דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 784.5k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @חכם_בלילה אין

    א מנותק
    א מנותק
    אבישי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3649

    @יוסף-דוד-ותזמורתו אתה יודע למה?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

      @איציק-דדיה דודו בן ארזה שופט
      מתמודדים,מאור חיים ויוסף דוד,יוחנן בלייך וחיים פלם

      הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3650

      @יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      @איציק-דדיה דודו בן ארזה שופט
      מתמודדים,מאור חיים ויוסף דוד,יוחנן בלייך וחיים פלם

      יש תוכנית בסוף?

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הדריה הדרי

        @יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @איציק-דדיה דודו בן ארזה שופט
        מתמודדים,מאור חיים ויוסף דוד,יוחנן בלייך וחיים פלם

        יש תוכנית בסוף?

        הדס.טה מנותק
        הדס.טה מנותק
        הדס.ט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3651

        @הדרי
        yossefi לפני שעתיים
        צר לי לבאס אותכם אבל השבוע אין המאסטרו כי יש את ההשקה של האלבום של חיים ישראל..... באסהההה

        הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • הדס.טה הדס.ט

          @הדרי
          yossefi לפני שעתיים
          צר לי לבאס אותכם אבל השבוע אין המאסטרו כי יש את ההשקה של האלבום של חיים ישראל..... באסהההה

          הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
          #3652

          @הדס-ט אז דוחים את זה לאחרי שלושת השבועות??

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הדריה הדרי

            @הדס-ט אז דוחים את זה לאחרי שלושת השבועות??

            הדס.טה מנותק
            הדס.טה מנותק
            הדס.ט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3653

            @הדרי
            מסתבר 🤷‍♀️🤷‍♀️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • איציק דדיהא איציק דדיה

              @שמשון-3 אני לא מאמין להגיד בפורום כזה מול אנשים שהביצועים שלהם גרועים אפילו לא שמתי לב מילא היה אומר לא מוצלחים זה נשמע יותר טוב וואלה לא שמתי לב

              א מנותק
              א מנותק
              אלי פקרביץ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3654

              @איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב

              אילן פא הדס.טה מישהי מאמימ 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א אלי פקרביץ

                @איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב

                אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #3655

                @אלי-פקרביץ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                @איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב

                מי שמוכשר עם קבלות -- כנראה לא צריך את התוכנית המצחיקה הזאת
                ודוקא מי שמגיע לשם בהחלט מוכשר כל אחד בתחומו
                אבל מסכים שעדיין לא מצאנו שם מישהו --ממש וואו --"שיפיל אותנו מהכסא "

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אלי פקרביץ

                  @איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב

                  הדס.טה מנותק
                  הדס.טה מנותק
                  הדס.ט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #3656

                  לא הבנתי אתה מתכוון מי שזוכה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלי פקרביץ

                    @איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב

                    מישהי מאמימ מנותק
                    מישהי מאמימ מנותק
                    מישהי מאמי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #3657

                    @אלי-פקרביץ 😄 😄

                    החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אלי פקרביץ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3658

                      @אילן-פ זה לא ממש אמחר להיות כך. בתוכניות מקבילות אצל החילונים מגיעים הטופ של האמנים ובאמת קשה לדעת מי יזכה מרוב הרמה הגבוהה של התוכניות.
                      ובכלל הפרס של התוכנית הזאת זה משעשע ממש - 10000 שקל נו באמת...
                      למה שאמן ברמה יבזבז אנרגיות על סכום אפסי שכזה.
                      סתם לשם השוואה, בתוכנית מקבילה אשתקד בתוכניות חילוניות הפרס היה מליון שקל... פשוט בדיחה התוכנית הזאת.

                      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אלי פקרביץ

                        @אילן-פ זה לא ממש אמחר להיות כך. בתוכניות מקבילות אצל החילונים מגיעים הטופ של האמנים ובאמת קשה לדעת מי יזכה מרוב הרמה הגבוהה של התוכניות.
                        ובכלל הפרס של התוכנית הזאת זה משעשע ממש - 10000 שקל נו באמת...
                        למה שאמן ברמה יבזבז אנרגיות על סכום אפסי שכזה.
                        סתם לשם השוואה, בתוכנית מקבילה אשתקד בתוכניות חילוניות הפרס היה מליון שקל... פשוט בדיחה התוכנית הזאת.

                        אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                        #3659

                        @אלי-פקרביץ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                        למה שאמן ברמה יבזבז אנרגיות על סכום אפסי שכזה.
                        סתם לשם השוואה, בתוכנית מקבילה אשתקד בתוכניות חילוניות הפרס היה מליון שקל... פשוט בדיחה התוכנית הזאת.

                        לא נראה לי שמי שמתמודד במאסטרו -זה מסיבות כלכליות 10000 שח
                        המטרה היא של פרסום והכרה -- שזה אולי הקטע הכי קשה בהצלחה
                        אחרי שיזכה -- כבר יגיעו המיליונים

                        הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אילן פא אילן פ

                          @אלי-פקרביץ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                          למה שאמן ברמה יבזבז אנרגיות על סכום אפסי שכזה.
                          סתם לשם השוואה, בתוכנית מקבילה אשתקד בתוכניות חילוניות הפרס היה מליון שקל... פשוט בדיחה התוכנית הזאת.

                          לא נראה לי שמי שמתמודד במאסטרו -זה מסיבות כלכליות 10000 שח
                          המטרה היא של פרסום והכרה -- שזה אולי הקטע הכי קשה בהצלחה
                          אחרי שיזכה -- כבר יגיעו המיליונים

                          הדס.טה מנותק
                          הדס.טה מנותק
                          הדס.ט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #3660

                          @אילן-פ
                          לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
                          הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים
                          בתור אחת שלא עוקבת לא אחרי התכנית הזו ולא אחרי תכניות חילוניות אני תמיד יודעת מי זכה אצל החילונים
                          חבל שזה ככה
                          מה שכן לגבי הפרס זה לא כזה חכמה
                          אין להם תקציבים וכו

                          כ.פ.כ אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • הדס.טה הדס.ט

                            @אילן-פ
                            לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
                            הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים
                            בתור אחת שלא עוקבת לא אחרי התכנית הזו ולא אחרי תכניות חילוניות אני תמיד יודעת מי זכה אצל החילונים
                            חבל שזה ככה
                            מה שכן לגבי הפרס זה לא כזה חכמה
                            אין להם תקציבים וכו

                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                            #3661

                            @הדס-ט מה רצית, שיהיו לתוכניות של קול חי תקציבים כמו של החילונים? זה בחיים לא יקרה.
                            והזוכים לא צריכים להיות ענקיים כ"כ, מספיק שכמה אלפים של אנשים בציבור החרדי יכירו אותם.
                            קצת מגוחך לחשוב שהתוכניות צריכות להתנהל בסדר גודל כמו של חילונים, אל תשכחי שהציבור שלנו לא מונה יותר ממיליון חרדים מתוך 10 מיליון תושבים בישראל.

                            דעתי האישית.......:)

                            @הדס-ט אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים

                            הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים

                            יש אצלנו בדיחה בבית - שהמרוויח היחיד ממתחם Dcity זה רפאל אוזן. לדעתי בציבור השמור הוא התפרסם מאוד!

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • הדס.טה הדס.ט

                              @אילן-פ
                              לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
                              הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים
                              בתור אחת שלא עוקבת לא אחרי התכנית הזו ולא אחרי תכניות חילוניות אני תמיד יודעת מי זכה אצל החילונים
                              חבל שזה ככה
                              מה שכן לגבי הפרס זה לא כזה חכמה
                              אין להם תקציבים וכו

                              אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3662

                              @הדס-ט אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @אילן-פ
                              לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
                              הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים

                              זה ממש נכון
                              בקול הבא - זכה אוזן בקושי שומעים עליו ודוקא פודולינסקי ואריאלי --מככבים למרות שהגיעו רק למקום ה 4 5
                              גם במלחינים -- לא שומעים שום שיר חדש ממי שזכה בתחרות האחרונה
                              אולי מחתימים אותם על חוזים כאלה שאחרי זה אין להם כבר חשק להתפתח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • כ.פ.כ כ.פ.

                                @הדס-ט מה רצית, שיהיו לתוכניות של קול חי תקציבים כמו של החילונים? זה בחיים לא יקרה.
                                והזוכים לא צריכים להיות ענקיים כ"כ, מספיק שכמה אלפים של אנשים בציבור החרדי יכירו אותם.
                                קצת מגוחך לחשוב שהתוכניות צריכות להתנהל בסדר גודל כמו של חילונים, אל תשכחי שהציבור שלנו לא מונה יותר ממיליון חרדים מתוך 10 מיליון תושבים בישראל.

                                דעתי האישית.......:)

                                @הדס-ט אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים

                                הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים

                                יש אצלנו בדיחה בבית - שהמרוויח היחיד ממתחם Dcity זה רפאל אוזן. לדעתי בציבור השמור הוא התפרסם מאוד!

                                הדס.טה מנותק
                                הדס.טה מנותק
                                הדס.ט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3663

                                @כ-פ זה מה שאמרתי שאין להם תקציבים
                                אבל באמת התכנית הזאת מתנהלת בצורה חובבנית
                                למה אתמול לא היה תוכנית?
                                כי היה השקה של אלבום
                                מה זה קשור?

                                איציק דדיהא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • הדס.טה הדס.ט

                                  @כ-פ זה מה שאמרתי שאין להם תקציבים
                                  אבל באמת התכנית הזאת מתנהלת בצורה חובבנית
                                  למה אתמול לא היה תוכנית?
                                  כי היה השקה של אלבום
                                  מה זה קשור?

                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3664

                                  @הדס-ט כי רצו לעשות הרבה זמן עם חיים ישראל ואם היה המאסטרו לא היה זמן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הדס.טה הדס.ט

                                    @כ-פ זה מה שאמרתי שאין להם תקציבים
                                    אבל באמת התכנית הזאת מתנהלת בצורה חובבנית
                                    למה אתמול לא היה תוכנית?
                                    כי היה השקה של אלבום
                                    מה זה קשור?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אלי פקרביץ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3665

                                    @הדס-ט שלא לדבר על השיפוט המזעזע והלא מקצועי. ואני אומר את זה גם בתור אחד שמבין במוזיקה וגם שראה תוכניות כאלו במקומות אחרים. פשוט בדיחה.
                                    כל שופט שופט רק על פי איזו הרגשה מטופשת אישית שלו או מהקרעצ׳מע ממנו הוא בא... יש שופט נוסף שמבין במוזיקה כמו בטיפול בחיות מחמד או כמו בעניבות.. עוד כמה שופטים בינוניים היחידי ששוה משהו זה אילסון וברוב המקרים הוא בדעת מיעוט.
                                    התזמורת ליווי עצמה היא ברמת חתונה מינוס, זה לא קרוב לרמה המקובלת היום.
                                    פשוט חוץ מהשולחן של השופטים והעיצוב של הלדים והלחצנים הכל ברמה ירודה ממש.

                                    הדס.טה מישהי מאמימ 11221 יוסף דוד ותזמורתוי 5 תגובות תגובה אחרונה
                                    5
                                    • א אלי פקרביץ

                                      @הדס-ט שלא לדבר על השיפוט המזעזע והלא מקצועי. ואני אומר את זה גם בתור אחד שמבין במוזיקה וגם שראה תוכניות כאלו במקומות אחרים. פשוט בדיחה.
                                      כל שופט שופט רק על פי איזו הרגשה מטופשת אישית שלו או מהקרעצ׳מע ממנו הוא בא... יש שופט נוסף שמבין במוזיקה כמו בטיפול בחיות מחמד או כמו בעניבות.. עוד כמה שופטים בינוניים היחידי ששוה משהו זה אילסון וברוב המקרים הוא בדעת מיעוט.
                                      התזמורת ליווי עצמה היא ברמת חתונה מינוס, זה לא קרוב לרמה המקובלת היום.
                                      פשוט חוץ מהשולחן של השופטים והעיצוב של הלדים והלחצנים הכל ברמה ירודה ממש.

                                      הדס.טה מנותק
                                      הדס.טה מנותק
                                      הדס.ט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                                      #3666
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אלי פקרביץ

                                        @הדס-ט שלא לדבר על השיפוט המזעזע והלא מקצועי. ואני אומר את זה גם בתור אחד שמבין במוזיקה וגם שראה תוכניות כאלו במקומות אחרים. פשוט בדיחה.
                                        כל שופט שופט רק על פי איזו הרגשה מטופשת אישית שלו או מהקרעצ׳מע ממנו הוא בא... יש שופט נוסף שמבין במוזיקה כמו בטיפול בחיות מחמד או כמו בעניבות.. עוד כמה שופטים בינוניים היחידי ששוה משהו זה אילסון וברוב המקרים הוא בדעת מיעוט.
                                        התזמורת ליווי עצמה היא ברמת חתונה מינוס, זה לא קרוב לרמה המקובלת היום.
                                        פשוט חוץ מהשולחן של השופטים והעיצוב של הלדים והלחצנים הכל ברמה ירודה ממש.

                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3667

                                        @אלי-פקרביץ מההה?? אתה רציני?? התזמורת ליווי של סוסנה היא מקצועית נקודה!!!
                                        אין על זה דיבור אפילו !! ואם יש מישהו שחבל שהוא לא שופט זה סוסנה!!!
                                        חוץ מזה אתה צודק, אבל לא להוציא מפרופורציה - כלומר, עד סוסנה... 😊
                                        (אני לא מעריצה שלו.. שלא תטעה לחשוב...)

                                        החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                        yossefiY א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                          @אלי-פקרביץ מההה?? אתה רציני?? התזמורת ליווי של סוסנה היא מקצועית נקודה!!!
                                          אין על זה דיבור אפילו !! ואם יש מישהו שחבל שהוא לא שופט זה סוסנה!!!
                                          חוץ מזה אתה צודק, אבל לא להוציא מפרופורציה - כלומר, עד סוסנה... 😊
                                          (אני לא מעריצה שלו.. שלא תטעה לחשוב...)

                                          yossefiY מנותק
                                          yossefiY מנותק
                                          yossefi
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3668

                                          @מישהי-מאמי צודקת...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול