שיעור גיטרה ראשון
-
הי, דבר ראשון בהצלחה!! תתחילי לדבר על הגיטרה מה זה אומר כל חלק תסבירי אח"כ איך מחזיקים בצורה טובה ואחרי זה מתחילים עם האקורדים הבסיסיים Am Em וכו.... בהצלחה!!!(ככה אני התחלתי בכל אופן....)
-
הי, דבר ראשון בהצלחה!! תתחילי לדבר על הגיטרה מה זה אומר כל חלק תסבירי אח"כ איך מחזיקים בצורה טובה ואחרי זה מתחילים עם האקורדים הבסיסיים Am Em וכו.... בהצלחה!!!(ככה אני התחלתי בכל אופן....)
@אוהבת-מוזיקה-5 זה אמור להיות שיעור של 40 דקות...
-
@אוהבת-מוזיקה-5 זה אמור להיות שיעור של 40 דקות...
@אליש או קי אני יגיד לך מה עשו לי בשיעורים הראשונים בהתחלה היא חילקה לנו דפים של גיטרה וכל חלק מה הוא אומר מה הוא עושה מה זה בכלל הכלי וכו.... ואז איך מחזיקים מה הצורה הכי טובה עם האגודל מאחורה ואיך בדיוק עושים ואז למדנו איזה אקורד או שניים בסיסיים ואיך לפרוט פריטה בסיסית החלקה קיצר זה בשיעורים הראשונים (מקווה שהועלתי בהצלחה....!!!!)
-
@אליש או קי אני יגיד לך מה עשו לי בשיעורים הראשונים בהתחלה היא חילקה לנו דפים של גיטרה וכל חלק מה הוא אומר מה הוא עושה מה זה בכלל הכלי וכו.... ואז איך מחזיקים מה הצורה הכי טובה עם האגודל מאחורה ואיך בדיוק עושים ואז למדנו איזה אקורד או שניים בסיסיים ואיך לפרוט פריטה בסיסית החלקה קיצר זה בשיעורים הראשונים (מקווה שהועלתי בהצלחה....!!!!)
@אוהבת-מוזיקה-5 תודה!!
-
@אוהבת-מוזיקה-5 תודה!!
@אליש בשמחה
-
@אליש אמר בשיעור גיטרה ראשון:
ביקשו ממני להעביר שיעורי גיטרה לילדה בכיתה ה', ואני קצת אבודה...
ממה כדאי להתחיל?אחרי שתלמד להחזיק נכון ולעשות פריטה הגיונית
כמו שאמרה @אוהבת-מוזיקה-5
תלמדי אותה 2 אקורדים נגיד AM E --תלמדי אותה שיר עם האקורדים האלה
ואז יהיה לה סיפוק -- שהיא יודעת לנגן --ויכולה להשויץ להורים -
תתחילי עם האקורדים הבסיסיים
AM וEM
הכי פשוט
יהיה לך לקחת חוברת למידה
כי שם זה מסודר לפי הסדר
מהבסיס ... -
נכון מה שכולם אומרים פה.... ולגבי שיר ראשון ללמוד- אני אישית למדתי את רחם ראשון...
-
נכון מה שכולם אומרים פה.... ולגבי שיר ראשון ללמוד- אני אישית למדתי את רחם ראשון...
@אפרת-גלבוע אני את השירים של ישי ריבו
-
@אפרת-גלבוע אני את השירים של ישי ריבו
@איציק-דדיה
ממש מעניין
השירים של ריבו ידועים כקשים
הוא ממציא אקורדים משלו.. -
@איציק-דדיה
ממש מעניין
השירים של ריבו ידועים כקשים
הוא ממציא אקורדים משלו.. -
@אליש ולא חייב בדיוק על האקורד עושים בהתחלה בערך ככה לומדים
-
היי, מקפיצה שוב עם שינוי קטן-
יש לי מחר שיעור שני והייתי רוצה לשמוע המלצות. כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?
וללמד אותה כבר פריטות?@אליש אומנם אני לא מנגנת אבל אני מורה למתמטיקה (והחלק במוח שאחרי על המתמטיקה אחרי גם על מוזיקה, המוזיקה בנויה הרבה על מתמטיקה אבל זה ממש לא הנושא....)
וקחי סתם כלל דבר ראשון תחזרי אתה על השיעור הראשון תוודאי שהתאמנה בבית
כי אם לא לפעמים את צריכה ללמד הכל מחדש
גם אם זה לוקח לך 20 דקות מתוך 45 זה שווה
והכי חשוב תכיני לה חומרים להתאמן ילדה בת 10 / 11 לא כ"כ תדע לעשות את זה לבד -
היי, מקפיצה שוב עם שינוי קטן-
יש לי מחר שיעור שני והייתי רוצה לשמוע המלצות. כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?
וללמד אותה כבר פריטות?@אליש אמר בשיעור גיטרה ראשון:
כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?וללמד אותה כבר פריטות?
זה תלוי אם הם קלטו את האקורדים Am וE --אז אפשר לעבור לDm
סתם ככה מציע -- ללמד אותם לנגן שיר מוכר עם האקורדים שהם למדו
ויש בזה הרבה דברים טובים ---שהם יתרגלו בכיף את מה שנלמד
וגם יהיה להם סיפוק שהם יודעים לנגן ויתן להם מוטיבציה להמשך -
היי, מקפיצה שוב עם שינוי קטן-
יש לי מחר שיעור שני והייתי רוצה לשמוע המלצות. כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?
וללמד אותה כבר פריטות? -
היי. הפעם אני מתייעצת בנוגע למשהו אחר-
אני כבר בשיעור רביעי, ולימדתי אותה אקורדים Am E Dm.
היא מאוד רצינית ומתאמנת על כל מה שאני נותנת לה, אבל משהו בזרימה של האקורדים לא עובד לה. היא לא מצליחה להעביר אקורדים מספיק מהר ולא משנה כמה פעמים היא מנגנת את השיר, זה פשוט לא נשמע כמו שיר אלא יותר כמו אוסף צלילים לא מזוהים.
יש תרגיל מסוים שאפשר לתת לה, שיעזור לה להחליק את האקורדים יותר מהר, או שזה רק ענין של אימון וזמן? -
היי. הפעם אני מתייעצת בנוגע למשהו אחר-
אני כבר בשיעור רביעי, ולימדתי אותה אקורדים Am E Dm.
היא מאוד רצינית ומתאמנת על כל מה שאני נותנת לה, אבל משהו בזרימה של האקורדים לא עובד לה. היא לא מצליחה להעביר אקורדים מספיק מהר ולא משנה כמה פעמים היא מנגנת את השיר, זה פשוט לא נשמע כמו שיר אלא יותר כמו אוסף צלילים לא מזוהים.
יש תרגיל מסוים שאפשר לתת לה, שיעזור לה להחליק את האקורדים יותר מהר, או שזה רק ענין של אימון וזמן?@אליש עניין של זמן ואימון לדעתי תאמרי לה שתתאמן רק על המעברים- כלומר על איך שהתנועה ביד מריכה ליהיות..
-
היי. הפעם אני מתייעצת בנוגע למשהו אחר-
אני כבר בשיעור רביעי, ולימדתי אותה אקורדים Am E Dm.
היא מאוד רצינית ומתאמנת על כל מה שאני נותנת לה, אבל משהו בזרימה של האקורדים לא עובד לה. היא לא מצליחה להעביר אקורדים מספיק מהר ולא משנה כמה פעמים היא מנגנת את השיר, זה פשוט לא נשמע כמו שיר אלא יותר כמו אוסף צלילים לא מזוהים.
יש תרגיל מסוים שאפשר לתת לה, שיעזור לה להחליק את האקורדים יותר מהר, או שזה רק ענין של אימון וזמן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות