דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 387.2k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה1

    מי בתמונות}:
    אחרי השיר לא ישא גוי במופע מיאמי יבא.jpg
    202043_1130333426_jpg.jpg

    ומשהו חמוד -
    DfnxkUIUEAERrMd.jpg
    הייתם רןצים לגור בכזה רחוב????...

    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
    #692

    @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

    מי בתמונות}:
    אחרי השיר לא ישא גוי במופע מיאמי יבא.jpg
    202043_1130333426_jpg.jpg

    ומשהו חמוד -
    DfnxkUIUEAERrMd.jpg
    הייתם רןצים לגור בכזה רחוב????...

    1. יאיר קניג ועוד אחד מ'יבא'

    2. המחזור של השיר 'שירו לו', בהופעה הזו שהם נכנסו לקהל....(?)

    התמונה של הרחוב ממש חמודה, איפה זה בגלובוס?

    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

      מי בתמונות}:
      אחרי השיר לא ישא גוי במופע מיאמי יבא.jpg
      202043_1130333426_jpg.jpg

      ומשהו חמוד -
      DfnxkUIUEAERrMd.jpg
      הייתם רןצים לגור בכזה רחוב????...

      1. יאיר קניג ועוד אחד מ'יבא'

      2. המחזור של השיר 'שירו לו', בהופעה הזו שהם נכנסו לקהל....(?)

      התמונה של הרחוב ממש חמודה, איפה זה בגלובוס?

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #693

      @כ-פ

      1. יאיר קעניג ודורון לוין
      2. יפה!! מימין לשמאל: זאב סטארק, אחד מוסתר ע"י ירחמיאל.., ייצי ספינר, עודד קריטי, רוברט לווי ועוד אחד שאני לא זוכרת איך קוראים לו.
        אגב ההופעה היתה בישראל ביד אליהו בשנת 1995, בחופש הגדול!!
        202043_11305911223_jpg.jpg
        202043_11295818353_jpg.jpg

      לא הבנתי מה התכוונת בתמונה של השלט?

      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אילה1

        @כ-פ

        1. יאיר קעניג ודורון לוין
        2. יפה!! מימין לשמאל: זאב סטארק, אחד מוסתר ע"י ירחמיאל.., ייצי ספינר, עודד קריטי, רוברט לווי ועוד אחד שאני לא זוכרת איך קוראים לו.
          אגב ההופעה היתה בישראל ביד אליהו בשנת 1995, בחופש הגדול!!
          202043_11305911223_jpg.jpg
          202043_11295818353_jpg.jpg

        לא הבנתי מה התכוונת בתמונה של השלט?

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #694

        @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

        לא הבנתי מה התכוונת בתמונה של השלט?

        איפה זה הרחוב הזה? יש באמת כזה רחוב?

        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • כ.פ.כ כ.פ.

          @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

          לא הבנתי מה התכוונת בתמונה של השלט?

          איפה זה הרחוב הזה? יש באמת כזה רחוב?

          א מנותק
          א מנותק
          אילה1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #695

          @כ-פ חח, זה סתם גרפיקה...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אילה1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
            #696

            @דוד-33 אם אתה מעוניין לראות, העלתי סרטונים מההופעה של פרחי מיאמי משנה שעברה
            בהמשך אני אעלה עוד מהשנה הנוכחית..

            אגב, ירחמיאל אמר שבקרוב יוצא אלבום!!!!!!
            הוא כתב שהם יגמרו לעבוד על האלבום בעוד 4 חודשים

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אילה1

              @דוד-33 אם אתה מעוניין לראות, העלתי סרטונים מההופעה של פרחי מיאמי משנה שעברה
              בהמשך אני אעלה עוד מהשנה הנוכחית..

              אגב, ירחמיאל אמר שבקרוב יוצא אלבום!!!!!!
              הוא כתב שהם יגמרו לעבוד על האלבום בעוד 4 חודשים

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #697

              WhatsApp Image 2023-08-08 at 10.55.34.jpeg WhatsApp Image 2023-08-08 at 10.53.18.jpeg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                ירח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #698

                יש ביוטיוב הופעה של פרחי מיאמי -MIAMI COCERT של 43 דקות
                אפשר את זה להורדה?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י ירח

                  יש ביוטיוב הופעה של פרחי מיאמי -MIAMI COCERT של 43 דקות
                  אפשר את זה להורדה?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                  #699

                  @ירח איזה הופעה?
                  אתה יכול לשלוח קישור?

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אילה1

                    @ירח איזה הופעה?
                    אתה יכול לשלוח קישור?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ירח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #700

                    @אילה1 https://www.facebook.com/100062297355629/videos/miami-cocert-%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9E%D7%99/2411014069198554/

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ירח

                      @אילה1 https://www.facebook.com/100062297355629/videos/miami-cocert-%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9E%D7%99/2411014069198554/

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אילה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #701

                      @ירח יש לי את זה מהאתר של מיאמי ויש לי את זה מקול חי מיוזיק..
                      איזה קישור להורדה אתה רוצה? של קול חי או של האתר?

                      אגב, זה הופעה מ- 1995 (חלק נדיר שלו נכנס ל- DVD..)

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אילה1

                        @ירח יש לי את זה מהאתר של מיאמי ויש לי את זה מקול חי מיוזיק..
                        איזה קישור להורדה אתה רוצה? של קול חי או של האתר?

                        אגב, זה הופעה מ- 1995 (חלק נדיר שלו נכנס ל- DVD..)

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ירח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #702

                        @אילה1 של קול חי
                        תודה רבה!!!!!!!

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י ירח

                          @אילה1 של קול חי
                          תודה רבה!!!!!!!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #703

                          @ירח https://send.magicode.me/send-file/file/254e570fd780861cc725c631a2d01f21c0e020a8/view

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אילה1

                            @כ-פ את זה אני לא יודעת...

                            אבל במיאמי יש כמה שהם משפחה..
                            כמו סטיוארט ביננסטוק (כלל ישראל, שבת ירושלים) הוא דוד של ז'אק נאוסבאום (רווח)
                            משפחת ספרנסטיין (2003-2009) ומשפחת בראון (רווח) בני דודים
                            וכו'... (לא עולה לי בראש עכשיו...
                            יש גם הרבה אחים:
                            משפחת סטרן (אריק, רוברט וג'ונתן)
                            משפחת אברמוביץ (חנינא, עקיבא, בנימין רבינא וחייא)
                            משפחת סטארק (נחום וזאב)
                            משפחת שפירו
                            משפחת אלסון
                            ועוד מלא.....

                            המאסטרו הנסתרה מנותק
                            המאסטרו הנסתרה מנותק
                            המאסטרו הנסתר
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #704

                            @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                            @כ-פ את זה אני לא יודעת...

                            אבל במיאמי יש כמה שהם משפחה..
                            כמו סטיוארט ביננסטוק (כלל ישראל, שבת ירושלים) הוא דוד של ז'אק נאוסבאום (רווח)
                            משפחת ספרנסטיין (2003-2009) ומשפחת בראון (רווח) בני דודים
                            וכו'... (לא עולה לי בראש עכשיו...
                            יש גם הרבה אחים:
                            משפחת סטרן (אריק, רוברט וג'ונתן)
                            משפחת אברמוביץ (חנינא, עקיבא, בנימין רבינא וחייא)
                            משפחת סטארק (נחום וזאב)
                            משפחת שפירו
                            משפחת אלסון
                            ועוד מלא.....

                            יש גם את האחים דיויד וג'רמי הרשקוביץ (2009 - 2011)

                            "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                            רדיו קול פליי 2023

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • נתנאל 25נ מנותק
                              נתנאל 25נ מנותק
                              נתנאל 25
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #705

                              למי שרוצה
                              כאן העליתי פלייבקים של מיאמי שהכנתי בס"ד
                              ירושלים ויבוא https://miktzav.com/topic/7776/%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A7-%D7%9C%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%98-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%92-pa1000?_=1691738903650

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • נתנאל 25נ נתנאל 25

                                למי שרוצה
                                כאן העליתי פלייבקים של מיאמי שהכנתי בס"ד
                                ירושלים ויבוא https://miktzav.com/topic/7776/%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A7-%D7%9C%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%98-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%92-pa1000?_=1691738903650

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #706

                                @נתנאל-25 אני כבר שמעתי את זה בפורום, ממש יפה!!
                                נשמע ממש כמו המקור!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                  @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                  @כ-פ את זה אני לא יודעת...

                                  אבל במיאמי יש כמה שהם משפחה..
                                  כמו סטיוארט ביננסטוק (כלל ישראל, שבת ירושלים) הוא דוד של ז'אק נאוסבאום (רווח)
                                  משפחת ספרנסטיין (2003-2009) ומשפחת בראון (רווח) בני דודים
                                  וכו'... (לא עולה לי בראש עכשיו...
                                  יש גם הרבה אחים:
                                  משפחת סטרן (אריק, רוברט וג'ונתן)
                                  משפחת אברמוביץ (חנינא, עקיבא, בנימין רבינא וחייא)
                                  משפחת סטארק (נחום וזאב)
                                  משפחת שפירו
                                  משפחת אלסון
                                  ועוד מלא.....

                                  יש גם את האחים דיויד וג'רמי הרשקוביץ (2009 - 2011)

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אילה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #707

                                  @המאסטרו-הנסתר שכחת את האח הקטן שלהם, מקס...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    ירח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #708

                                    משהו יכול להעלות את פרחי מיאמי בהאסק 25 להורדה ? ניראה לי שרו את שמע ישראל

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י ירח

                                      משהו יכול להעלות את פרחי מיאמי בהאסק 25 להורדה ? ניראה לי שרו את שמע ישראל

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אילה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #709

                                      @ירח https://send.magicode.me/send-file/file/b3ddfd82bdc4d009d915ffa42acc51e5fa43944f/view

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אילה1

                                        @ירח https://send.magicode.me/send-file/file/b3ddfd82bdc4d009d915ffa42acc51e5fa43944f/view

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        ירח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #710

                                        @אילה1 תודה רבה !
                                        יש לך אולי גם את הראיון בתכנית של נחום סיגל בוידאו? (ראיון ישן)

                                        א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י ירח

                                          @אילה1 תודה רבה !
                                          יש לך אולי גם את הראיון בתכנית של נחום סיגל בוידאו? (ראיון ישן)

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אילה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #711
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול