אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@הדרי אני עדיין חסום ולא הייתי כאן כשדיברתם על זה....
והשאלה שלי אם עושים איזשהו מאמץ לפתוח אותו חזרה.... -
סליחה על השאלה אבל אשמח לדעת למה הנןשא על המשחק לונה קליק ננעל<?
-
סליחה על השאלה אבל אשמח לדעת למה הנןשא על המשחק לונה קליק ננעל<?
פוסט זה נמחק! -
תגידו הבנתי שאין סקרים בגלל שהאחראי בנטפרי
האם בהמשך מישהוא אחר יקבל את התפקיד והסקרים ימשיכו?פוסט זה נמחק! -
-
פוסט זה נמחק!
-
יש נושא שרשור שירים חדשים -תשפ"ג
איפה אפשר להגיב על השירים החדשים ?
אולי כדאי לפתוח על זה נושא ?--בסיגנון פידבקים לשירים לכתיבה
מה דעתכם ? -
@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אפשר להגיב בנושא של הזמר עצמו
חשבתי על כך -- אבל
1- קצת מעצבן כל הזמן לחפש איפה להגיב --ולהקפיץ נושאים ישנים מחדש
2- גם הנושאים של לפי אמנים מלא ספאם - ובדר"כ לא מתיחסים לשיר עצמו
רב הדיבורים זה --{פתוח -חסום -יש להורדה -מתי יוצא - מחר - בערב -בבוקר וכ"ו } - וכבר לא יודעים למה להתיחס
3- גם לא תמיד יש נושא --לזמרים חדשים
4- אם יהיה מקום לתגובות -- זה יהיה יותר ממוקד והתיחסות לשיר עכשוי בכותרות -- שרוצים לדבר עליו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

