אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
@איציק-דדיה יפה
-
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
30 זה הכי הרבה לייקים שאפשר לתת ביום.
-
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דוד-33 25 מוניטין אני חושב 3 וכל כמה לייקים שאתה מקבל עולה לך עוד אחד
לדוגמא אני יכול לתת רק 30 ויש לי 760 מוניטין
30 זה הכי הרבה לייקים שאפשר לתת ביום.
@rivka-0 לכולם לא משנה כמה מוניטין יש לי לדוגמא גם אם יהיה לי 1000?
-
@rivka-0 לכולם לא משנה כמה מוניטין יש לי לדוגמא גם אם יהיה לי 1000?
@איציק-דדיה כן.
-
@איציק-דדיה זה גם מה שאני חשבתי שיהיה אבל זה חד משמעית לא יהיה ככה..
כמעט 90 % אחוז מהמשתמשים של הפורום הם בנטפרי....@חכם_בלילה אסור לתת לפורום ליפול!
אנחנו צריכים להתאמץ בשביל הפורום ובשבילנו
אני מאד אוהבת את הפורום ויהיה לי קשה אם המצב לא יחזור לקדמותו
אנחנו לא מחליטים ולא יכולים לעזור לאלו שבנטפרי
אבל לעצמנו אפשר ועוד איך
תעלו פוסטים מעניינים
וכשהפורום יהיה מעניין
אל תשכחו מי הציעה את הרעיון

-
@חכם_בלילה אסור לתת לפורום ליפול!
אנחנו צריכים להתאמץ בשביל הפורום ובשבילנו
אני מאד אוהבת את הפורום ויהיה לי קשה אם המצב לא יחזור לקדמותו
אנחנו לא מחליטים ולא יכולים לעזור לאלו שבנטפרי
אבל לעצמנו אפשר ועוד איך
תעלו פוסטים מעניינים
וכשהפורום יהיה מעניין
אל תשכחו מי הציעה את הרעיון

טוב זה כבר ככה כמה ימים
כל המשתמשים רוצים שיחזור הפורום לקדמותו אבל אני אמרתי את זה מלאאאאא פעמים:
אין יותר משתמשים בפורום!! אני מבין שזה קשה לכולנו אבל אין לנו מה לעשות!! גם אם כל אחד ירשום 70 פוסטים בדקה הפורום לא יחזרו למה שהוא היה!!
אנחנו פשוט צריכים להשלים עם הגזרה....כל מה שעושה ה' זה לטובה
-
@חכם_בלילה אסור לתת לפורום ליפול!
אנחנו צריכים להתאמץ בשביל הפורום ובשבילנו
אני מאד אוהבת את הפורום ויהיה לי קשה אם המצב לא יחזור לקדמותו
אנחנו לא מחליטים ולא יכולים לעזור לאלו שבנטפרי
אבל לעצמנו אפשר ועוד איך
תעלו פוסטים מעניינים
וכשהפורום יהיה מעניין
אל תשכחו מי הציעה את הרעיון

@NAAMA-0 כמה אפשר תראי כמה אני כותב פוסטים אבל זה לא יעזור צריך אולי לעשות נושא חידונים על מוסיקה וכדו...
שצוות פיקוח יסכימו כי אין ברירה הפורום בסכנת סגירה
-
@NAAMA-0 כמה אפשר תראי כמה אני כותב פוסטים אבל זה לא יעזור צריך אולי לעשות נושא חידונים על מוסיקה וכדו...
שצוות פיקוח יסכימו כי אין ברירה הפורום בסכנת סגירה
@איציק-דדיה הבעיה היא שאין צוות...
יש רק את כ.פ ופונץ בננה ונגינתי ושלושתיהם משתלטים על פורום שלם לבד! (שבהזדמנות זו מגיעה להם כל הכבוד על העבודה שהם עושים!!)
בא נראה מה הם יחליטו..... -
@איציק-דדיה הבעיה היא שאין צוות...
יש רק את כ.פ ופונץ בננה ונגינתי ושלושתיהם משתלטים על פורום שלם לבד! (שבהזדמנות זו מגיעה להם כל הכבוד על העבודה שהם עושים!!)
בא נראה מה הם יחליטו.....@חכם_בלילה גם נגינתי נמצא כאן ועובד...... הוא פשוט פחות מגיב.
-
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אני עושה שכל הפוסטים החדשים יעלו לי אוטומטית ולא רק מה שאני עוקב
לא צריך לעשות כלום
פשוט תכנס לאופציה של העיגול בצורת שעון למעלה -אייקון שני מימין --פוסטים אחרונים
וזה מראה לך את כל הפוסטים האחרונים לפי סדר -- ולא קשור להתראות --אני משתמש קבוע
באופציה הזאת -
טוב זה כבר ככה כמה ימים
כל המשתמשים רוצים שיחזור הפורום לקדמותו אבל אני אמרתי את זה מלאאאאא פעמים:
אין יותר משתמשים בפורום!! אני מבין שזה קשה לכולנו אבל אין לנו מה לעשות!! גם אם כל אחד ירשום 70 פוסטים בדקה הפורום לא יחזרו למה שהוא היה!!
אנחנו פשוט צריכים להשלים עם הגזרה....כל מה שעושה ה' זה לטובה
-
@חכם_בלילה גם נגינתי נמצא כאן ועובד...... הוא פשוט פחות מגיב.
פוסט זה נמחק! -
טוב זה כבר ככה כמה ימים
כל המשתמשים רוצים שיחזור הפורום לקדמותו אבל אני אמרתי את זה מלאאאאא פעמים:
אין יותר משתמשים בפורום!! אני מבין שזה קשה לכולנו אבל אין לנו מה לעשות!! גם אם כל אחד ירשום 70 פוסטים בדקה הפורום לא יחזרו למה שהוא היה!!
אנחנו פשוט צריכים להשלים עם הגזרה....כל מה שעושה ה' זה לטובה
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
טוב זה כבר ככה כמה ימים
כל המשתמשים רוצים שיחזור הפורום לקדמותו אבל אני אמרתי את זה מלאאאאא פעמים:
אין יותר משתמשים בפורום!! אני מבין שזה קשה לכולנו אבל אין לנו מה לעשות!! גם אם כל אחד ירשום 70 פוסטים בדקה הפורום לא יחזרו למה שהוא היה!!
אנחנו פשוט צריכים להשלים עם הגזרה....כל מה שעושה ה' זה לטובה
נכון.., הוא לא יחזור למה שהוא היה...- אבל בואו וננסה להכניס לפה כמה שיותר משתמשים חדשים...-שהיה קצת יותר מענין...
וסתם שאלה- איך מאמתים פה את המייל?- צירפתי את @רותי-אלחרר עכשיו- והיא צריכה לאמת מייל והיא לא הצליחה....-אשמח לתשובה...
-
@12345678
@הצדיק-הנסתר
@MUSIC-2
@ilanilan
@רותי-אלחרראנחנו קוראים לכם לכתוב פוסטים ולהשתתף בפורום לא להתבייש אנחנו צריכים אותכם
רעיון יפה לא?
נכנסים לסימן האדום שיש לה על המסך למעלה ואז שם זה מוביל אותה לכתובת מייל שלה היא לוחצת על שנה מייל ואז היא קבל למייל שלה שהאימות עבר בהצלחה ואז כשהיא תיכנס אז היא תיהיה מחוברת מקווה שהבננת אותי
-
@12345678
@הצדיק-הנסתר
@MUSIC-2
@ilanilan
@רותי-אלחרראנחנו קוראים לכם לכתוב פוסטים ולהשתתף בפורום לא להתבייש אנחנו צריכים אותכם
רעיון יפה לא?
נכנסים לסימן האדום שיש לה על המסך למעלה ואז שם זה מוביל אותה לכתובת מייל שלה היא לוחצת על שנה מייל ואז היא קבל למייל שלה שהאימות עבר בהצלחה ואז כשהיא תיכנס אז היא תיהיה מחוברת מקווה שהבננת אותי
@איציק-דדיה אוקייי,
יש לי כמה חברות שחיברתי אבל הם לא יכולות לרשום תגובות...
@אדלי-האשדודית @אשדודית-בנשמה -כי הם לא מצליחות לאמת את המייל...-
הן יכולות להוסיף הרבה לפורום- וחבל... (בטוחה שיש עוד הרבה כאלה שהיסתבכו עם זה...) -
@איציק-דדיה אוקייי,
יש לי כמה חברות שחיברתי אבל הם לא יכולות לרשום תגובות...
@אדלי-האשדודית @אשדודית-בנשמה -כי הם לא מצליחות לאמת את המייל...-
הן יכולות להוסיף הרבה לפורום- וחבל... (בטוחה שיש עוד הרבה כאלה שהיסתבכו עם זה...)@הדרי שישלחו פנייה לניהול ואם הם רוצים שישלחו לך למייל תמונה של המסך שלהם ותעלי אותה לפה ואני יעזור
-
@איציק-דדיה אוקייי,
יש לי כמה חברות שחיברתי אבל הם לא יכולות לרשום תגובות...
@אדלי-האשדודית @אשדודית-בנשמה -כי הם לא מצליחות לאמת את המייל...-
הן יכולות להוסיף הרבה לפורום- וחבל... (בטוחה שיש עוד הרבה כאלה שהיסתבכו עם זה...)שיכנסו לערוך פרופיל וזה מה שיהיה להם שיעשו אישור וישלח להם למייל מייל ממקצב שיעשו אישור וסיימנו
-
שיכנסו לערוך פרופיל וזה מה שיהיה להם שיעשו אישור וישלח להם למייל מייל ממקצב שיעשו אישור וסיימנו
@איציק-דדיה שלושתם עשו את זה והסתבכו...

אז אמרתי להם שעדיף שישלחו פניה לניהול...-מקווה שיעזור..
בכל זאת תודה רבה! -
@איציק-דדיה שלושתם עשו את זה והסתבכו...

אז אמרתי להם שעדיף שישלחו פניה לניהול...-מקווה שיעזור..
בכל זאת תודה רבה!@הדרי
סורי 
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
