אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@רוחלה-כהן ? אני לא יודעת את מי לתייג שיענה לי....
@רוחלה-כהן אם את פותחת נושא את כותבת את הכותרת כמובן, אם לא את פתחת מן הסתם אי אפשר. את מדברת שכבר פתחת ואת רוצה לשנות את השם שבחרת? אם ככה אני לא יודע, פוסטים אפשר לשנות ע"י השלוש נקודות בצד, אם זה לא משהו דומה עם הכותרת תתייגי נניח את חכם בלילה, הגיוני שהוא ידע.
-
משהו יודע מכמה מוניטין אפשר לכתוב 'אודותי'?
לפני תקופה יכולתי לכתוב, ולא הספקתי, ושינו את הכללים ועכשיו אני לא יכולה... -
@אליש
אני עדיין עומד על זה שהפרסומות הם בעיה קשה, וזה שנטפרי לא חסמו בגלל זה, זה רק גורם לי עוד יותר להתעצבן.
לטענותיך: א. אני אומנם עם חוסם פרסומות, אבל אני די בטוח שיש אתרים שבהם בכל מקרה אין פרסומות לא צנועות ושזה בידי האתר, תבדוק למשל ב"בחדרי חרדים" או ב"קול חי" ותראה.
ב. לא לכל אחד יש חוסם פרסומות (ועובדה שחלק מהמשתמשים דיווחו על פרסומות לא צנועות), ואין שום לגיטימציה להכשיל ככה את הציבור ולסמוך על החוסמי פרסומות. -
@שבור-אור כל אחד יכול להתקין תוסף, ובאמת מוזר ש@צוות-פיקוח לא הגיבו כלום בנושא הפרסומות. ואני עדיין חושבת שאולי אין להם זכות להכשיל (אם אכן זה תלוי בהם), אבל לאף אחד אין רשות לבוא בטענות אם אין לו פילטר נורמלי- שיסנן.
@כ-פ @פונץ-בננה ? -
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חכם_בלילה אל תדאגו פשוט צריך לחכות לבין הזמנם ואז יהיה גל של נכנסים
הבעיה שרב אלה שנכנסים לפורום --נרשמים כדי להוריד איזה משהו חד פעמי -- וחלאס
אחר כך כבר לא שומעים מהם - 0 פוסטים -- ויש מאות כאלה
אם כולם היו כמוך פעילים
- זה בהחלט היה יכול להיות מרענן 
@אילן-פ פעיל יותר מידי

@חכם_בלילה אני חושב שזה לא קשור אין משתמשים אני חושב שהפורום בכלל לא פעיל לדוגמא בשרשור שירים חדשים רק אני מעלה למה אף אחד לא מעלה סקופים וכדו... אנחנו יכולים להחזיר את הפורום לקדמותו בהרבה דרכים לא חסר
-
@אילן-פ פעיל יותר מידי

@חכם_בלילה אני חושב שזה לא קשור אין משתמשים אני חושב שהפורום בכלל לא פעיל לדוגמא בשרשור שירים חדשים רק אני מעלה למה אף אחד לא מעלה סקופים וכדו... אנחנו יכולים להחזיר את הפורום לקדמותו בהרבה דרכים לא חסר
@איציק-דדיה נכון, אבל פעם היה הרבה יותר קל ומעניין.
-
מה זה עוקב ומה מקבלים ממנו?
-
מה זה עוקב ומה מקבלים ממנו?
@איציק-דדיה עוקב זה אומר שכשאתה כותב משהו- העוקב שלך מקבל התראה (אא"כ הוא ביטל את זה בהגדרות). חוצמזה זה אומר שאתה מעניין אותו.
-
@איציק-דדיה עוקב זה אומר שכשאתה כותב משהו- העוקב שלך מקבל התראה (אא"כ הוא ביטל את זה בהגדרות). חוצמזה זה אומר שאתה מעניין אותו.
@אליש לא ניראה לי אני לא מקבל התראות שמשתמשים כותבים משהו
-
@שבור-אור כל אחד יכול להתקין תוסף, ובאמת מוזר ש@צוות-פיקוח לא הגיבו כלום בנושא הפרסומות. ואני עדיין חושבת שאולי אין להם זכות להכשיל (אם אכן זה תלוי בהם), אבל לאף אחד אין רשות לבוא בטענות אם אין לו פילטר נורמלי- שיסנן.
@כ-פ @פונץ-בננה ? -
@סבא בעיקרון כל החסימות אמורות לעשות ככה. לא חושבת שמי שיש לו חסימה נפתח לו פרסומות בעייתיות.
-
@אליש כתבתי משהו ושלחתי, ובלוח הוא נרשם עם שגיאות, אני נכנס לעריכה הוא רשום כמו שאני רוצה אני מאשר הוא מתבלגן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות