מה הסיפור שזמרים עושים את ההופעה מוקלטת???
-
@פייביש
אני לא מסכימה איתך
רוב הזמרים שמכבדים את עצמם לא יסימו לך פלייבקאני לא מדברת על זמרים שיש להם סבב הופעות 3 פעמים ביום במשך שבוע
@הדס-ט סוד קטן...
אבל אפילו זמרים כמו אייזיק האניג ומוטי שטיינמץ (לאחרונה השתפר קצת) מתקשים לשיר מדוייק את המלודיה
ולגבי הפלייבק רוב הזמרים שמים פלייבק לפחות על חלק מהסאונדים
(אני לא חושב בכלל שזה קשור לזמר אלא להרכב המוזיקלי..)
איזה זמרים יש להם שלשה הופעות ביום?? -
@הדס-ט סוד קטן...
אבל אפילו זמרים כמו אייזיק האניג ומוטי שטיינמץ (לאחרונה השתפר קצת) מתקשים לשיר מדוייק את המלודיה
ולגבי הפלייבק רוב הזמרים שמים פלייבק לפחות על חלק מהסאונדים
(אני לא חושב בכלל שזה קשור לזמר אלא להרכב המוזיקלי..)
איזה זמרים יש להם שלשה הופעות ביום?? -
@פייביש
טוב אין ליממושג מי זה האייזיק הזה
אבל יש את הפסטיגל שמא יש הופעות 3 פעמים ביום
אבל תחשוב על זה שישי ריבו יעלה לבמה וישר בפלייבק ?נשמע לי מוזר
-
@פייביש
טוב אין ליממושג מי זה האייזיק הזה
אבל יש את הפסטיגל שמא יש הופעות 3 פעמים ביום
אבל תחשוב על זה שישי ריבו יעלה לבמה וישר בפלייבק ?נשמע לי מוזר
@הדס-ט
כן אולי תהיי בהלם אבל רוב הזמרים (ישי ריבו דווקא לא) שרים עם המון חלקים מוקלטים כי מה לעשות אדם לא מלאך והוא יכול להצטרד, וחוצמיזה יש הרבה שלא מספיק מוזיקלים כדי לשיר מדוייק, למשל שוואקי שנחשב היום למלך ההופעות, עשור שלם לא הסכים לשיר בלייב כיון שהוא לא מספיק מוזקלי והוא היה עושה הופעות מוקלטות במאה אחוז,
קיצ.. רוב הזמרים מביאים הקלטות וחצי מוקלט בעיקר ביצועים קשים.
(ואני מדבר מידע הייתי הרבה מאחורה בהפקה והסאונדמן הראה לי שעכשיו המחשב שולט בהכול והזמר לא עושה כלום, וכן גם הגדולים!!! -
@הדס-ט
כן אולי תהיי בהלם אבל רוב הזמרים (ישי ריבו דווקא לא) שרים עם המון חלקים מוקלטים כי מה לעשות אדם לא מלאך והוא יכול להצטרד, וחוצמיזה יש הרבה שלא מספיק מוזיקלים כדי לשיר מדוייק, למשל שוואקי שנחשב היום למלך ההופעות, עשור שלם לא הסכים לשיר בלייב כיון שהוא לא מספיק מוזקלי והוא היה עושה הופעות מוקלטות במאה אחוז,
קיצ.. רוב הזמרים מביאים הקלטות וחצי מוקלט בעיקר ביצועים קשים.
(ואני מדבר מידע הייתי הרבה מאחורה בהפקה והסאונדמן הראה לי שעכשיו המחשב שולט בהכול והזמר לא עושה כלום, וכן גם הגדולים!!! -
זה לא תופעה חריגה
הייתי במלא הופעות של כל מני זמרים שהיה מוקלט
והם גם שרו במקום
כי כשהם מקליטים את השירים יש עריכה וסאונד וכו שגורם לשיר להשמע יפה
אבל גם לזמרים יש זיופים או "קוועטשים" בשירה ולכן כדי למנוע מהם את הפאדיחות הם שמים פלייבק שלהם ומצטרפים לשירה
אבל בדרך כלל הם מסונכרנים עם השיר אז במקרה לעיל באמת שזה פאדיחה לא נעימה@תמי אמר במה הסיפור שזמרים עושים את ההופעה מוקלטת???:
זה לא תופעה חריגה
הייתי במלא הופעות של כל מני זמרים שהיה מוקלטלתומי חשבתי שהמקרה הנ"ל @N-A-1 --זה משהו חריג
לפי מה שמדברים זה מאוד מצוי - ממש בעיה
כי מי שבא להופעה רוצה לשמוע את הביצועים המקוריים בלייב
וברור לו שזה יהיה קצת שונה מהמקור האולפני -
-ואם הזמר שם הקלטה כבר עדיף לשמוע בנגן -- בסלון הביתי עם כוס קפה -
@תמי אמר במה הסיפור שזמרים עושים את ההופעה מוקלטת???:
זה לא תופעה חריגה
הייתי במלא הופעות של כל מני זמרים שהיה מוקלטלתומי חשבתי שהמקרה הנ"ל @N-A-1 --זה משהו חריג
לפי מה שמדברים זה מאוד מצוי - ממש בעיה
כי מי שבא להופעה רוצה לשמוע את הביצועים המקוריים בלייב
וברור לו שזה יהיה קצת שונה מהמקור האולפני -
-ואם הזמר שם הקלטה כבר עדיף לשמוע בנגן -- בסלון הביתי עם כוס קפה@אילן-פ אמר במה הסיפור שזמרים עושים את ההופעה מוקלטת???:
-ואם הזמר שם הקלטה כבר עדיף לשמוע בנגן -- בסלון הביתי עם כוס קפה
זה לא ממש נכון כי חלק מההנאה זה לשבת בתוך הקהל עם כל האנשים ולראות את הזמר במציאות ולא מבעד למסך ולשמוע את השיר בטונים גבוהים
אני חושבת שזה חויה שונה לגמרי מלשבת על הספא ולראות קליפ שלו... -
@אילן-פ אמר במה הסיפור שזמרים עושים את ההופעה מוקלטת???:
-ואם הזמר שם הקלטה כבר עדיף לשמוע בנגן -- בסלון הביתי עם כוס קפה
זה לא ממש נכון כי חלק מההנאה זה לשבת בתוך הקהל עם כל האנשים ולראות את הזמר במציאות ולא מבעד למסך ולשמוע את השיר בטונים גבוהים
אני חושבת שזה חויה שונה לגמרי מלשבת על הספא ולראות קליפ שלו... -
-
זה נראה לי עוד תחום מלוכלך בתחום המוזיקה כמו הרבה דברים מלוכלים שיש לנו היום
יש גם למשל את הנושא שכתבתי עליו פה-
https://miktzav.com/topic/10360/%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D?_=1691748674295על דברים כאלה אני מכוון בשירים שלי כמו "דרכו של שקר" ו"שיר שנאה לעולם"
-
@אילן-פ
לא כל ההופעה מוקלטת וחוצמיזה מוקלטים שם ביצועים שונים מהשיר המקורי וכל הזמן הזמר יכול להצטרף ולשנות (ברגע שהוא מצטרף ההקלטה נכבית) זה בערך בין רבע לחצי מוקלט, אבל גם זה לא אצל כולם ולא תמיד,@ארי-גולד אמר במה הסיפור שזמרים עושים את ההופעה מוקלטת???:
@אילן-פ
לא כל ההופעה מוקלטת וחוצמיזה מוקלטים שם ביצועים שונים מהשיר המקורי וכל הזמן הזמר יכול להצטרף ולשנות (ברגע שהוא מצטרף ההקלטה נכבית) זה בערך בין רבע לחצי מוקלט, אבל גם זה לא אצל כולם ולא תמיד,אשריי --שכיוונת לדבריי

ראה 2 פוסטים אחורה -- מה שכתבתי -
היי שלום לכולם!
אח שלי אתמול היה בהופעה של זמר יחסית מפורסם(חרדי..) הוא ישב בשורה הראשונה והוא אמר שכל ההופעה הייתה מוקלטת והיה מלא פאדיחות לזמר כי הוא בכלל לא היה מסונכרן עם ההקלטה ,כאילו היו פעמים שהמוזיקה הפסיקה והזמר המשיך לשיר וכ'ו...
אני מבינה שלזמרים אין הרבה כח ואנרגיות לעמוד מופע שלם ולשיר אבל בחייאת אם אין להם כח לשיר אז שלא יעשו הופעה אח שלי אמר שזה פשוט היה מגוכח שהם אשכרה שילמו על הופעה כשהם יכלו פשוט לשבת בבית ולשמוע את זה מהיוטיוב קיצור אם מישהו יכול להסביר אשמח....@N-A-1 ממש היה גם קול בפלייבק? לא רק מוזיקה??
הזוי, אף פעם לא שמעתי על כזה דבר.
המון הופעות אני שומעת שיש את הפלייבק המקורי מאחורה, אבל גם הסולו עצמו?
אנשים איבדו את זה בימינו.... ההזוי הוא שככה כל בן אדם שני יכול להיות זמר........

-
@N-A-1 ממש היה גם קול בפלייבק? לא רק מוזיקה??
הזוי, אף פעם לא שמעתי על כזה דבר.
המון הופעות אני שומעת שיש את הפלייבק המקורי מאחורה, אבל גם הסולו עצמו?
אנשים איבדו את זה בימינו.... ההזוי הוא שככה כל בן אדם שני יכול להיות זמר........

-
באמת הזוי, הייתי אומרת אפילו רמאות מי שעושה אתזה.. זה פשוט לעבוד על הקהל שלך בעיניים.
כל מי שבא להופעה מבין שזה לא יהיה מאה אחוז מדויק כמו בשיר, אבל באים יותר להנות, אז הקטע הזה לא צריך להפריע.
אבל אם כבר מדברים על מוקלט... אז יש את הקטע הזה בהרבה חופות היום, זמרים עושים אתזה בלי למצמץ.
שאני ראיתי אתזה כאב לי הלב,
כי אני הייתי בחופה שהחתן שילם אשכרה 19 אלף ל2 שירי חופה. זה היה מוקלט ולזמר היה הרבה פאשלות. עדיף שיפשל בלייב מאשר מוקלט..... ממש סחיטה ועוגמת נפש!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות