אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חכם_בלילה
לדעתי צריך לערב מישהו מפורסם מתעשיית המוזיקה החרדית
שיסביר לנט פרי כמה שהפורום הזה חשוב לכולם - ושיש בו כל מה שקשור במוזיקה בכל התחומים
ושהפורום הוא כמו ראי לכל הלך הרוח של הדור הצעיר
וההפסד גדול לכולם שמבטלים את הבמה הזאת בגלל כל מיני מקרים קיצונייםממש ככה!
הפורום נהיה יבש ומשעמם..
לא דומה למה שהיה לפני וחבל...@הדרי אבל לא הבנתי למה כביכול לחפור על זה בפורום במקום לעשות משהו בפועל לדוגמא להיות יותר זמן בפורום לפרגן יותר וכו...
-
@הדרי אבל לא הבנתי למה כביכול לחפור על זה בפורום במקום לעשות משהו בפועל לדוגמא להיות יותר זמן בפורום לפרגן יותר וכו...
@איציק-דדיה לא תמיד יש זמן...- משתדלת להיות ולפרגן לכולם!!
אבל מה שהיה פה לפני זה היה שונה...- בכל דקה היה פוסט..., וויכוחים מענינים...- מתגעגעת לזה...
-
@איציק-דדיה לא תמיד יש זמן...- משתדלת להיות ולפרגן לכולם!!
אבל מה שהיה פה לפני זה היה שונה...- בכל דקה היה פוסט..., וויכוחים מענינים...- מתגעגעת לזה...
פוסט זה נמחק! -
@צוות-פיקוח אמרתם שכל מה שנפתח בנטפרי או באתרוג מותר להעלות והשבוע יצא קליפ לשיר חוץ מכדורגל של חנן בן ארי שנפתח באתרוג אז מותר להעלות או לא שאני ידע
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח אמרתם שכל מה שנפתח בנטפרי או באתרוג מותר להעלות והשבוע יצא קליפ לשיר חוץ מכדורגל של חנן בן ארי שנפתח באתרוג אז מותר להעלות או לא שאני ידע
השיר הזה אסור בכלל בפורום, וכמובן שאסור גם את הקליפ.
ע"ע הפוסט הזה:
https://miktzav.com/post/257080 -
@איציק-דדיה לא תמיד יש זמן...- משתדלת להיות ולפרגן לכולם!!
אבל מה שהיה פה לפני זה היה שונה...- בכל דקה היה פוסט..., וויכוחים מענינים...- מתגעגעת לזה...
-
@הדרי לדעתי צריך למלאות את מקומם של הנטפרים
לעזור אחד לשני להוציא יותר פוסטים.
ואת האמת אני עובדת על סגנון מוזיקה מעניין
שראיתי ואני יעלה אותו בסיעתא דשמיא אחרי שאסים@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!! -
@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!!@אפרת-גלבוע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!!מנסה להפיץ את הפורום...(וחיברתי לכאן באמת המון, הבעיה שהם חסומות עכשיו)
אבל הבעיה היא שרוב החברות שלי בנטפרייייי....
-
@אפרת-גלבוע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!!מנסה להפיץ את הפורום...(וחיברתי לכאן באמת המון, הבעיה שהם חסומות עכשיו)
אבל הבעיה היא שרוב החברות שלי בנטפרייייי....
-
@אפרת-גלבוע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!!מנסה להפיץ את הפורום...(וחיברתי לכאן באמת המון, הבעיה שהם חסומות עכשיו)
אבל הבעיה היא שרוב החברות שלי בנטפרייייי....
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה אם התכוונת לומר כנל- שגם אתה חושב כך אז אתה צריך להשתמש בלייק
-
@איציק-דדיה אם התכוונת לומר כנל- שגם אתה חושב כך אז אתה צריך להשתמש בלייק
-
תאמת הצטרפו הרבה לאחרונה עם שמות כמו דוד יוסף וכו אבל הם לא פעילים בכלל
-
@אילן-פ @חכם_בלילה אם הפורום כל כך חשוב להם הם יכולים פשוט לעבור חסימה, לא חסר חסימות?
זה ממש קשה להשלים עם זה.............
עכשיו בחופש גם ככה אין מה לעשות...
-
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי עם יעשו פורום גברים ופורום נשים נטפרי יועילו בטובם לפתוח את האתר
היה על זה כבר דיון עם המנהל והם הגיעו לזה שזה לא אפשרי.
-
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי עם יעשו פורום גברים ופורום נשים נטפרי יועילו בטובם לפתוח את האתר
היה על זה כבר דיון עם המנהל והם הגיעו לזה שזה לא אפשרי.
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות