תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@איציק-דדיה דודו בן ארזה שופט
מתמודדים,מאור חיים ויוסף דוד,יוחנן בלייך וחיים פלםיש תוכנית בסוף?
-
@הדרי
yossefi לפני שעתיים
צר לי לבאס אותכם אבל השבוע אין המאסטרו כי יש את ההשקה של האלבום של חיים ישראל..... באסהההה@הדס-ט אז דוחים את זה לאחרי שלושת השבועות??
-
@שמשון-3 אני לא מאמין להגיד בפורום כזה מול אנשים שהביצועים שלהם גרועים אפילו לא שמתי לב מילא היה אומר לא מוצלחים זה נשמע יותר טוב וואלה לא שמתי לב
@איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב
-
@איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב
@אלי-פקרביץ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב
מי שמוכשר עם קבלות -- כנראה לא צריך את התוכנית המצחיקה הזאת
ודוקא מי שמגיע לשם בהחלט מוכשר כל אחד בתחומו
אבל מסכים שעדיין לא מצאנו שם מישהו --ממש וואו --"שיפיל אותנו מהכסא " -
@איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב
-
@איציק-דדיה צודק ממש. יש פתאום תחושה שהתוכנית הזאת לא מביאה אמנים מוכשרים למרכז הבמה אלא רק קומץ משונים שאין להם עתיד מעבר לאמני רחוב
-
@אילן-פ זה לא ממש אמחר להיות כך. בתוכניות מקבילות אצל החילונים מגיעים הטופ של האמנים ובאמת קשה לדעת מי יזכה מרוב הרמה הגבוהה של התוכניות.
ובכלל הפרס של התוכנית הזאת זה משעשע ממש - 10000 שקל נו באמת...
למה שאמן ברמה יבזבז אנרגיות על סכום אפסי שכזה.
סתם לשם השוואה, בתוכנית מקבילה אשתקד בתוכניות חילוניות הפרס היה מליון שקל... פשוט בדיחה התוכנית הזאת. -
@אילן-פ זה לא ממש אמחר להיות כך. בתוכניות מקבילות אצל החילונים מגיעים הטופ של האמנים ובאמת קשה לדעת מי יזכה מרוב הרמה הגבוהה של התוכניות.
ובכלל הפרס של התוכנית הזאת זה משעשע ממש - 10000 שקל נו באמת...
למה שאמן ברמה יבזבז אנרגיות על סכום אפסי שכזה.
סתם לשם השוואה, בתוכנית מקבילה אשתקד בתוכניות חילוניות הפרס היה מליון שקל... פשוט בדיחה התוכנית הזאת.@אלי-פקרביץ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה שאמן ברמה יבזבז אנרגיות על סכום אפסי שכזה.
סתם לשם השוואה, בתוכנית מקבילה אשתקד בתוכניות חילוניות הפרס היה מליון שקל... פשוט בדיחה התוכנית הזאת.לא נראה לי שמי שמתמודד במאסטרו -זה מסיבות כלכליות 10000 שח
המטרה היא של פרסום והכרה -- שזה אולי הקטע הכי קשה בהצלחה
אחרי שיזכה -- כבר יגיעו המיליונים -
@אלי-פקרביץ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה שאמן ברמה יבזבז אנרגיות על סכום אפסי שכזה.
סתם לשם השוואה, בתוכנית מקבילה אשתקד בתוכניות חילוניות הפרס היה מליון שקל... פשוט בדיחה התוכנית הזאת.לא נראה לי שמי שמתמודד במאסטרו -זה מסיבות כלכליות 10000 שח
המטרה היא של פרסום והכרה -- שזה אולי הקטע הכי קשה בהצלחה
אחרי שיזכה -- כבר יגיעו המיליונים -
@אילן-פ
לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים
בתור אחת שלא עוקבת לא אחרי התכנית הזו ולא אחרי תכניות חילוניות אני תמיד יודעת מי זכה אצל החילונים
חבל שזה ככה
מה שכן לגבי הפרס זה לא כזה חכמה
אין להם תקציבים וכו@הדס-ט מה רצית, שיהיו לתוכניות של קול חי תקציבים כמו של החילונים? זה בחיים לא יקרה.
והזוכים לא צריכים להיות ענקיים כ"כ, מספיק שכמה אלפים של אנשים בציבור החרדי יכירו אותם.
קצת מגוחך לחשוב שהתוכניות צריכות להתנהל בסדר גודל כמו של חילונים, אל תשכחי שהציבור שלנו לא מונה יותר ממיליון חרדים מתוך 10 מיליון תושבים בישראל.דעתי האישית.......:)
@הדס-ט אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים
יש אצלנו בדיחה בבית - שהמרוויח היחיד ממתחם Dcity זה רפאל אוזן. לדעתי בציבור השמור הוא התפרסם מאוד!
-
@אילן-פ
לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים
בתור אחת שלא עוקבת לא אחרי התכנית הזו ולא אחרי תכניות חילוניות אני תמיד יודעת מי זכה אצל החילונים
חבל שזה ככה
מה שכן לגבי הפרס זה לא כזה חכמה
אין להם תקציבים וכו@הדס-ט אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אילן-פ
לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמיםזה ממש נכון
בקול הבא - זכה אוזן בקושי שומעים עליו ודוקא פודולינסקי ואריאלי --מככבים למרות שהגיעו רק למקום ה 4 5
גם במלחינים -- לא שומעים שום שיר חדש ממי שזכה בתחרות האחרונה
אולי מחתימים אותם על חוזים כאלה שאחרי זה אין להם כבר חשק להתפתח -
@הדס-ט מה רצית, שיהיו לתוכניות של קול חי תקציבים כמו של החילונים? זה בחיים לא יקרה.
והזוכים לא צריכים להיות ענקיים כ"כ, מספיק שכמה אלפים של אנשים בציבור החרדי יכירו אותם.
קצת מגוחך לחשוב שהתוכניות צריכות להתנהל בסדר גודל כמו של חילונים, אל תשכחי שהציבור שלנו לא מונה יותר ממיליון חרדים מתוך 10 מיליון תושבים בישראל.דעתי האישית.......:)
@הדס-ט אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
לא ראיתי שיצאו משמא כל כך גדולים
הזוכים שלהם בכלל לא מתפרסמים
יש אצלנו בדיחה בבית - שהמרוויח היחיד ממתחם Dcity זה רפאל אוזן. לדעתי בציבור השמור הוא התפרסם מאוד!
-
@כ-פ זה מה שאמרתי שאין להם תקציבים
אבל באמת התכנית הזאת מתנהלת בצורה חובבנית
למה אתמול לא היה תוכנית?
כי היה השקה של אלבום
מה זה קשור?@הדס-ט כי רצו לעשות הרבה זמן עם חיים ישראל ואם היה המאסטרו לא היה זמן
-
@כ-פ זה מה שאמרתי שאין להם תקציבים
אבל באמת התכנית הזאת מתנהלת בצורה חובבנית
למה אתמול לא היה תוכנית?
כי היה השקה של אלבום
מה זה קשור?@הדס-ט שלא לדבר על השיפוט המזעזע והלא מקצועי. ואני אומר את זה גם בתור אחד שמבין במוזיקה וגם שראה תוכניות כאלו במקומות אחרים. פשוט בדיחה.
כל שופט שופט רק על פי איזו הרגשה מטופשת אישית שלו או מהקרעצ׳מע ממנו הוא בא... יש שופט נוסף שמבין במוזיקה כמו בטיפול בחיות מחמד או כמו בעניבות.. עוד כמה שופטים בינוניים היחידי ששוה משהו זה אילסון וברוב המקרים הוא בדעת מיעוט.
התזמורת ליווי עצמה היא ברמת חתונה מינוס, זה לא קרוב לרמה המקובלת היום.
פשוט חוץ מהשולחן של השופטים והעיצוב של הלדים והלחצנים הכל ברמה ירודה ממש. -
@הדס-ט שלא לדבר על השיפוט המזעזע והלא מקצועי. ואני אומר את זה גם בתור אחד שמבין במוזיקה וגם שראה תוכניות כאלו במקומות אחרים. פשוט בדיחה.
כל שופט שופט רק על פי איזו הרגשה מטופשת אישית שלו או מהקרעצ׳מע ממנו הוא בא... יש שופט נוסף שמבין במוזיקה כמו בטיפול בחיות מחמד או כמו בעניבות.. עוד כמה שופטים בינוניים היחידי ששוה משהו זה אילסון וברוב המקרים הוא בדעת מיעוט.
התזמורת ליווי עצמה היא ברמת חתונה מינוס, זה לא קרוב לרמה המקובלת היום.
פשוט חוץ מהשולחן של השופטים והעיצוב של הלדים והלחצנים הכל ברמה ירודה ממש. -
@הדס-ט שלא לדבר על השיפוט המזעזע והלא מקצועי. ואני אומר את זה גם בתור אחד שמבין במוזיקה וגם שראה תוכניות כאלו במקומות אחרים. פשוט בדיחה.
כל שופט שופט רק על פי איזו הרגשה מטופשת אישית שלו או מהקרעצ׳מע ממנו הוא בא... יש שופט נוסף שמבין במוזיקה כמו בטיפול בחיות מחמד או כמו בעניבות.. עוד כמה שופטים בינוניים היחידי ששוה משהו זה אילסון וברוב המקרים הוא בדעת מיעוט.
התזמורת ליווי עצמה היא ברמת חתונה מינוס, זה לא קרוב לרמה המקובלת היום.
פשוט חוץ מהשולחן של השופטים והעיצוב של הלדים והלחצנים הכל ברמה ירודה ממש.@אלי-פקרביץ מההה?? אתה רציני?? התזמורת ליווי של סוסנה היא מקצועית נקודה!!!
אין על זה דיבור אפילו !! ואם יש מישהו שחבל שהוא לא שופט זה סוסנה!!!
חוץ מזה אתה צודק, אבל לא להוציא מפרופורציה - כלומר, עד סוסנה...
(אני לא מעריצה שלו.. שלא תטעה לחשוב...) -
@אלי-פקרביץ מההה?? אתה רציני?? התזמורת ליווי של סוסנה היא מקצועית נקודה!!!
אין על זה דיבור אפילו !! ואם יש מישהו שחבל שהוא לא שופט זה סוסנה!!!
חוץ מזה אתה צודק, אבל לא להוציא מפרופורציה - כלומר, עד סוסנה...
(אני לא מעריצה שלו.. שלא תטעה לחשוב...)@מישהי-מאמי צודקת...
-
@הדס-ט שלא לדבר על השיפוט המזעזע והלא מקצועי. ואני אומר את זה גם בתור אחד שמבין במוזיקה וגם שראה תוכניות כאלו במקומות אחרים. פשוט בדיחה.
כל שופט שופט רק על פי איזו הרגשה מטופשת אישית שלו או מהקרעצ׳מע ממנו הוא בא... יש שופט נוסף שמבין במוזיקה כמו בטיפול בחיות מחמד או כמו בעניבות.. עוד כמה שופטים בינוניים היחידי ששוה משהו זה אילסון וברוב המקרים הוא בדעת מיעוט.
התזמורת ליווי עצמה היא ברמת חתונה מינוס, זה לא קרוב לרמה המקובלת היום.
פשוט חוץ מהשולחן של השופטים והעיצוב של הלדים והלחצנים הכל ברמה ירודה ממש.@אלי-פקרביץ נכון לגמרי. גם לתוכנית עצמה אין קונספט ברור כל כך ופשוט עם שופט אחד אוהב גיטרה והאחר קלרינט אז פשוט זה מה שימשיך הלאה...
גם ירדו ממש מהתוכניות הקודמות@מישהי-מאמי את צודקת, אבל בביצועים שלהם שם הם לא הביאו את המיטב...
גם מביאים מישהו לדוגמא שיעשה על תופים ואז הם מלווים אותו. לא הבנתי, את מי בוחנים??
-
לסיכום- תוכנית המאסטרו היא לא התוכנית הכי מקצועית... ובכלל- כל הרעיון פה שגוי שהרי אי אפשר להשוות בין כנר לזמר או די גיי בקיצור- לא הגיוני
אבל.... אני רואה את התוכנית נטו בשביל המתמודדים - לראות סגנונות שונים ש למוזיקה... ללמוד רעיונות שונים וכולי ממש לא מעניין אותי מה השופטים חושבים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
