דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
136 פוסטים 25 כותבים 11.1k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
    #2

    וגם הפתיח החדש של התוכנית של מנחם טוקר מוצ"ש חי בביצוע של שלמה קרליבך שהשמיעו אתמול במופע של שלום ברנהולץ זה גם בבינה מלאוכית

    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      וגם הפתיח החדש של התוכנית של מנחם טוקר מוצ"ש חי בביצוע של שלמה קרליבך שהשמיעו אתמול במופע של שלום ברנהולץ זה גם בבינה מלאוכית

      נ מנותק
      נ מנותק
      נגינתי
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @דוד-33
      נראה לי שהוא מתכוון יותר לקליפים ולא לשירים

      אליהו חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אליהו חזןא אליהו חזן

        שמתי לב שמתחיל להכנס טראנד כזה להוציא קליפים שמופקים מ AI הבינה המלאכותית, מצד אחד זה משהו חדש ומגוון וזה עדיף מסתם קליפ מילים, ומצד שני זה די משעמם ומוריד את רמת הקליפים ועדיף קליפ מקורי ואמיתי , מה דעתיכם על זה ???
        והנה כמה דוגמאות:

        1. על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית
          Screenshot_20230730-131651~2.png
        2. זה הים גדול - אלי פרידמן, הוא השני שהפיק קליפ שכולו מ AI בינה מלאכותית
          Screenshots_2023-07-30-13-22-33.png
        3. ממעמקים - שראל סופר, השלישי בסדרת קליפי ה AI בינה מלאכותית
          Screenshots_2023-07-30-13-31-28.png
        4. כשיבוא - מנדי ג'רופי, הרביעי שהוציא קליפ AI
          Screenshots_2023-07-30-13-34-02.png
          ובלי ספק שבהמשך יצאו עוד הרבה קליפים כאלה!!! 👍
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילה
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @אליהו-חזן הנה עוד אחד נכנס לחבורה
        8cdccc51-a15a-4cd0-b02b-9ec30d8e145d-image.png

        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ נגינתי

          @דוד-33
          נראה לי שהוא מתכוון יותר לקליפים ולא לשירים

          אליהו חזןא מנותק
          אליהו חזןא מנותק
          אליהו חזן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו חזן
          #5

          @חכם_בלילה אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

          @אליהו-חזן הנה עוד אחד נכנס לחבורה
          8cdccc51-a15a-4cd0-b02b-9ec30d8e145d-image.png

          זה באמת מתחיל להכנס חזק השאלה אם זה טוב או לא?

          11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אליהו חזןא אליהו חזן

            @חכם_בלילה אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

            @אליהו-חזן הנה עוד אחד נכנס לחבורה
            8cdccc51-a15a-4cd0-b02b-9ec30d8e145d-image.png

            זה באמת מתחיל להכנס חזק השאלה אם זה טוב או לא?

            11221 מנותק
            11221 מנותק
            1122
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
            הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
            המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
            בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

            אליהו חזןא MUSIC 2M 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • 11221 1122

              @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
              הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
              המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
              בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

              אליהו חזןא מנותק
              אליהו חזןא מנותק
              אליהו חזן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @1122 ברור שישארו הקליפים האמתיים אבל הבעיה שהרבה זמרים יעדיפו להוציא קליפ מבינה מלאכותית שזה הרבה יותר זול מהפקת קליפ רגילה ועדיין אנשים כן התעניינו לראות את זה מאשר קליפ מילים משעמם

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 11221 1122

                @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
                הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
                המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
                בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

                MUSIC 2M מנותק
                MUSIC 2M מנותק
                MUSIC 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @1122 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
                הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
                המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
                בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

                ממש לא חושבת ככה,
                כי ככל שהזמן מתקדם כך גם הבינה, יהיה משעמם, ועד אז הבינה תלמד לעשות עוד ועוד סגנונות, וכן הלאה, מה הסיכוי שהבינה תשאר כמו שהיא?

                אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                תשב.
                אתה מסתיר לעצמך.

                11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  נגינתי
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                  #9

                  האמת שבמוזיקה קצת קשה להגיד שהבינה תשתלט לגמרי, כי עיקר העניין הוא הרגש והיצירתיות האנושית שאנחנו מכניסים במוזיקה שאנחנו יוצרים, ועם כל הכבוד אין לה את זה משום כיוון...
                  ספציפית בקטע של הקליפים - במבט ראשוני זה משדר עצלות וחוסר יצירתיות של הזמר, שבמקום להשקיע בקליפ שידבר אל לב הצופה הוא משקיע בקוריוז, משוכלל ומפחיד ככל שיהיה אבל עדיין קוריוז... לפחות לעת עתה.
                  למה שאני אשקיע כמה דקות מהחיים שלי לצפות בקליפ שאני יודע שלא עבדו עליו חוץ מלכתוב פקודות לבינה?

                  אני חושב שהנושא מתאים יותר לבמת הדיונים, אני מעביר אותו לשם

                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • נ נגינתי העביר נושא זה מ-שיתוף פרויקטים וחוות דעת ב-
                  • נ נגינתי

                    האמת שבמוזיקה קצת קשה להגיד שהבינה תשתלט לגמרי, כי עיקר העניין הוא הרגש והיצירתיות האנושית שאנחנו מכניסים במוזיקה שאנחנו יוצרים, ועם כל הכבוד אין לה את זה משום כיוון...
                    ספציפית בקטע של הקליפים - במבט ראשוני זה משדר עצלות וחוסר יצירתיות של הזמר, שבמקום להשקיע בקליפ שידבר אל לב הצופה הוא משקיע בקוריוז, משוכלל ומפחיד ככל שיהיה אבל עדיין קוריוז... לפחות לעת עתה.
                    למה שאני אשקיע כמה דקות מהחיים שלי לצפות בקליפ שאני יודע שלא עבדו עליו חוץ מלכתוב פקודות לבינה?

                    אני חושב שהנושא מתאים יותר לבמת הדיונים, אני מעביר אותו לשם

                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                    #10
                    פוסט זה נמחק!
                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דוד 33ד דוד 33

                      פוסט זה נמחק!

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אוהבת מוזיקה 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11
                      פוסט זה נמחק!
                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אוהבת מוזיקה 5

                        פוסט זה נמחק!

                        דוד 33ד מנותק
                        דוד 33ד מנותק
                        דוד 33
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12
                        פוסט זה נמחק!
                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד 33ד דוד 33

                          פוסט זה נמחק!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אוהבת מוזיקה 5
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13
                          פוסט זה נמחק!
                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אוהבת מוזיקה 5

                            פוסט זה נמחק!

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                            #14
                            פוסט זה נמחק!
                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד דוד 33

                              פוסט זה נמחק!

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אוהבת מוזיקה 5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • MUSIC 2M MUSIC 2

                                @1122 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                                @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
                                הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
                                המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
                                בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

                                ממש לא חושבת ככה,
                                כי ככל שהזמן מתקדם כך גם הבינה, יהיה משעמם, ועד אז הבינה תלמד לעשות עוד ועוד סגנונות, וכן הלאה, מה הסיכוי שהבינה תשאר כמו שהיא?

                                11221 מנותק
                                11221 מנותק
                                1122
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                #16

                                @MUSIC-2 זו בידיוק הבעיה שלה- שאין לה יצירתיות
                                אם מפתחים אותה- היא תתפתח
                                אבל אפילו קליפים בשלב כלשהוא יחזרו על עצמם
                                שימו לב באמת לקליפים- מאד בנאלים ומשעמים ונוצרו רק כדי לצאת ידי חובה
                                כנ''ל מוזיקה
                                זמר שפתאום עמוס וירצה משו זריז- יש לו מוצא

                                @אליהו-חזן כל הזמרים המקוריים שמוציאים מוזיקה מקורית וקליפים מקוריים- לא ילכו לשם כ''כ מהר...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                  #17

                                  כשאני ראיתי שמתחילים לעשות קליפים עם בינה מלאכותית זה ממש עיצבן אותי זה כאילו נגמרה היצירתיות אצל הבני אדם.. בסוף זה יצא ככ משעמם הקליפים של הגינה המלאכותית שאף אחד לא יסתקל ...

                                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • MUSIC 2M מנותק
                                    MUSIC 2M מנותק
                                    MUSIC 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    כשאני שמעתי שהינב יוצרת תמונות,
                                    אמרתי גיחצי בומבה, לא יעיז להתחלף בכלום עם ידיים של אדם-
                                    היום אני רואה איזה יצירות הזויות היא מוציאה,
                                    אפשר להגיד שלא יכול ולא יקרה,
                                    אבל נא לא להיות בטוחים-
                                    היום הכל אפשרי!

                                    אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                    תשב.
                                    אתה מסתיר לעצמך.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      אני ממש לא אשמח שהבינה תייצר מוזיקה! חוסר יצירתיות וחוסר רגש!

                                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • MUSIC 2M מנותק
                                        MUSIC 2M מנותק
                                        MUSIC 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        ברור,
                                        זה יהיה נוא ואיום,
                                        וגם מה אנחנו נעשה?
                                        יש שירה, נגינה והכל.. הבנאדם מיותר.
                                        אבל אי אפשר לדעת.

                                        אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                        תשב.
                                        אתה מסתיר לעצמך.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אליהו חזןא מנותק
                                          אליהו חזןא מנותק
                                          אליהו חזן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          והנה השישי מצטרף לחבורת AI :
                                          Screenshots_2023-07-31-12-25-00.png

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול