דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. שיעור גיטרה ראשון

שיעור גיטרה ראשון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
25 פוסטים 12 כותבים 969 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אוהבת מוזיקה 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    הי, דבר ראשון בהצלחה!! תתחילי לדבר על הגיטרה מה זה אומר כל חלק תסבירי אח"כ איך מחזיקים בצורה טובה ואחרי זה מתחילים עם האקורדים הבסיסיים Am Em וכו.... בהצלחה!!!(ככה אני התחלתי בכל אופן....)

    אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • א אוהבת מוזיקה 5

      הי, דבר ראשון בהצלחה!! תתחילי לדבר על הגיטרה מה זה אומר כל חלק תסבירי אח"כ איך מחזיקים בצורה טובה ואחרי זה מתחילים עם האקורדים הבסיסיים Am Em וכו.... בהצלחה!!!(ככה אני התחלתי בכל אופן....)

      אלישא מנותק
      אלישא מנותק
      אליש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @אוהבת-מוזיקה-5 זה אמור להיות שיעור של 40 דקות...

      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלישא אליש

        @אוהבת-מוזיקה-5 זה אמור להיות שיעור של 40 דקות...

        א מנותק
        א מנותק
        אוהבת מוזיקה 5
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @אליש או קי אני יגיד לך מה עשו לי בשיעורים הראשונים בהתחלה היא חילקה לנו דפים של גיטרה וכל חלק מה הוא אומר מה הוא עושה מה זה בכלל הכלי וכו.... ואז איך מחזיקים מה הצורה הכי טובה עם האגודל מאחורה ואיך בדיוק עושים ואז למדנו איזה אקורד או שניים בסיסיים ואיך לפרוט פריטה בסיסית החלקה קיצר זה בשיעורים הראשונים (מקווה שהועלתי בהצלחה....!!!!)

        אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א אוהבת מוזיקה 5

          @אליש או קי אני יגיד לך מה עשו לי בשיעורים הראשונים בהתחלה היא חילקה לנו דפים של גיטרה וכל חלק מה הוא אומר מה הוא עושה מה זה בכלל הכלי וכו.... ואז איך מחזיקים מה הצורה הכי טובה עם האגודל מאחורה ואיך בדיוק עושים ואז למדנו איזה אקורד או שניים בסיסיים ואיך לפרוט פריטה בסיסית החלקה קיצר זה בשיעורים הראשונים (מקווה שהועלתי בהצלחה....!!!!)

          אלישא מנותק
          אלישא מנותק
          אליש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @אוהבת-מוזיקה-5 תודה!!

          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלישא אליש

            @אוהבת-מוזיקה-5 תודה!!

            א מנותק
            א מנותק
            אוהבת מוזיקה 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @אליש בשמחה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אלישא אליש

              ביקשו ממני להעביר שיעורי גיטרה לילדה בכיתה ה', ואני קצת אבודה...
              ממה כדאי להתחיל?

              אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @אליש אמר בשיעור גיטרה ראשון:

              ביקשו ממני להעביר שיעורי גיטרה לילדה בכיתה ה', ואני קצת אבודה...
              ממה כדאי להתחיל?

              אחרי שתלמד להחזיק נכון ולעשות פריטה הגיונית
              כמו שאמרה @אוהבת-מוזיקה-5
              תלמדי אותה 2 אקורדים נגיד AM E --תלמדי אותה שיר עם האקורדים האלה
              ואז יהיה לה סיפוק -- שהיא יודעת לנגן --ויכולה להשויץ להורים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נעמי ה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                תתחילי עם האקורדים הבסיסיים
                AM וEM
                הכי פשוט
                יהיה לך לקחת חוברת למידה
                כי שם זה מסודר לפי הסדר
                מהבסיס ...

                חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נ נעמי ה

                  תתחילי עם האקורדים הבסיסיים
                  AM וEM
                  הכי פשוט
                  יהיה לך לקחת חוברת למידה
                  כי שם זה מסודר לפי הסדר
                  מהבסיס ...

                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @נעמי-ה האמת היא שעדיף AM E כי זה אותו דבר באצבעות... (למרות שEM יותר קל אבל רוב השירים זה עם שניהם)

                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבוע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    נכון מה שכולם אומרים פה.... ולגבי שיר ראשון ללמוד- אני אישית למדתי את רחם ראשון...

                    הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                      נכון מה שכולם אומרים פה.... ולגבי שיר ראשון ללמוד- אני אישית למדתי את רחם ראשון...

                      איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @אפרת-גלבוע אני את השירים של ישי ריבו

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • איציק דדיהא איציק דדיה

                        @אפרת-גלבוע אני את השירים של ישי ריבו

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נעמי ה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @איציק-דדיה
                        ממש מעניין
                        השירים של ריבו ידועים כקשים
                        הוא ממציא אקורדים משלו..

                        אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נעמי ה

                          @איציק-דדיה
                          ממש מעניין
                          השירים של ריבו ידועים כקשים
                          הוא ממציא אקורדים משלו..

                          אלישא מנותק
                          אלישא מנותק
                          אליש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @נעמי-ה אבל אפשר להכין להם גרסה קלה יותר, גם אני למדתי את "סיבת הסיבות" בשלב מוקדם יחסית...

                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                          איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אלישא אליש

                            @נעמי-ה אבל אפשר להכין להם גרסה קלה יותר, גם אני למדתי את "סיבת הסיבות" בשלב מוקדם יחסית...

                            איציק דדיהא מנותק
                            איציק דדיהא מנותק
                            איציק דדיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @אליש ולא חייב בדיוק על האקורד עושים בהתחלה בערך ככה לומדים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אלישא מנותק
                              אלישא מנותק
                              אליש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              היי, מקפיצה שוב עם שינוי קטן-
                              יש לי מחר שיעור שני והייתי רוצה לשמוע המלצות. כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?
                              וללמד אותה כבר פריטות?

                              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                              אחות קטנהא אילן פא נ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • אלישא אליש

                                היי, מקפיצה שוב עם שינוי קטן-
                                יש לי מחר שיעור שני והייתי רוצה לשמוע המלצות. כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?
                                וללמד אותה כבר פריטות?

                                אחות קטנהא מנותק
                                אחות קטנהא מנותק
                                אחות קטנה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @אליש אומנם אני לא מנגנת אבל אני מורה למתמטיקה (והחלק במוח שאחרי על המתמטיקה אחרי גם על מוזיקה, המוזיקה בנויה הרבה על מתמטיקה אבל זה ממש לא הנושא....)
                                וקחי סתם כלל דבר ראשון תחזרי אתה על השיעור הראשון תוודאי שהתאמנה בבית
                                כי אם לא לפעמים את צריכה ללמד הכל מחדש
                                גם אם זה לוקח לך 20 דקות מתוך 45 זה שווה
                                והכי חשוב תכיני לה חומרים להתאמן ילדה בת 10 / 11 לא כ"כ תדע לעשות את זה לבד

                                החיים מנגינה!
                                התדעו להלחינה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אלישא אליש

                                  היי, מקפיצה שוב עם שינוי קטן-
                                  יש לי מחר שיעור שני והייתי רוצה לשמוע המלצות. כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?
                                  וללמד אותה כבר פריטות?

                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @אליש אמר בשיעור גיטרה ראשון:
                                  כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?

                                  וללמד אותה כבר פריטות?

                                  זה תלוי אם הם קלטו את האקורדים Am וE --אז אפשר לעבור לDm
                                  סתם ככה מציע -- ללמד אותם לנגן שיר מוכר עם האקורדים שהם למדו
                                  ויש בזה הרבה דברים טובים ---שהם יתרגלו בכיף את מה שנלמד
                                  וגם יהיה להם סיפוק שהם יודעים לנגן ויתן להם מוטיבציה להמשך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אלישא אליש

                                    היי, מקפיצה שוב עם שינוי קטן-
                                    יש לי מחר שיעור שני והייתי רוצה לשמוע המלצות. כבר לימדתי אותה אקורדים Am וE כדאי לעבור כבר לDm או לעבוד עוד על האקורדים?
                                    וללמד אותה כבר פריטות?

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נעמי ה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @אליש
                                    אם היא יודעת טוב את האקורדים האלה
                                    כדי שתתני לה שיר לנגן שיש אותם
                                    ותלמדי אותה פריטה פשוטה
                                    אם היא יודעת טוב את יכולה לעבור לDm
                                    כדי להתעכב גם על עברה חלקה בין אקורדים...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אלישא מנותק
                                      אלישא מנותק
                                      אליש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      היי. הפעם אני מתייעצת בנוגע למשהו אחר-
                                      אני כבר בשיעור רביעי, ולימדתי אותה אקורדים Am E Dm.
                                      היא מאוד רצינית ומתאמנת על כל מה שאני נותנת לה, אבל משהו בזרימה של האקורדים לא עובד לה. היא לא מצליחה להעביר אקורדים מספיק מהר ולא משנה כמה פעמים היא מנגנת את השיר, זה פשוט לא נשמע כמו שיר אלא יותר כמו אוסף צלילים לא מזוהים.
                                      יש תרגיל מסוים שאפשר לתת לה, שיעזור לה להחליק את האקורדים יותר מהר, או שזה רק ענין של אימון וזמן?

                                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                      מישהי מאמימ י הדס.טה 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אלישא אליש

                                        היי. הפעם אני מתייעצת בנוגע למשהו אחר-
                                        אני כבר בשיעור רביעי, ולימדתי אותה אקורדים Am E Dm.
                                        היא מאוד רצינית ומתאמנת על כל מה שאני נותנת לה, אבל משהו בזרימה של האקורדים לא עובד לה. היא לא מצליחה להעביר אקורדים מספיק מהר ולא משנה כמה פעמים היא מנגנת את השיר, זה פשוט לא נשמע כמו שיר אלא יותר כמו אוסף צלילים לא מזוהים.
                                        יש תרגיל מסוים שאפשר לתת לה, שיעזור לה להחליק את האקורדים יותר מהר, או שזה רק ענין של אימון וזמן?

                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @אליש עניין של זמן ואימון לדעתי תאמרי לה שתתאמן רק על המעברים- כלומר על איך שהתנועה ביד מריכה ליהיות..

                                        החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אלישא אליש

                                          היי. הפעם אני מתייעצת בנוגע למשהו אחר-
                                          אני כבר בשיעור רביעי, ולימדתי אותה אקורדים Am E Dm.
                                          היא מאוד רצינית ומתאמנת על כל מה שאני נותנת לה, אבל משהו בזרימה של האקורדים לא עובד לה. היא לא מצליחה להעביר אקורדים מספיק מהר ולא משנה כמה פעמים היא מנגנת את השיר, זה פשוט לא נשמע כמו שיר אלא יותר כמו אוסף צלילים לא מזוהים.
                                          יש תרגיל מסוים שאפשר לתת לה, שיעזור לה להחליק את האקורדים יותר מהר, או שזה רק ענין של אימון וזמן?

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יהודה20
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @אליש אני לאחרונה סיימתי ללמוד גיטרה.
                                          ובחלק הזה לדעתי פשוט צריך המון להתאמן וגם לנגן שירים גם עם זה לא נשמע הכי טוב ומתי שהוא זה נקלט.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול