-
@igo רק מה שקשור למוזיקה!
כדאי למחוק את ההודעות... -
@igo רק מה שקשור למוזיקה!
כדאי למחוק את ההודעות...@בנימין-לוריא
טוווב
מתנצל מעומק ליבי. -
@igo רק מה שקשור למוזיקה!
כדאי למחוק את ההודעות... -
@בנימין-לוריא אמר בשולי רנד:
@igo רק מה שקשור למוזיקה!
כדאי למחוק את ההודעות...רק להזכירכם- שהפיקוח יכול לראות גם מחיקות..וגם עריכות...
-
@מחשב-נייד בהחלט!
אבל אין עניין לכתוב הודעות..ולמחוק אותם..ממילא זה יעבור בקרה... -
@ריינבואו
לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....@מחשב-נייד אמר בשולי רנד:
@ריינבואו
לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
-
@מחשב-נייד אמר בשולי רנד:
@ריינבואו
לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
@הרבנית היום הוא היה בבני ברק בקרית הרצוג אם דוד פדידה
-
@מחשב-נייד אמר בשולי רנד:
@ריינבואו
לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
-
@אייצ-ית יאיר אלייצור מזכיר אותו
-
@אייצ-ית יאיר אלייצור מזכיר אותו
-
@אייצ-ית שוב, עניין של טעם. אפילו אם לא אוהבים את השירה וההגשה, מומלץ לקרוא את המילים, כיצירה. הוא אמן ענקקק.
-
בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן.זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.
-
בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן.זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.
-
בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.
מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן.זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.
-
יש למישהו חלקים בצפיה או בשמיעה מהמופע שהיה לו לפני יום כיפור?
אשמח מאוד לקבל להורדה או כקישורים ליוטיוב שנפתחים בנטפרי
או מכל ההופעות שהיו לו לאחרונה -
N ntz העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
-
@מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו
-
@מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
