אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שבור-אור אגב זה לא רק הפרסומות. זה גם ההתכתבויות המעורבות שיש פה.
לנטפרי יש פורום שלהם ושם פתחו אשכול שנקרא "למה חסמתם את מקצב??" ויש שם כל מיני תגובות.בכל פורומים ובכל נושאים יש התכתבויות מעורבות
אז למה רק במקצב זו צריכה להיות בעיה " ? -
@אילן-פ אני מסכימה (מה גם שבפורום של נטפרי עצמו יש התכתבויות מעורבות
) אבל מה שהם אומרים גם שזה בעיקר צעירים שמחפשים דרך להעביר את הזמן. -
@אליש ומה הבעיה שצעירים שמחפשים להעביר את הזמן לפחות יהיו באתר מוזיקה כשר לגמרי ולא במקומות אחרים
-
@שבור-אור אגב זה לא רק הפרסומות. זה גם ההתכתבויות המעורבות שיש פה.
לנטפרי יש פורום שלהם ושם פתחו אשכול שנקרא "למה חסמתם את מקצב??" ויש שם כל מיני תגובות.@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שבור-אור אגב זה לא רק הפרסומות. זה גם ההתכתבויות המעורבות שיש פה.
לנטפרי יש פורום שלהם ושם פתחו אשכול שנקרא "למה חסמתם את מקצב??" ויש שם כל מיני תגובות.מה שכתבת זה בדיוק מה שמשגע אותי, זה לא פרופורציונלי ההבדל בין שני הבעיות, התכתבויות מעורבות (ושאפשר להתכתב ולבזבז זמן וכו') זה לדעתי לא בעיה, וגם אם כן היא מאוד קטנה, והפרסומות הפרוצות זאת בעיה חמורה וצועקת.
על ההתכתבויות מחמירים את הפיקוח, נותנים אפשרות צא'ט רק לותיקים מאוד, ואוסרים כמעט גורף לפרסם כתובת מייל.
ועל הפרסומות אומרים "אין מה לעשות זה לא אנחנו".תסלחו לי אבל אני אומר משהו, זה מרגיש לי קצת סגנון חרדי להקפיד מאוד על דקויות קטנות, אבל מה שלא אנחנו- לא קשור אלי, לא ראיתי לא שמעתי.
הייתי שמח לומר את זה בתור חרדי אבל האמת שאני דתי לאומי (נראה לי זה פרט אישי שמותר לי לומר), אז תסלחו לי על הביקורת מבחוץ. אגב, אצלנו השיטה היא לא לדקדק יותר מדי על בעיות דקות, אבל מצד שני גם לא לדקדק בכלל על בעיות גדולות... "ועמך כולם צדיקים" (ועוד לא דיברנו על החילונים) -
@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שבור-אור אגב זה לא רק הפרסומות. זה גם ההתכתבויות המעורבות שיש פה.
לנטפרי יש פורום שלהם ושם פתחו אשכול שנקרא "למה חסמתם את מקצב??" ויש שם כל מיני תגובות.מה שכתבת זה בדיוק מה שמשגע אותי, זה לא פרופורציונלי ההבדל בין שני הבעיות, התכתבויות מעורבות (ושאפשר להתכתב ולבזבז זמן וכו') זה לדעתי לא בעיה, וגם אם כן היא מאוד קטנה, והפרסומות הפרוצות זאת בעיה חמורה וצועקת.
על ההתכתבויות מחמירים את הפיקוח, נותנים אפשרות צא'ט רק לותיקים מאוד, ואוסרים כמעט גורף לפרסם כתובת מייל.
ועל הפרסומות אומרים "אין מה לעשות זה לא אנחנו".תסלחו לי אבל אני אומר משהו, זה מרגיש לי קצת סגנון חרדי להקפיד מאוד על דקויות קטנות, אבל מה שלא אנחנו- לא קשור אלי, לא ראיתי לא שמעתי.
הייתי שמח לומר את זה בתור חרדי אבל האמת שאני דתי לאומי (נראה לי זה פרט אישי שמותר לי לומר), אז תסלחו לי על הביקורת מבחוץ. אגב, אצלנו השיטה היא לא לדקדק יותר מדי על בעיות דקות, אבל מצד שני גם לא לדקדק בכלל על בעיות גדולות... "ועמך כולם צדיקים" (ועוד לא דיברנו על החילונים)@שבור-אור לא נראה לי שנטפרי חסמו בגלל הפרסומות (תקנו אותי אם אני טועה), אלא בגלל ההתכתבויות.
הנושא של הפרסומות תלוי הרבה פעמים בחסימה על האינטרנט. אם האינטרנט פרוץ- בכל אתר שתיכנס אליו תראה פרסומות שהן לא בסדר. אבל אם יש לך פילטר- לא אמורות לקפוץ פרסומות בעייתיות. (ואם זה בכל זאת קורה תתקין תוסף שחוסם פרסומות).
עניין של חרדי- דת"ל- נראה לי קצת פחות קשור לענין
-
@שבור-אור לא נראה לי שנטפרי חסמו בגלל הפרסומות (תקנו אותי אם אני טועה), אלא בגלל ההתכתבויות.
הנושא של הפרסומות תלוי הרבה פעמים בחסימה על האינטרנט. אם האינטרנט פרוץ- בכל אתר שתיכנס אליו תראה פרסומות שהן לא בסדר. אבל אם יש לך פילטר- לא אמורות לקפוץ פרסומות בעייתיות. (ואם זה בכל זאת קורה תתקין תוסף שחוסם פרסומות).
עניין של חרדי- דת"ל- נראה לי קצת פחות קשור לענין
@אליש
אני עדיין עומד על זה שהפרסומות הם בעיה קשה, וזה שנטפרי לא חסמו בגלל זה, זה רק גורם לי עוד יותר להתעצבן.
לטענותיך: א. אני אומנם עם חוסם פרסומות, אבל אני די בטוח שיש אתרים שבהם בכל מקרה אין פרסומות לא צנועות ושזה בידי האתר, תבדוק למשל ב"בחדרי חרדים" או ב"קול חי" ותראה.
ב. לא לכל אחד יש חוסם פרסומות (ועובדה שחלק מהמשתמשים דיווחו על פרסומות לא צנועות), ואין שום לגיטימציה להכשיל ככה את הציבור ולסמוך על החוסמי פרסומות. -
@רוחלה-כהן ? אני לא יודעת את מי לתייג שיענה לי....
-
@רוחלה-כהן ? אני לא יודעת את מי לתייג שיענה לי....
@רוחלה-כהן אם את פותחת נושא את כותבת את הכותרת כמובן, אם לא את פתחת מן הסתם אי אפשר. את מדברת שכבר פתחת ואת רוצה לשנות את השם שבחרת? אם ככה אני לא יודע, פוסטים אפשר לשנות ע"י השלוש נקודות בצד, אם זה לא משהו דומה עם הכותרת תתייגי נניח את חכם בלילה, הגיוני שהוא ידע.
-
משהו יודע מכמה מוניטין אפשר לכתוב 'אודותי'?
לפני תקופה יכולתי לכתוב, ולא הספקתי, ושינו את הכללים ועכשיו אני לא יכולה... -
@אליש
אני עדיין עומד על זה שהפרסומות הם בעיה קשה, וזה שנטפרי לא חסמו בגלל זה, זה רק גורם לי עוד יותר להתעצבן.
לטענותיך: א. אני אומנם עם חוסם פרסומות, אבל אני די בטוח שיש אתרים שבהם בכל מקרה אין פרסומות לא צנועות ושזה בידי האתר, תבדוק למשל ב"בחדרי חרדים" או ב"קול חי" ותראה.
ב. לא לכל אחד יש חוסם פרסומות (ועובדה שחלק מהמשתמשים דיווחו על פרסומות לא צנועות), ואין שום לגיטימציה להכשיל ככה את הציבור ולסמוך על החוסמי פרסומות. -
@שבור-אור כל אחד יכול להתקין תוסף, ובאמת מוזר ש@צוות-פיקוח לא הגיבו כלום בנושא הפרסומות. ואני עדיין חושבת שאולי אין להם זכות להכשיל (אם אכן זה תלוי בהם), אבל לאף אחד אין רשות לבוא בטענות אם אין לו פילטר נורמלי- שיסנן.
@כ-פ @פונץ-בננה ? -
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חכם_בלילה אל תדאגו פשוט צריך לחכות לבין הזמנם ואז יהיה גל של נכנסים
הבעיה שרב אלה שנכנסים לפורום --נרשמים כדי להוריד איזה משהו חד פעמי -- וחלאס
אחר כך כבר לא שומעים מהם - 0 פוסטים -- ויש מאות כאלה
אם כולם היו כמוך פעילים
- זה בהחלט היה יכול להיות מרענן 
@אילן-פ פעיל יותר מידי

@חכם_בלילה אני חושב שזה לא קשור אין משתמשים אני חושב שהפורום בכלל לא פעיל לדוגמא בשרשור שירים חדשים רק אני מעלה למה אף אחד לא מעלה סקופים וכדו... אנחנו יכולים להחזיר את הפורום לקדמותו בהרבה דרכים לא חסר
-
@אילן-פ פעיל יותר מידי

@חכם_בלילה אני חושב שזה לא קשור אין משתמשים אני חושב שהפורום בכלל לא פעיל לדוגמא בשרשור שירים חדשים רק אני מעלה למה אף אחד לא מעלה סקופים וכדו... אנחנו יכולים להחזיר את הפורום לקדמותו בהרבה דרכים לא חסר
@איציק-דדיה נכון, אבל פעם היה הרבה יותר קל ומעניין.
-
מה זה עוקב ומה מקבלים ממנו?
-
מה זה עוקב ומה מקבלים ממנו?
@איציק-דדיה עוקב זה אומר שכשאתה כותב משהו- העוקב שלך מקבל התראה (אא"כ הוא ביטל את זה בהגדרות). חוצמזה זה אומר שאתה מעניין אותו.
-
@איציק-דדיה עוקב זה אומר שכשאתה כותב משהו- העוקב שלך מקבל התראה (אא"כ הוא ביטל את זה בהגדרות). חוצמזה זה אומר שאתה מעניין אותו.
@אליש לא ניראה לי אני לא מקבל התראות שמשתמשים כותבים משהו
-
@שבור-אור כל אחד יכול להתקין תוסף, ובאמת מוזר ש@צוות-פיקוח לא הגיבו כלום בנושא הפרסומות. ואני עדיין חושבת שאולי אין להם זכות להכשיל (אם אכן זה תלוי בהם), אבל לאף אחד אין רשות לבוא בטענות אם אין לו פילטר נורמלי- שיסנן.
@כ-פ @פונץ-בננה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות