דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שולי רנד

שולי רנד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
381 פוסטים 127 כותבים 51.5k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הרבניתה הרבנית

    @מחשב-נייד אמר בשולי רנד:

    @ריינבואו
    לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
    אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....

    הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #52

    @הרבנית אמר בשולי רנד:

    בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

    מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
    ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
    יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן. הייתי אומרת מזכיר קצת את יאיר אלייצור...

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    סודי ביותרס הרבניתה 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @הרבנית אמר בשולי רנד:

      בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

      מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
      ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
      יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן. הייתי אומרת מזכיר קצת את יאיר אלייצור...

      סודי ביותרס מנותק
      סודי ביותרס מנותק
      סודי ביותר
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #53

      @אייצ-ית יאיר אלייצור מזכיר אותו

      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • סודי ביותרס סודי ביותר

        @אייצ-ית יאיר אלייצור מזכיר אותו

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #54

        @סודי-ביותרררררררר אמר בשולי רנד:

        @אייצ-ית יאיר אלייצור מזכיר אותו

        נו..נו...
        פחות אני המוזיקה הזו-
        אבל אני כן נהנת מהעזות בשירה הזאת.

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @סודי-ביותרררררררר אמר בשולי רנד:

          @אייצ-ית יאיר אלייצור מזכיר אותו

          נו..נו...
          פחות אני המוזיקה הזו-
          אבל אני כן נהנת מהעזות בשירה הזאת.

          אינספריישןא מנותק
          אינספריישןא מנותק
          אינספריישן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #55

          @אייצ-ית שוב, עניין של טעם. אפילו אם לא אוהבים את השירה וההגשה, מומלץ לקרוא את המילים, כיצירה. הוא אמן ענקקק.

          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יעלהי מנותק
            יעלהי מנותק
            יעלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעלה
            #56

            יש למישהו חלקים בצפיה או בשמיעה מהמופע שהיה לו לפני יום כיפור?
            אשמח מאוד לקבל להורדה או כקישורים ליוטיוב שנפתחים בנטפרי
            או מכל ההופעות שהיו לו לאחרונה

            יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @הרבנית אמר בשולי רנד:

              בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

              מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
              ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
              יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן. הייתי אומרת מזכיר קצת את יאיר אלייצור...

              הרבניתה מנותק
              הרבניתה מנותק
              הרבנית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #57

              @אייצ-ית אמר בשולי רנד:

              @הרבנית אמר בשולי רנד:

              בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

              מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
              ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
              יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן.

              זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.

              אייצ'יתא I 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • הרבניתה הרבנית

                @אייצ-ית אמר בשולי רנד:

                @הרבנית אמר בשולי רנד:

                בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

                מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
                ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
                יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן.

                זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #58

                @הרבנית אמר בשולי רנד:

                זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.

                קצת מוקצן...
                אבל זה ענין של סגנון- ככה שאין לי מה לשכנע בזה.

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • הרבניתה הרבנית

                  @אייצ-ית אמר בשולי רנד:

                  @הרבנית אמר בשולי רנד:

                  בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

                  מי אמר שהוא לא 'משוגע'?
                  ולא במובן המילולי הפשוט של משוגע...אלא..
                  יותר בכיוון של יש לו אומץ לשיר שירים שלא כל אחד יעיז להשים על השולחן.

                  זה לא נכון. בשביל לשיר שיר כזה לא צריך אומץ, אלא פשוט להיות משוגע אמיתי. במובן הפשוט של המילה.

                  I מנותק
                  I מנותק
                  IGO
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #59
                  פוסט זה נמחק!
                  הרבניתה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I IGO

                    פוסט זה נמחק!

                    הרבניתה מנותק
                    הרבניתה מנותק
                    הרבנית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #60
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יעלהי יעלה

                      יש למישהו חלקים בצפיה או בשמיעה מהמופע שהיה לו לפני יום כיפור?
                      אשמח מאוד לקבל להורדה או כקישורים ליוטיוב שנפתחים בנטפרי
                      או מכל ההופעות שהיו לו לאחרונה

                      יעלהי מנותק
                      יעלהי מנותק
                      יעלה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #61
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • N ntz העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
                      • מ.דמ מנותק
                        מ.דמ מנותק
                        מ.ד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #62

                        איזה שירים מענינים יש לו???????????

                        אם יש משהו מעניין אני ישמח שיעלו את זה למג'יקוד / לדרייב!

                        אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ.דמ מ.ד

                          איזה שירים מענינים יש לו???????????

                          אם יש משהו מעניין אני ישמח שיעלו את זה למג'יקוד / לדרייב!

                          אלי מהאולפןא מנותק
                          אלי מהאולפןא מנותק
                          אלי מהאולפן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #63

                          @מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו

                          "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                          מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                            @מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו

                            מ.דמ מנותק
                            מ.דמ מנותק
                            מ.ד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #64

                            @אלי-מהאולפן אמר בשולי רנד:

                            @מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו

                            סתם יפים

                            אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ.דמ מ.ד

                              @אלי-מהאולפן אמר בשולי רנד:

                              @מ-ד איזה אתה רוצה עוקר הרים או סתם יפים שלו

                              סתם יפים

                              אלי מהאולפןא מנותק
                              אלי מהאולפןא מנותק
                              אלי מהאולפן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #65

                              @מ-ד שולי רנד צדיק
                              https://send.magicode.me/send-file/upload
                              מהר לפני שיחסם

                              "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                              מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                                @מ-ד שולי רנד צדיק
                                https://send.magicode.me/send-file/upload
                                מהר לפני שיחסם

                                מ.דמ מנותק
                                מ.דמ מנותק
                                מ.ד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #66

                                @אלי-מהאולפן הוא ריק

                                אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ.דמ מ.ד

                                  @אלי-מהאולפן הוא ריק

                                  אלי מהאולפןא מנותק
                                  אלי מהאולפןא מנותק
                                  אלי מהאולפן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #67

                                  @מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
                                  זה כן טוב?

                                  "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                                  ילד חוכםי מ.דמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                                    @מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
                                    זה כן טוב?

                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכם
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                                    #68

                                    @אלי-מהאולפן כן, זה עובד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                                      @מ-ד https://send.magicode.me/send-file/file/fa0dfed2e3b1ec377a1bcfda71a156c09c8d1f84/view
                                      זה כן טוב?

                                      מ.דמ מנותק
                                      מ.דמ מנותק
                                      מ.ד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #69

                                      @אלי-מהאולפן כן הצלחתי

                                      תודה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג מנותק
                                        ג מנותק
                                        גילה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #70

                                        להבין את שולי \ רשמים מהמופע הייחודי לבחורי הישיבות
                                        12:36 כ׳ בתשרי תשפ״ב 26.09.2021 ארי טננבוים
                                        האם שולי התרגש לפני עליה לבמה? מצד אחד הוא רגיל ומצד שני הפעם זה חלום שמתגשם: הוא שר רק לבחורי הישיבות | כתב אתר 'קול חי' היה במופע הייחודי ומסכם | מהנעשה מאחורי הקלעים דרך ניגוני חב"ד שהקפיצו | מופע שעשוי מאבנים טובות
                                        https://www.93fm.co.il/radio/728924/

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הרבניתה הרבנית

                                          @igo אמר בשולי רנד:

                                          הוא שר יותר כמו שחקן מאשר כמו זמר

                                          הגדרת את זה ממש טוב ונכון, אבל עדיין, לפעמים אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי, לא יודעת להסביר אבל כשאני שומעת אותו, פשוט לא נעים לי! לא יודעת להסביר את זה, אבל זאת ההרגשה

                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                          #71

                                          @הרבנית אמר בשולי רנד:

                                          @igo אמר בשולי רנד:

                                          הוא שר יותר כמו שחקן מאשר כמו זמר

                                          הגדרת את זה ממש טוב ונכון, אבל עדיין, לפעמים אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי, לא יודעת להסביר אבל כשאני שומעת אותו, פשוט לא נעים לי! לא יודעת להסביר את זה, אבל זאת ההרגשה

                                          השיר אדי אמור להיות שיר מטריד.
                                          שיר "לפרצוף", כמו שהבנתי נכתב בעקבות מעשה שהיה...
                                          אבל יש בו הרבה עומק ומשמעות.
                                          כמדריךלשעבר בתנועת נוער, עשיתי לחניכים פעולה על ניצול זמן-השמעתי את השיר אדי (בניקוי הבית האחרון 🙂 ) אל מול השיר "מה עשית היום" של אהרון רזאל.
                                          @הרבנית אמר בשולי רנד:

                                          הוא מעביר מסרים, אבל לא בצורה נכונה כל כך. לדוגמא בשיר אדי, זה בעצם שיר על מקרה שקרה בעולם החילוני, שכמה בחורים הרגו בנאדם. הוא בעצם בא לגנות את החילוניות ואת הדברים שהיא עושה, אבל עדיין, בשביל לשיר כזה שיר - צריך להיות קצת יותר ממשוגע.

                                          הוא פשוט שר את זה לעולם החילוני, וזה הגיוני.
                                          פחות מורגלים לעדינות של העולם החרדי.
                                          חוצמזה-כמו שכתבתי לעיל, הוא אמור להיות מטריד.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול