אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
תגידו הבנתי שאין סקרים בגלל שהאחראי בנטפרי
האם בהמשך מישהוא אחר יקבל את התפקיד והסקרים ימשיכו?פוסט זה נמחק! -
-
פוסט זה נמחק!
-
יש נושא שרשור שירים חדשים -תשפ"ג
איפה אפשר להגיב על השירים החדשים ?
אולי כדאי לפתוח על זה נושא ?--בסיגנון פידבקים לשירים לכתיבה
מה דעתכם ? -
@הדס-ט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אפשר להגיב בנושא של הזמר עצמו
חשבתי על כך -- אבל
1- קצת מעצבן כל הזמן לחפש איפה להגיב --ולהקפיץ נושאים ישנים מחדש
2- גם הנושאים של לפי אמנים מלא ספאם - ובדר"כ לא מתיחסים לשיר עצמו
רב הדיבורים זה --{פתוח -חסום -יש להורדה -מתי יוצא - מחר - בערב -בבוקר וכ"ו } - וכבר לא יודעים למה להתיחס
3- גם לא תמיד יש נושא --לזמרים חדשים
4- אם יהיה מקום לתגובות -- זה יהיה יותר ממוקד והתיחסות לשיר עכשוי בכותרות -- שרוצים לדבר עליו -
@נעמי-ה משתמש שם תחילת מנגינה של שיר, וצריך לזהות לאיזה שיר המנגינה שייכת.
את התשובות שמים בספוילר באשכול של התשובות, יש בנושא שם קישור. -
שאלה לצוות כאן
ההתראות במייל לא עובדות לי
בהגדרות הכל מצוין וסימנתי מה אני רוצה שישלח גם למייל
הכתובת מייל מעודכנת ומאושרת במשתמש אבל פשוט לא נשלח לי התראות למייל וגם לא סיכום שבועי - למרות שהגדרתי גם על דוא"ל.
עד לפני כמה חודשים כן עבד לי ופתאום הפסיק.
מה אפשר לעשות? -
שאלה לצוות כאן
ההתראות במייל לא עובדות לי
בהגדרות הכל מצוין וסימנתי מה אני רוצה שישלח גם למייל
הכתובת מייל מעודכנת ומאושרת במשתמש אבל פשוט לא נשלח לי התראות למייל וגם לא סיכום שבועי - למרות שהגדרתי גם על דוא"ל.
עד לפני כמה חודשים כן עבד לי ופתאום הפסיק.
מה אפשר לעשות?@עופר-האיילים כן לכולם זה לא עובד..., זה באג במערכת שהצוות מודע לו...
זה ניראה לי בטיפול... -
@עופר-האיילים כן לכולם זה לא עובד..., זה באג במערכת שהצוות מודע לו...
זה ניראה לי בטיפול... -
@הדרי ו @עופר-האיילים תודה על העלאת הנושא...
אני כבר כמה שבועות מתחרפנת למה זה לא עובד... חשבתי רק אצלי והשלמתי עם המצב..@אילה1 ואני עשרים פעם נכנסתי להגדרות, עשיתי שוב אישור, בדקתי בספאם, וכו'...
@צוות-פיקוח או כל מי שקשור לעניינים הטכנים, זה אמור להסתדר מתישהו? -
@אילה1 ואני עשרים פעם נכנסתי להגדרות, עשיתי שוב אישור, בדקתי בספאם, וכו'...
@צוות-פיקוח או כל מי שקשור לעניינים הטכנים, זה אמור להסתדר מתישהו?@עופר-האיילים
זה פחות קשור לצוות פיקוח, יותר לניהול הטכני...
@ntz
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות