ג'אם סשן
-
@חכם_בלילה נראה לי שהיא שואלת אם אפשר לעשות ישיבה כזאת רק לבנות ללא בנים
וזה די בסדר עם הצניעות לא.... -
@חכם_בלילה נראה לי שהיא שואלת אם אפשר לעשות ישיבה כזאת רק לבנות ללא בנים
וזה די בסדר עם הצניעות לא.... -
@BINYAMIN-OFFICIAL בדיוק!!
@טיטו יש מצב?(פליז
אני כל כך אוהבת
(מוזיקה) -
@YAFIT הייתי עושה הבעיה היא שאני לא אוכל לנהל את זה עקב כך שזה בנות, אם תרצו אני אוכללבדוק אם יש מישהי מהפיקוח שרוצה לעשות את זה ומבינה במוזיקה מספיק בשביל זה (לא צריך הרבה)...
@טיטו
וואי ממש נשמח אם יהיה גאם סשן גם רק לבנות....אני רק מקווה שזה בסדר ולא יהיה פה דברים לא מתאימים... פשוט היום כבר התחלת לפחד ממה שקרה...
-
@טיטו
וואי ממש נשמח אם יהיה גאם סשן גם רק לבנות....אני רק מקווה שזה בסדר ולא יהיה פה דברים לא מתאימים... פשוט היום כבר התחלת לפחד ממה שקרה...
@אפרת-גלבוע נכון לעכשיו אני לא יכול להבטיח כלום כי זה תלוי בבנות שבצוות פיקוח, כיון שאני בן אני לא מוכן לקחת על עצמי דבר כזה כי זה יכול להיות בעיות של צניעות. מעבר לזה שיש צורך להתנהל מול נשים בפרטי שזה ממש לא משהו שאני מוכן לעשות...
-
מעוניינים לעשות את זה? מי שרוצה שישלח מייל למייל הבא: music.drive365@gmail.com כרגע חבר לי בסיסט ומתופף, מעבר לזה כל כלי יתקבל בשמחה, כמובן שאת המיקום והתאריך נקבע ברגע שיהיה לנו מספיק כלים
-
@חכם_בלילה כרגע אין בסיסט ויש רק גיטרה אחת, מתופף ועוד כמה קלידנים שמילאה יהיה רק אחד או שתיים במקסימום, אם יש פה כלי נשיפה או מיתר אחרים נשמח שישלחו למייל music.drive365@gmail.com
@BINYAMIN-OFFICIAL זה כרגע רק לנגנים, ברגע שזה ילך אולי נעשה כמה יותר גדולים עם כל סוגי המוזיקאים.
לגבי ז'אנר, זה תלוי איזה נגנים יהיו, אם יבואו לי עם עוד וקאנון ועוד כלים מזרחיים זה יהיה מזרחי ואם ירצו חסידי אז חסידי, ואם יהיו גם וגם אז נעשה גם וגם השתיים נפרדים...@טיטו אתה יכול לקחת קלידן רק בתור בסיסת אם חסר לך בס
-
@טיטו אתה יכול לקחת קלידן רק בתור בסיסת אם חסר לך בס
@יוסף-דוד-ותזמורתו כן אני יודע אבל מעדיף קלידן אחד והשאר כלים חיים ולא מתוכנתים, זה מרגיש הרבה יותר חי וגם זה יותר כיף שכל אחד בכלי שלו וככה לא תופסים את המקום אחד של השני.
-
מעוניינים לעשות את זה? מי שרוצה שישלח מייל למייל הבא: music.drive365@gmail.com כרגע חבר לי בסיסט ומתופף, מעבר לזה כל כלי יתקבל בשמחה, כמובן שאת המיקום והתאריך נקבע ברגע שיהיה לנו מספיק כלים
@טיטו
מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!! -
@טיטו
מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!!@אפרת-גלבוע אני מוכן לעזור לכן באירגון, אבל תצטרכו איך שהוא להעביר לי כסף בשביל שאשלם לחדר חזרות בשביל זה או לחילופין שאחת מכן תסכים לעשות בבית שלה.
תשלחו למייל שכתבתי למעלה כל אחת על מה היא מנגנת, באיזה רמה, סגנון מוזיקה, האם היא ניידת והאם יש לה איך להביא איתה את הכלי נגינה.
במקרה שתעשו בבית אני אצטרך להשיג איכשהו הגברה ואני מאמין שזה יעלה כסף שכבר עדיף לשלם לחדר חזרות.
מדובר במשהו כמו 80-120₪ לשעה אז אם זה 8 בנות זה מתחלק ביניכם ככה שזה משהו כמו 30₪ לאחת.מקווה שאני אצליח כי זה משהו שאני רק יכול להוות שלט רחוק לזה.
-
@טיטו
מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!!@אפרת-גלבוע
אשמח שתעדכני אם יהיה משהו לבנות
אני שרה והולכת ללמוד עכשיו נגינה מקצועית על גיטרה
(אני מנגנת ברמה בינונית) -
@אפרת-גלבוע אני מוכן לעזור לכן באירגון, אבל תצטרכו איך שהוא להעביר לי כסף בשביל שאשלם לחדר חזרות בשביל זה או לחילופין שאחת מכן תסכים לעשות בבית שלה.
תשלחו למייל שכתבתי למעלה כל אחת על מה היא מנגנת, באיזה רמה, סגנון מוזיקה, האם היא ניידת והאם יש לה איך להביא איתה את הכלי נגינה.
במקרה שתעשו בבית אני אצטרך להשיג איכשהו הגברה ואני מאמין שזה יעלה כסף שכבר עדיף לשלם לחדר חזרות.
מדובר במשהו כמו 80-120₪ לשעה אז אם זה 8 בנות זה מתחלק ביניכם ככה שזה משהו כמו 30₪ לאחת.מקווה שאני אצליח כי זה משהו שאני רק יכול להוות שלט רחוק לזה.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
איזה רמה זה
אני רק בת 15
זה מתאים? -
@אפרת-גלבוע
איזה רמה זה
אני רק בת 15
זה מתאים?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
גיטרה
ואני די שולטת בה
כמו שאמרת בלי להתקע וכו
אני מתחילה ללמוד מקצועי בקרוב
כמו כן אני גם שרה -
@אפרת-גלבוע
גיטרה
ואני די שולטת בה
כמו שאמרת בלי להתקע וכו
אני מתחילה ללמוד מקצועי בקרוב
כמו כן אני גם שרהפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
אגב שכחתי לומרה אני לא יודעת לנגן משמיעה ככה שזה קצת הרבה תוקע
אם זה נראה לך רלונטי אשמח אם תאמרי לי
-
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע אני בעיקרון יותר שרה מאשר מנגנת....
זה רלונטי?ובנות אתן יודעות איזה עיר זה יהיה??- ומקווה שזה היה בחופש, הסמינרים חוזרים ניראה לי ב- י"ב אלול- אני מעדיפה בכל זאת בחופש...
@אילה-הזמרת - מה אומרת? -
@אפרת-גלבוע
אגב שכחתי לומרה אני לא יודעת לנגן משמיעה ככה שזה קצת הרבה תוקע
אם זה נראה לך רלונטי אשמח אם תאמרי לי
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
אוקיי אני אשלח לו עכשיו מייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
