אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקה@אליש אם נגיד כבר הורחקתי פעם 1 זה נקרא שחצי שנה אני לא אוכל להיות משתמש ותיק
-
@אליש אם נגיד כבר הורחקתי פעם 1 זה נקרא שחצי שנה אני לא אוכל להיות משתמש ותיק
@רות-רפפורט כנראה...
אני לא רוצה לייאש, אבל יש מצב שכבר אי אפשר אף פעם להיות משתמש ותיק.
תקנו אותי אם אני טועה... -
@רות-רפפורט כנראה...
אני לא רוצה לייאש, אבל יש מצב שכבר אי אפשר אף פעם להיות משתמש ותיק.
תקנו אותי אם אני טועה...@אליש האא לא בסדר זה לא מייאש אותי זה גם לא כול כך משנה לי העיקר יש את הפורום הזה ואני בו
-
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקה@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקהלא על כל דיווח יש הרחקה, אבל הכללים הם שצריך להיות עם חצי שנה ללא דיווחים.
-
@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקהלא על כל דיווח יש הרחקה, אבל הכללים הם שצריך להיות עם חצי שנה ללא דיווחים.
@כ-פ אם בחצי שנה הראשונה היה הרחקה ובחצי שנה השנייה לא היה אז אפשר להיות משתמש וותיק?
-
@כ-פ אם בחצי שנה הראשונה היה הרחקה ובחצי שנה השנייה לא היה אז אפשר להיות משתמש וותיק?
@רות-רפפורט בלי קשר להרחקות. צריך חצי שנה ללא דיווחים.
-
@רות-רפפורט בלי קשר להרחקות. צריך חצי שנה ללא דיווחים.
@כ-פ מה זה אומר דיווח ולא הבנת את השאלה שלי
-
@כ-פ מה זה אומר דיווח ולא הבנת את השאלה שלי
@רות-רפפורט דיווח אומר שמשתמש מדווח עלייך, ב-3 נקודות בצד ההודעה.
לא מרחיקים על כל דיווח, אז הגיוני שהיו דיווחים שאת לא מודעת אליהם. -
@רות-רפפורט דיווח אומר שמשתמש מדווח עלייך, ב-3 נקודות בצד ההודעה.
לא מרחיקים על כל דיווח, אז הגיוני שהיו דיווחים שאת לא מודעת אליהם.@כ-פ ואיך אני יודעת אם דיווחו עלי
סליחה על החפירות -
@כ-פ ואיך אני יודעת אם דיווחו עלי
סליחה על החפירות@רות-רפפורט את לא יודעת
-
@רות-רפפורט את לא יודעת
@אליש אז איך אני יכולה להיות משתמש ותיק אם אני לא יודעת אם דיווחו עלי
-
@אליש אז איך אני יכולה להיות משתמש ותיק אם אני לא יודעת אם דיווחו עלי
@רות-רפפורט את תהיי משתמש ותיק גם אם לא תדעי,
לא נראה לי צריך לעשות משהו בשביל להיות... -
@רות-רפפורט את תהיי משתמש ותיק גם אם לא תדעי,
לא נראה לי צריך לעשות משהו בשביל להיות...@MUSIC-2 לא יודעת עזוב/י לא משנה בכול מקרהזה לא כול כך מענין אותי
-
@MUSIC-2 לא יודעת עזוב/י לא משנה בכול מקרהזה לא כול כך מענין אותי
@רות-רפפורט רגע ואם מישהוא דיווח על מישהוא אחר
וזה לא באמת משהו שצריך לדווח עליו
זה גם נקרא דיווח וחצי שנה אי אפשר להיות משתמש ותיק? -
@רות-רפפורט רגע ואם מישהוא דיווח על מישהוא אחר
וזה לא באמת משהו שצריך לדווח עליו
זה גם נקרא דיווח וחצי שנה אי אפשר להיות משתמש ותיק? -
@רות-רפפורט רגע ואם מישהוא דיווח על מישהוא אחר
וזה לא באמת משהו שצריך לדווח עליו
זה גם נקרא דיווח וחצי שנה אי אפשר להיות משתמש ותיק? -
@אליש בעיקרון הם עונים.
אבל ספציפית עכשיו יש עם הפניות בעיות והן לא נשלחות..
שזה יסודר בעז"ה נודיע. -
@אליש בעיקרון הם עונים.
אבל ספציפית עכשיו יש עם הפניות בעיות והן לא נשלחות..
שזה יסודר בעז"ה נודיע.@פונץ-בננה אז אפשר לשאול אותך פה?
כי אני רוצה לפתוח נושא על להקת אוו-מן אבל לא בטוח שאתם מאשרים...
כי גם שרולי ונתנאל חלק מההרכב וזה
-
@פונץ-בננה אז אפשר לשאול אותך פה?
כי אני רוצה לפתוח נושא על להקת אוו-מן אבל לא בטוח שאתם מאשרים...
כי גם שרולי ונתנאל חלק מההרכב וזה
@אליש אפשר..
השירים הישנים הם בסדר..
רק שימי לב בקליפים, אם כולם נקיים. ותכתבי במפורש שזה רק שירים של הלהקה..
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות