה שישלח מייל למייל הבא: music.drive365@gmail.com כרגע חבר לי בסיסט ומתופף, מעבר לזה כל כלי יתקבל בשמחה, כמובן שאת המיקום והתאריך נקבע ברגע שיהיה לנו מספיק כלים

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • טיטוט טיטו

                            @חכם_בלילה כרגע אין בסיסט ויש רק גיטרה אחת, מתופף ועוד כמה קלידנים שמילאה יהיה רק אחד או שתיים במקסימום, אם יש פה כלי נשיפה או מיתר אחרים נשמח שישלחו למייל music.drive365@gmail.com
                            @BINYAMIN-OFFICIAL זה כרגע רק לנגנים, ברגע שזה ילך אולי נעשה כמה יותר גדולים עם כל סוגי המוזיקאים.
                            לגבי ז'אנר, זה תלוי איזה נגנים יהיו, אם יבואו לי עם עוד וקאנון ועוד כלים מזרחיים זה יהיה מזרחי ואם ירצו חסידי אז חסידי, ואם יהיו גם וגם אז נעשה גם וגם השתיים נפרדים...

                            יוסף דוד ותזמורתוי מנותק
                            יוסף דוד ותזמורתוי מנותק
                            יוסף דוד ותזמורתו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #126

                            @טיטו אתה יכול לקחת קלידן רק בתור בסיסת אם חסר לך בס

                            טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

                              @טיטו אתה יכול לקחת קלידן רק בתור בסיסת אם חסר לך בס

                              טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #127

                              @יוסף-דוד-ותזמורתו כן אני יודע אבל מעדיף קלידן אחד והשאר כלים חיים ולא מתוכנתים, זה מרגיש הרבה יותר חי וגם זה יותר כיף שכל אחד בכלי שלו וככה לא תופסים את המקום אחד של השני.

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • טיטוט טיטו

                                מעוניינים לעשות את זה? מי שרוצה שישלח מייל למייל הבא: music.drive365@gmail.com כרגע חבר לי בסיסט ומתופף, מעבר לזה כל כלי יתקבל בשמחה, כמובן שאת המיקום והתאריך נקבע ברגע שיהיה לנו מספיק כלים

                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבוע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #128

                                @טיטו
                                מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!!

                                טיטוט הדס.טה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                  @טיטו
                                  מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!!

                                  טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #129

                                  @אפרת-גלבוע אני מוכן לעזור לכן באירגון, אבל תצטרכו איך שהוא להעביר לי כסף בשביל שאשלם לחדר חזרות בשביל זה או לחילופין שאחת מכן תסכים לעשות בבית שלה.
                                  תשלחו למייל שכתבתי למעלה כל אחת על מה היא מנגנת, באיזה רמה, סגנון מוזיקה, האם היא ניידת והאם יש לה איך להביא איתה את הכלי נגינה.
                                  במקרה שתעשו בבית אני אצטרך להשיג איכשהו הגברה ואני מאמין שזה יעלה כסף שכבר עדיף לשלם לחדר חזרות.
                                  מדובר במשהו כמו 80-120₪ לשעה אז אם זה 8 בנות זה מתחלק ביניכם ככה שזה משהו כמו 30₪ לאחת.

                                  מקווה שאני אצליח כי זה משהו שאני רק יכול להוות שלט רחוק לזה.

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  אפרת גלבועא הדס.טה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                    @טיטו
                                    מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!!

                                    הדס.טה מנותק
                                    הדס.טה מנותק
                                    הדס.ט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #130

                                    @אפרת-גלבוע
                                    אשמח שתעדכני אם יהיה משהו לבנות
                                    אני שרה והולכת ללמוד עכשיו נגינה מקצועית על גיטרה
                                    (אני מנגנת ברמה בינונית)

                                    אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טיטוט טיטו

                                      @אפרת-גלבוע אני מוכן לעזור לכן באירגון, אבל תצטרכו איך שהוא להעביר לי כסף בשביל שאשלם לחדר חזרות בשביל זה או לחילופין שאחת מכן תסכים לעשות בבית שלה.
                                      תשלחו למייל שכתבתי למעלה כל אחת על מה היא מנגנת, באיזה רמה, סגנון מוזיקה, האם היא ניידת והאם יש לה איך להביא איתה את הכלי נגינה.
                                      במקרה שתעשו בבית אני אצטרך להשיג איכשהו הגברה ואני מאמין שזה יעלה כסף שכבר עדיף לשלם לחדר חזרות.
                                      מדובר במשהו כמו 80-120₪ לשעה אז אם זה 8 בנות זה מתחלק ביניכם ככה שזה משהו כמו 30₪ לאחת.

                                      מקווה שאני אצליח כי זה משהו שאני רק יכול להוות שלט רחוק לזה.

                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #131
                                      פוסט זה נמחק!
                                      הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                        פוסט זה נמחק!

                                        הדס.טה מנותק
                                        הדס.טה מנותק
                                        הדס.ט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #132

                                        @אפרת-גלבוע
                                        איזה רמה זה
                                        אני רק בת 15
                                        זה מתאים?

                                        אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                        אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הדס.טה הדס.ט

                                          @אפרת-גלבוע
                                          איזה רמה זה
                                          אני רק בת 15
                                          זה מתאים?

                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבוע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #133
                                          פוסט זה נמחק!
                                          הדס.טה הדריה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול