טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית
-
וגם הפתיח החדש של התוכנית של מנחם טוקר מוצ"ש חי בביצוע של שלמה קרליבך שהשמיעו אתמול במופע של שלום ברנהולץ זה גם בבינה מלאוכית
-
שמתי לב שמתחיל להכנס טראנד כזה להוציא קליפים שמופקים מ AI הבינה המלאכותית, מצד אחד זה משהו חדש ומגוון וזה עדיף מסתם קליפ מילים, ומצד שני זה די משעמם ומוריד את רמת הקליפים ועדיף קליפ מקורי ואמיתי , מה דעתיכם על זה ???
והנה כמה דוגמאות:- על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית

- זה הים גדול - אלי פרידמן, הוא השני שהפיק קליפ שכולו מ AI בינה מלאכותית

- ממעמקים - שראל סופר, השלישי בסדרת קליפי ה AI בינה מלאכותית

- כשיבוא - מנדי ג'רופי, הרביעי שהוציא קליפ AI

ובלי ספק שבהמשך יצאו עוד הרבה קליפים כאלה!!!
@אליהו-חזן הנה עוד אחד נכנס לחבורה

- על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית
-
@חכם_בלילה אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@אליהו-חזן הנה עוד אחד נכנס לחבורה

זה באמת מתחיל להכנס חזק השאלה אם זה טוב או לא?
-
@חכם_בלילה אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@אליהו-חזן הנה עוד אחד נכנס לחבורה

זה באמת מתחיל להכנס חזק השאלה אם זה טוב או לא?
@אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה -
@אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה -
@אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה@1122 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנהממש לא חושבת ככה,
כי ככל שהזמן מתקדם כך גם הבינה, יהיה משעמם, ועד אז הבינה תלמד לעשות עוד ועוד סגנונות, וכן הלאה, מה הסיכוי שהבינה תשאר כמו שהיא? -
האמת שבמוזיקה קצת קשה להגיד שהבינה תשתלט לגמרי, כי עיקר העניין הוא הרגש והיצירתיות האנושית שאנחנו מכניסים במוזיקה שאנחנו יוצרים, ועם כל הכבוד אין לה את זה משום כיוון...
ספציפית בקטע של הקליפים - במבט ראשוני זה משדר עצלות וחוסר יצירתיות של הזמר, שבמקום להשקיע בקליפ שידבר אל לב הצופה הוא משקיע בקוריוז, משוכלל ומפחיד ככל שיהיה אבל עדיין קוריוז... לפחות לעת עתה.
למה שאני אשקיע כמה דקות מהחיים שלי לצפות בקליפ שאני יודע שלא עבדו עליו חוץ מלכתוב פקודות לבינה?אני חושב שהנושא מתאים יותר לבמת הדיונים, אני מעביר אותו לשם
-
נ נגינתי העביר נושא זה מ-שיתוף פרויקטים וחוות דעת ב-
-
האמת שבמוזיקה קצת קשה להגיד שהבינה תשתלט לגמרי, כי עיקר העניין הוא הרגש והיצירתיות האנושית שאנחנו מכניסים במוזיקה שאנחנו יוצרים, ועם כל הכבוד אין לה את זה משום כיוון...
ספציפית בקטע של הקליפים - במבט ראשוני זה משדר עצלות וחוסר יצירתיות של הזמר, שבמקום להשקיע בקליפ שידבר אל לב הצופה הוא משקיע בקוריוז, משוכלל ומפחיד ככל שיהיה אבל עדיין קוריוז... לפחות לעת עתה.
למה שאני אשקיע כמה דקות מהחיים שלי לצפות בקליפ שאני יודע שלא עבדו עליו חוץ מלכתוב פקודות לבינה?אני חושב שהנושא מתאים יותר לבמת הדיונים, אני מעביר אותו לשם
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@1122 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:
@אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנהממש לא חושבת ככה,
כי ככל שהזמן מתקדם כך גם הבינה, יהיה משעמם, ועד אז הבינה תלמד לעשות עוד ועוד סגנונות, וכן הלאה, מה הסיכוי שהבינה תשאר כמו שהיא?@MUSIC-2 זו בידיוק הבעיה שלה- שאין לה יצירתיות
אם מפתחים אותה- היא תתפתח
אבל אפילו קליפים בשלב כלשהוא יחזרו על עצמם
שימו לב באמת לקליפים- מאד בנאלים ומשעמים ונוצרו רק כדי לצאת ידי חובה
כנ''ל מוזיקה
זמר שפתאום עמוס וירצה משו זריז- יש לו מוצא@אליהו-חזן כל הזמרים המקוריים שמוציאים מוזיקה מקורית וקליפים מקוריים- לא ילכו לשם כ''כ מהר...
-
כשאני ראיתי שמתחילים לעשות קליפים עם בינה מלאכותית זה ממש עיצבן אותי זה כאילו נגמרה היצירתיות אצל הבני אדם.. בסוף זה יצא ככ משעמם הקליפים של הגינה המלאכותית שאף אחד לא יסתקל ...
-
אני ממש לא אשמח שהבינה תייצר מוזיקה! חוסר יצירתיות וחוסר רגש!
-
שמתי לב שמתחיל להכנס טראנד כזה להוציא קליפים שמופקים מ AI הבינה המלאכותית, מצד אחד זה משהו חדש ומגוון וזה עדיף מסתם קליפ מילים, ומצד שני זה די משעמם ומוריד את רמת הקליפים ועדיף קליפ מקורי ואמיתי , מה דעתיכם על זה ???
והנה כמה דוגמאות:- על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית

- זה הים גדול - אלי פרידמן, הוא השני שהפיק קליפ שכולו מ AI בינה מלאכותית

- ממעמקים - שראל סופר, השלישי בסדרת קליפי ה AI בינה מלאכותית

- כשיבוא - מנדי ג'רופי, הרביעי שהוציא קליפ AI

ובלי ספק שבהמשך יצאו עוד הרבה קליפים כאלה!!!
@אליהו-חזן האמת, זה קצת מצחיק שככה דנים על זה.......
מילא, ההמנון של טוקר למוצש חי בקולו של קרליבך, זה לדעתי מצמרר ויש על מה לדון....אבל הקליפים? היום כל העיצובים עם AI, בתור מעצבת אני יכולה להעיד על עצמי שאני משתמשת בכלי הזה כל הזמן.......
בינתיים הקליפים שיצאו עם AI, היו חדגוניים, וקצת משעממים. ייקח זמן עד שידעו להסיט אותו אל המקומות הנכונים והמעניינים. בוידאו הכלי הזה לא מפותח כל כך, בקיצור, אולי עוד שנה-שנתיים יצאו הקליפים ה'מגניבים' בבינה מלאכותית. - על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
