אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אליש
אני עדיין עומד על זה שהפרסומות הם בעיה קשה, וזה שנטפרי לא חסמו בגלל זה, זה רק גורם לי עוד יותר להתעצבן.
לטענותיך: א. אני אומנם עם חוסם פרסומות, אבל אני די בטוח שיש אתרים שבהם בכל מקרה אין פרסומות לא צנועות ושזה בידי האתר, תבדוק למשל ב"בחדרי חרדים" או ב"קול חי" ותראה.
ב. לא לכל אחד יש חוסם פרסומות (ועובדה שחלק מהמשתמשים דיווחו על פרסומות לא צנועות), ואין שום לגיטימציה להכשיל ככה את הציבור ולסמוך על החוסמי פרסומות.@שבור-אור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני עדיין עומד על זה שהפרסומות הם בעיה קשה, וזה שנטפרי לא חסמו בגלל זה, זה רק גורם לי עוד יותר להתעצבן.
הם לא צריכים לחסום בגלל הפרסומות, כי בכל מקרה מי שבחסימת נטפרי אין סיכוי בעולם שיראה אותם- כי הם חסומים לו.
אז זה ממש לא בעיה, גם בעבר היו פרסומות, ונטפרי לא חסמו..
יש משהוא יותר מידי מרובע שם במערכת.. וזה עדיין לא ידוע.
ולגבי הפרסומות הפרוצות אצלך, זה נטו קשור לרמת החסימה שלך... עוד שניה בנאדם שאין לו חסימה בכלל יתחיל להתלונן.. בחייאת. -
@סבא 25 ויומיים בפורום ככה אני זוכר
-
@סבא 25 ויומיים בפורום ככה אני זוכר
-
@סבא אסור לבקש
-
@סבא אסור לבקש
-
@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש אופציה לעשות דיסלייק?
נראה לי רק במקרים ממש חריגים (של הפרת כללים וכו'). ורק משתמשים עם מעל 300 מוניטין, יכולים לעשות את זה.
-
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
-
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
@איציק-דדיה יפה
-
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
30 זה הכי הרבה לייקים שאפשר לתת ביום.
-
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
30 זה הכי הרבה לייקים שאפשר לתת ביום.
@rivka-0 לכולם לא משנה כמה מוניטין יש לי לדוגמא גם אם יהיה לי 1000?
-
@rivka-0 לכולם לא משנה כמה מוניטין יש לי לדוגמא גם אם יהיה לי 1000?
@איציק-דדיה כן.
-
@איציק-דדיה זה גם מה שאני חשבתי שיהיה אבל זה חד משמעית לא יהיה ככה..
כמעט 90 % אחוז מהמשתמשים של הפורום הם בנטפרי....@חכם_בלילה אסור לתת לפורום ליפול!
אנחנו צריכים להתאמץ בשביל הפורום ובשבילנו
אני מאד אוהבת את הפורום ויהיה לי קשה אם המצב לא יחזור לקדמותו
אנחנו לא מחליטים ולא יכולים לעזור לאלו שבנטפרי
אבל לעצמנו אפשר ועוד איך
תעלו פוסטים מעניינים
וכשהפורום יהיה מעניין
אל תשכחו מי הציעה את הרעיון

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

