אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה אם התכוונת לומר כנל- שגם אתה חושב כך אז אתה צריך להשתמש בלייק
-
@איציק-דדיה אם התכוונת לומר כנל- שגם אתה חושב כך אז אתה צריך להשתמש בלייק
-
תאמת הצטרפו הרבה לאחרונה עם שמות כמו דוד יוסף וכו אבל הם לא פעילים בכלל
-
@אילן-פ @חכם_בלילה אם הפורום כל כך חשוב להם הם יכולים פשוט לעבור חסימה, לא חסר חסימות?
זה ממש קשה להשלים עם זה.............
עכשיו בחופש גם ככה אין מה לעשות...
-
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי עם יעשו פורום גברים ופורום נשים נטפרי יועילו בטובם לפתוח את האתר
היה על זה כבר דיון עם המנהל והם הגיעו לזה שזה לא אפשרי.
-
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי עם יעשו פורום גברים ופורום נשים נטפרי יועילו בטובם לפתוח את האתר
היה על זה כבר דיון עם המנהל והם הגיעו לזה שזה לא אפשרי.
-
פוסט זה נמחק!
-
@אילן-פ @חכם_בלילה אם הפורום כל כך חשוב להם הם יכולים פשוט לעבור חסימה, לא חסר חסימות?
זה ממש קשה להשלים עם זה.............
עכשיו בחופש גם ככה אין מה לעשות...
-
@מרב הם יכולים אבל תחשבי שניה בהגיון: בגלל פורום אחד (חשוב ככל שיהיה ותאמיני לי שאני מעריך אותו מאוד!!) הם יעברו חסימה?? זה לא מציאותי....
כמו שאמרתי צריך להשלים אם זה או להתקפל או אופציה שאני שומר לעצמי 🤫
@חכם_בלילה זה לא נכון כי הפורום כבר עבד ואז חסמו אותו וכמו שהם חסמו הם יכולים לפתוח
-
@מרב הם יכולים אבל תחשבי שניה בהגיון: בגלל פורום אחד (חשוב ככל שיהיה ותאמיני לי שאני מעריך אותו מאוד!!) הם יעברו חסימה?? זה לא מציאותי....
כמו שאמרתי צריך להשלים אם זה או להתקפל או אופציה שאני שומר לעצמי 🤫
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מרב הם יכולים אבל תחשבי שניה בהגיון: בגלל פורום אחד (חשוב ככל שיהיה ותאמיני לי שאני מעריך אותו מאוד!!) הם יעברו חסימה?? זה לא מציאותי....
כמו שאמרתי צריך להשלים אם זה או להתקפל או אופציה שאני שומר לעצמי 🤫
בסדר אבל זה מעצבן...........

-
@חכם_בלילה זה לא נכון כי הפורום כבר עבד ואז חסמו אותו וכמו שהם חסמו הם יכולים לפתוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות