אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@סבא 25 ויומיים בפורום ככה אני זוכר
-
@סבא 25 ויומיים בפורום ככה אני זוכר
-
@סבא אסור לבקש
-
@סבא אסור לבקש
-
@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש אופציה לעשות דיסלייק?
נראה לי רק במקרים ממש חריגים (של הפרת כללים וכו'). ורק משתמשים עם מעל 300 מוניטין, יכולים לעשות את זה.
-
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
-
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
@איציק-דדיה יפה
-
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
30 זה הכי הרבה לייקים שאפשר לתת ביום.
-
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
30 זה הכי הרבה לייקים שאפשר לתת ביום.
@rivka-0 לכולם לא משנה כמה מוניטין יש לי לדוגמא גם אם יהיה לי 1000?
-
@rivka-0 לכולם לא משנה כמה מוניטין יש לי לדוגמא גם אם יהיה לי 1000?
@איציק-דדיה כן.
-
@איציק-דדיה זה גם מה שאני חשבתי שיהיה אבל זה חד משמעית לא יהיה ככה..
כמעט 90 % אחוז מהמשתמשים של הפורום הם בנטפרי....@חכם_בלילה אסור לתת לפורום ליפול!
אנחנו צריכים להתאמץ בשביל הפורום ובשבילנו
אני מאד אוהבת את הפורום ויהיה לי קשה אם המצב לא יחזור לקדמותו
אנחנו לא מחליטים ולא יכולים לעזור לאלו שבנטפרי
אבל לעצמנו אפשר ועוד איך
תעלו פוסטים מעניינים
וכשהפורום יהיה מעניין
אל תשכחו מי הציעה את הרעיון

-
@חכם_בלילה אסור לתת לפורום ליפול!
אנחנו צריכים להתאמץ בשביל הפורום ובשבילנו
אני מאד אוהבת את הפורום ויהיה לי קשה אם המצב לא יחזור לקדמותו
אנחנו לא מחליטים ולא יכולים לעזור לאלו שבנטפרי
אבל לעצמנו אפשר ועוד איך
תעלו פוסטים מעניינים
וכשהפורום יהיה מעניין
אל תשכחו מי הציעה את הרעיון

טוב זה כבר ככה כמה ימים
כל המשתמשים רוצים שיחזור הפורום לקדמותו אבל אני אמרתי את זה מלאאאאא פעמים:
אין יותר משתמשים בפורום!! אני מבין שזה קשה לכולנו אבל אין לנו מה לעשות!! גם אם כל אחד ירשום 70 פוסטים בדקה הפורום לא יחזרו למה שהוא היה!!
אנחנו פשוט צריכים להשלים עם הגזרה....כל מה שעושה ה' זה לטובה
-
@חכם_בלילה אסור לתת לפורום ליפול!
אנחנו צריכים להתאמץ בשביל הפורום ובשבילנו
אני מאד אוהבת את הפורום ויהיה לי קשה אם המצב לא יחזור לקדמותו
אנחנו לא מחליטים ולא יכולים לעזור לאלו שבנטפרי
אבל לעצמנו אפשר ועוד איך
תעלו פוסטים מעניינים
וכשהפורום יהיה מעניין
אל תשכחו מי הציעה את הרעיון

@NAAMA-0 כמה אפשר תראי כמה אני כותב פוסטים אבל זה לא יעזור צריך אולי לעשות נושא חידונים על מוסיקה וכדו...
שצוות פיקוח יסכימו כי אין ברירה הפורום בסכנת סגירה
-
@NAAMA-0 כמה אפשר תראי כמה אני כותב פוסטים אבל זה לא יעזור צריך אולי לעשות נושא חידונים על מוסיקה וכדו...
שצוות פיקוח יסכימו כי אין ברירה הפורום בסכנת סגירה
@איציק-דדיה הבעיה היא שאין צוות...
יש רק את כ.פ ופונץ בננה ונגינתי ושלושתיהם משתלטים על פורום שלם לבד! (שבהזדמנות זו מגיעה להם כל הכבוד על העבודה שהם עושים!!)
בא נראה מה הם יחליטו..... -
@איציק-דדיה הבעיה היא שאין צוות...
יש רק את כ.פ ופונץ בננה ונגינתי ושלושתיהם משתלטים על פורום שלם לבד! (שבהזדמנות זו מגיעה להם כל הכבוד על העבודה שהם עושים!!)
בא נראה מה הם יחליטו.....@חכם_בלילה גם נגינתי נמצא כאן ועובד...... הוא פשוט פחות מגיב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

