אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ
יכול להיות שאתם מוחקים לי תתגובות או עורכים אותם ?לא שמתי לב, אבל זה יתכן, אם התגובה לא מתאימה לפורום מעורב, או שהיא מידי שופכת הערצה עיוורת לזמרים.
לצורך הדוגמה (לא קשור אלייך, שגם האחרים ידעו) 'יואלי יא מלךךךךךך חולהההה עליך' וכו'.
@איציק-דדיה נראה שכבר ענו על זה.......
https://miktzav.com/post/266816פוסט זה נמחק! -
@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ
יכול להיות שאתם מוחקים לי תתגובות או עורכים אותם ?לא שמתי לב, אבל זה יתכן, אם התגובה לא מתאימה לפורום מעורב, או שהיא מידי שופכת הערצה עיוורת לזמרים.
לצורך הדוגמה (לא קשור אלייך, שגם האחרים ידעו) 'יואלי יא מלךךךךךך חולהההה עליך' וכו'.
@איציק-דדיה נראה שכבר ענו על זה.......
https://miktzav.com/post/266816פוסט זה נמחק! -
@הדס-ט לא.את יכולה לעשות עד 30 לייקים בכל יום!!
-
מתי זה נקרא משתמש ותיק?אחרי כמה זמן?
-
@ויווש חצי שנה נראלי
-
@ויווש חצי שנה נראלי
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@אליש כאילו ללא הרחקות
-
@אליש כאילו ללא הרחקות
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקה -
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקה@אליש אם נגיד כבר הורחקתי פעם 1 זה נקרא שחצי שנה אני לא אוכל להיות משתמש ותיק
-
@אליש אם נגיד כבר הורחקתי פעם 1 זה נקרא שחצי שנה אני לא אוכל להיות משתמש ותיק
@רות-רפפורט כנראה...
אני לא רוצה לייאש, אבל יש מצב שכבר אי אפשר אף פעם להיות משתמש ותיק.
תקנו אותי אם אני טועה... -
@רות-רפפורט כנראה...
אני לא רוצה לייאש, אבל יש מצב שכבר אי אפשר אף פעם להיות משתמש ותיק.
תקנו אותי אם אני טועה...@אליש האא לא בסדר זה לא מייאש אותי זה גם לא כול כך משנה לי העיקר יש את הפורום הזה ואני בו
-
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקה@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקהלא על כל דיווח יש הרחקה, אבל הכללים הם שצריך להיות עם חצי שנה ללא דיווחים.
-
@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רות-רפפורט יש מצב.
אבל לא בטוח שעל כל דיווח יש הרחקהלא על כל דיווח יש הרחקה, אבל הכללים הם שצריך להיות עם חצי שנה ללא דיווחים.
@כ-פ אם בחצי שנה הראשונה היה הרחקה ובחצי שנה השנייה לא היה אז אפשר להיות משתמש וותיק?
-
@כ-פ אם בחצי שנה הראשונה היה הרחקה ובחצי שנה השנייה לא היה אז אפשר להיות משתמש וותיק?
@רות-רפפורט בלי קשר להרחקות. צריך חצי שנה ללא דיווחים.
-
@רות-רפפורט בלי קשר להרחקות. צריך חצי שנה ללא דיווחים.
@כ-פ מה זה אומר דיווח ולא הבנת את השאלה שלי
-
@כ-פ מה זה אומר דיווח ולא הבנת את השאלה שלי
@רות-רפפורט דיווח אומר שמשתמש מדווח עלייך, ב-3 נקודות בצד ההודעה.
לא מרחיקים על כל דיווח, אז הגיוני שהיו דיווחים שאת לא מודעת אליהם. -
@רות-רפפורט דיווח אומר שמשתמש מדווח עלייך, ב-3 נקודות בצד ההודעה.
לא מרחיקים על כל דיווח, אז הגיוני שהיו דיווחים שאת לא מודעת אליהם.@כ-פ ואיך אני יודעת אם דיווחו עלי
סליחה על החפירות -
@כ-פ ואיך אני יודעת אם דיווחו עלי
סליחה על החפירות@רות-רפפורט את לא יודעת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות