-
@כ-פ
- יאיר קעניג ודורון לוין
- יפה!! מימין לשמאל: זאב סטארק, אחד מוסתר ע"י ירחמיאל.., ייצי ספינר, עודד קריטי, רוברט לווי ועוד אחד שאני לא זוכרת איך קוראים לו.
אגב ההופעה היתה בישראל ביד אליהו בשנת 1995, בחופש הגדול!!


לא הבנתי מה התכוונת בתמונה של השלט?
-
-
@דוד-33 אם אתה מעוניין לראות, העלתי סרטונים מההופעה של פרחי מיאמי משנה שעברה
בהמשך אני אעלה עוד מהשנה הנוכחית..אגב, ירחמיאל אמר שבקרוב יוצא אלבום!!!!!!
הוא כתב שהם יגמרו לעבוד על האלבום בעוד 4 חודשים -
@אילה1 https://www.facebook.com/100062297355629/videos/miami-cocert-%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9E%D7%99/2411014069198554/
-
@ירח יש לי את זה מהאתר של מיאמי ויש לי את זה מקול חי מיוזיק..
איזה קישור להורדה אתה רוצה? של קול חי או של האתר?אגב, זה הופעה מ- 1995 (חלק נדיר שלו נכנס ל- DVD..)
-
@כ-פ את זה אני לא יודעת...
אבל במיאמי יש כמה שהם משפחה..
כמו סטיוארט ביננסטוק (כלל ישראל, שבת ירושלים) הוא דוד של ז'אק נאוסבאום (רווח)
משפחת ספרנסטיין (2003-2009) ומשפחת בראון (רווח) בני דודים
וכו'... (לא עולה לי בראש עכשיו...
יש גם הרבה אחים:
משפחת סטרן (אריק, רוברט וג'ונתן)
משפחת אברמוביץ (חנינא, עקיבא, בנימין רבינא וחייא)
משפחת סטארק (נחום וזאב)
משפחת שפירו
משפחת אלסון
ועוד מלא.....@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@כ-פ את זה אני לא יודעת...
אבל במיאמי יש כמה שהם משפחה..
כמו סטיוארט ביננסטוק (כלל ישראל, שבת ירושלים) הוא דוד של ז'אק נאוסבאום (רווח)
משפחת ספרנסטיין (2003-2009) ומשפחת בראון (רווח) בני דודים
וכו'... (לא עולה לי בראש עכשיו...
יש גם הרבה אחים:
משפחת סטרן (אריק, רוברט וג'ונתן)
משפחת אברמוביץ (חנינא, עקיבא, בנימין רבינא וחייא)
משפחת סטארק (נחום וזאב)
משפחת שפירו
משפחת אלסון
ועוד מלא.....יש גם את האחים דיויד וג'רמי הרשקוביץ (2009 - 2011)
-
למי שרוצה
כאן העליתי פלייבקים של מיאמי שהכנתי בס"ד
ירושלים ויבוא https://miktzav.com/topic/7776/%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A7-%D7%9C%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%98-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%92-pa1000?_=1691738903650 -
למי שרוצה
כאן העליתי פלייבקים של מיאמי שהכנתי בס"ד
ירושלים ויבוא https://miktzav.com/topic/7776/%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A7-%D7%9C%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%98-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%92-pa1000?_=1691738903650 -
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@כ-פ את זה אני לא יודעת...
אבל במיאמי יש כמה שהם משפחה..
כמו סטיוארט ביננסטוק (כלל ישראל, שבת ירושלים) הוא דוד של ז'אק נאוסבאום (רווח)
משפחת ספרנסטיין (2003-2009) ומשפחת בראון (רווח) בני דודים
וכו'... (לא עולה לי בראש עכשיו...
יש גם הרבה אחים:
משפחת סטרן (אריק, רוברט וג'ונתן)
משפחת אברמוביץ (חנינא, עקיבא, בנימין רבינא וחייא)
משפחת סטארק (נחום וזאב)
משפחת שפירו
משפחת אלסון
ועוד מלא.....יש גם את האחים דיויד וג'רמי הרשקוביץ (2009 - 2011)
@המאסטרו-הנסתר שכחת את האח הקטן שלהם, מקס...
-
@ירח הצלחת לראות? עבר כבר מלא זמן הסרטון לא נחסם לך?
נראה לי שיש לי אני צריכה לחפש... אבל לא בטוח, לפני כמה ימים נגמר לי המנוי באתר של מיאמי אז אני לא יודעת אם הורדתי את זה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
