דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
238 פוסטים 30 כותבים 18.2k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

    @אילן-פ שיר מדהים!! הקליפ פחות אהבתי...
    תפנה עלי בעתיד אם תרצה קליפ או עטיפה...
    בהצלחה בהמשך!!

    אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #211

    @חכם_בלילה אמר באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

    @אילן-פ שיר מדהים!! הקליפ פחות אהבתי...
    תפנה עלי בעתיד אם תרצה קליפ או עטיפה...
    בהצלחה בהמשך!!

    תודה --השיר הזה יושב לי במגירה כבר שנתיים ---וחיכה לקליפ
    בקשר לקליפ --אין לך מושג כמה התברברתי
    גם פרסמו את השיר בלי הקליפ עם איזה תמונה סתמית --נראה לי בגלל שהקליפ באיכות ירודה
    הבעיה שאין לי אפשרות של תקציב להשקיע במשהו הרבה יותר מקצועי

    חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אילן פא אילן פ

      @חכם_בלילה אמר באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

      @אילן-פ שיר מדהים!! הקליפ פחות אהבתי...
      תפנה עלי בעתיד אם תרצה קליפ או עטיפה...
      בהצלחה בהמשך!!

      תודה --השיר הזה יושב לי במגירה כבר שנתיים ---וחיכה לקליפ
      בקשר לקליפ --אין לך מושג כמה התברברתי
      גם פרסמו את השיר בלי הקליפ עם איזה תמונה סתמית --נראה לי בגלל שהקליפ באיכות ירודה
      הבעיה שאין לי אפשרות של תקציב להשקיע במשהו הרבה יותר מקצועי

      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #212

      @אילן-פ
      אני יחסית רציני ואוהב לעזור בכיף... אתה יכול להיכנס לערוץ שלי ולראות קצת קליפים שעשיתי

      בקליפ הבא תדבר איתי אני יעשה לך בכיף (בלי תשלום)

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

        @אילן-פ
        אני יחסית רציני ואוהב לעזור בכיף... אתה יכול להיכנס לערוץ שלי ולראות קצת קליפים שעשיתי

        בקליפ הבא תדבר איתי אני יעשה לך בכיף (בלי תשלום)

        אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #213

        @חכם_בלילה
        אתרוג חוסם לי את הקישור לערוץ שלך
        זה צפוי כי גם חוסם לי את הכניסה לערוץ שלי

        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אילן פא אילן פ

          @חכם_בלילה
          אתרוג חוסם לי את הקישור לערוץ שלך
          זה צפוי כי גם חוסם לי את הכניסה לערוץ שלי

          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילה
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #214

          @אילן-פ יש לך דרך לבקש מהם לפתוח??

          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

            @אילן-פ יש לך דרך לבקש מהם לפתוח??

            אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #215

            @חכם_בלילה
            ביקשתי לפחות שיפתחו את שלי --לא הסכימו
            פותחים את השירים אחרי כמה ימים אבל לא את הערוץ
            לא משנה --אני יכול לראות את הסרטונים שלך וכבר ראיתי כמה פעמים
            אבל לא התיחסתי כלכך לקליפ --פעם הבאה אשים לב יותר

            חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אילן פא אילן פ

              @חכם_בלילה
              ביקשתי לפחות שיפתחו את שלי --לא הסכימו
              פותחים את השירים אחרי כמה ימים אבל לא את הערוץ
              לא משנה --אני יכול לראות את הסרטונים שלך וכבר ראיתי כמה פעמים
              אבל לא התיחסתי כלכך לקליפ --פעם הבאה אשים לב יותר

              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילה
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #216

              @אילן-פ אתה יכול להיכנס לדרייב שלי (דרך הפרופיל) אולי שמה זה פתוח

              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

              אילן פא רות רפפורטר 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                @אילן-פ אתה יכול להיכנס לדרייב שלי (דרך הפרופיל) אולי שמה זה פתוח

                אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #217
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                  @אילן-פ אתה יכול להיכנס לדרייב שלי (דרך הפרופיל) אולי שמה זה פתוח

                  רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #218

                  @חכם_בלילה אפשר קישור לערוץ?

                  "יהודי אף פעם לא מתייאש
                  תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                  (אני)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • B מנותק
                    B מנותק
                    BINYAMIN OFFICIAL
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
                    #219

                    @אילן-פ קודם כול שבוע טוב ושאפו ענק על השיר על הלחן על המילים העיבוד וההפקה המושקעים
                    ניכר שיישבת על זה באמת כמו שצריך וחיכית להביא לנו ביצוע כמו שצריך ועשית את זה על הצד הטוב ביותר
                    תמשיך ככה אוהבים אותך ואת המוזיקה שלך
                    תפציץץץץץץץ
                    בהצלחה!!!!!!!!!!

                    אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                      @אילן-פ קודם כול שבוע טוב ושאפו ענק על השיר על הלחן על המילים העיבוד וההפקה המושקעים
                      ניכר שיישבת על זה באמת כמו שצריך וחיכית להביא לנו ביצוע כמו שצריך ועשית את זה על הצד הטוב ביותר
                      תמשיך ככה אוהבים אותך ואת המוזיקה שלך
                      תפציץץץץץץץ
                      בהצלחה!!!!!!!!!!

                      אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #220

                      @BINYAMIN-OFFICIAL

                      תודה אחי - טוב לשמוע ממך --תודה על פרגון
                      קצת נעלמת לנו בזמן האחרון -כבר פחדתי שחסמו אותך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #221
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אילן פא אילן פ

                          שיר חדש --"ים גלותם "
                          עברו שנתיים מאז עשיתי לשיר הפקה מקצועית - וישב אצלי בנגן
                          לאחרונה עשו לי קליפ מילים-- והודות ל יח"ץ מקצב @שמעון-2 -שטפל בעניין ההפצה
                          במקצועיות וסבלנות אין קץ כמו חבר הכי טוב -- השיר הועלה לרשתות וקבוצות האזנה
                          מקווה שתאהבו -- ואשמח לקבל תגובות גם בפורום וגם ברשת

                          http://youtu.be/4TNOh1tYvSc

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shoval
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                          #222

                          @אילן-פ ואווווווווווווו
                          איזה שיר טהור!!!!
                          כתיבה משגעת ולחן מטורףףףף
                          הקול שלך בא לידי ביטוי במיוחד בשיר הזה.
                          תמשיך ליצור ולשתף
                          ובעז״ה תגיע רחוק…

                          הערה קטנה, אני חושבת שיותר מתאים לקרוא לשיר ״כשתגיע״ או משהו בסגנון, כי השיר מדבר על זמן הגאולה יותר מאשר על הגלות.

                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • S shoval

                            @אילן-פ ואווווווווווווו
                            איזה שיר טהור!!!!
                            כתיבה משגעת ולחן מטורףףףף
                            הקול שלך בא לידי ביטוי במיוחד בשיר הזה.
                            תמשיך ליצור ולשתף
                            ובעז״ה תגיע רחוק…

                            הערה קטנה, אני חושבת שיותר מתאים לקרוא לשיר ״כשתגיע״ או משהו בסגנון, כי השיר מדבר על זמן הגאולה יותר מאשר על הגלות.

                            אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #223
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                              #224

                              לחן לשיר שכתבתי --על הולדת תינוק אצלינו במשפחה
                              הוריו קראו לו -- יונתן
                              תפילת התינוקות

                              תפילת התינוקות .mp3

                              את המילים העלתי לשירים לכתיבה
                              https://miktzav.com/post/282002

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                #225

                                מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
                                את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
                                אז הגיע הזמן 🕰
                                ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
                                אשמח לשמוע מה אומרים
                                בן יחיד -.mp3

                                הדריה B 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • אילן פא אילן פ

                                  מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
                                  את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
                                  אז הגיע הזמן 🕰
                                  ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
                                  אשמח לשמוע מה אומרים
                                  בן יחיד -.mp3

                                  הדריה מנותק
                                  הדריה מנותק
                                  הדרי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #226

                                  @אילן-פ
                                  וואהו!!
                                  מהמם, מרגשש!!
                                  הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                                  הרבה הצלחה בהמשך..)

                                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                  אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • אילן פא אילן פ

                                    מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
                                    את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
                                    אז הגיע הזמן 🕰
                                    ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
                                    אשמח לשמוע מה אומרים
                                    בן יחיד -.mp3

                                    B מנותק
                                    B מנותק
                                    BINYAMIN OFFICIAL
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #227

                                    @אילן-פ נו זה לא משנה כבר על מה תעשה שיר
                                    זה תמיד ייצא לך מושלם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • הדריה הדרי

                                      @אילן-פ
                                      וואהו!!
                                      מהמם, מרגשש!!
                                      הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                                      הרבה הצלחה בהמשך..)

                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #228

                                      @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
                                      @BINYAMIN-OFFICIAL

                                      וואהו!!
                                      מהמם, מרגשש!!
                                      הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                                      הרבה הצלחה בהמשך..)

                                      תודה על המחמאות
                                      ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
                                      גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
                                      -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
                                      סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
                                      והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
                                      שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
                                      בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
                                      והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

                                      B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • אילן פא אילן פ

                                        @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
                                        @BINYAMIN-OFFICIAL

                                        וואהו!!
                                        מהמם, מרגשש!!
                                        הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                                        הרבה הצלחה בהמשך..)

                                        תודה על המחמאות
                                        ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
                                        גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
                                        -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
                                        סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
                                        והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
                                        שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
                                        בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
                                        והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

                                        B מנותק
                                        B מנותק
                                        BINYAMIN OFFICIAL
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #229

                                        @אילן-פ את האמת שכן אני חושב ממש כמוך זה כבר לא מגרה להיכנס לכאן וחבל שאין שום שינוי מצד המשתמשים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🤷‍♂️
                                        1
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #230

                                          מעלה קטע נגינה באורגן
                                          בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                                          יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                                          ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                                          קטע בוסונובה.mp3

                                          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול